Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Koomikko" ja vassari-ulisija Iikka Kivi rikossyytteeseen

Vierailija
30.06.2025 |

Kommentit (494)

Vierailija
361/494 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä! Oppiipahan.

Juu sit kaikki muutkin saa haastaa oikeuteen samasta syystä, jotta älä vaan käytä sanaa fasisti. Kyllä Ilkan jutut on ihan hupijuttuja, surkea on se, joka niistä mieltänsä pahoittaa. 

Minä en alkaisi minkään koomikon jutuista loukkaantumaan. 

Nimenomaan koomikon, mut ne jutut on niin huonoja, et alkaa itkettämään.

Vierailija
362/494 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jussi-neidillä on loppujen lopuksi hyvin herkkä hipiä mitä tulee häneen itseensä kohdistuvaan kirjoitteluun.

Ulospäin hän on suoltanut törkyä muita kohtaan jo vuosikausia.

Juuri näin.  Siksipä omiensakki inhoaa kun kannatus  Jussukalla vaaleissa romahti  69% !!!    Huo  69%.  😆😆😆😆  panomestarin mm änkytys ei enää uppoa. Se kortti  on käytetty.    😂😂😂😂😂

Ihan mielekiinnosta: millainen älyllinen kehitysvamma laittaa kirjoittamaan tällaista tekstiä?

Älä vaida aihetta ..,vaan vastaa miksi Halla-ahon kannatus romahti peräti  69%..  Sinä älyllinen vastaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/494 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on fasisti? Miksi ei ole hyvä olla fasisti?

Vierailija
364/494 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesari sai just kovat tuomiot hovioikeudes viestikeskusjutusta niin hyvä mahdollisuudet et Kiviki saa tästä.

Ja viimeistään korkein oikeus valkopesee taas molemmat puhtaiksi kunnon vasureiksi jotka ei väärää tekoa voi tässä maassa tehdä lain silmissä. Näin tää vaan tässä maassa toimii.

Vierailija
365/494 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mestarin Scriptat kehiin.Nähdään kuinka älyllisiä tuotoksia ovat ja minkälaista on kielenkäyttö.

Vierailija
366/494 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tää persupelle edes kehtaa ulista tästä, kaikkien omien sairaiden ja jopa rikostuomioon johtaneiden vihakirjoitustensa jälkeen?! Säälittävän munatonta sakkia nämä suominatsit.

Vierailija
367/494 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jussi-neiti on liian herkkähipiäinen.

Likka-neiti saa sakot.

Vierailija
368/494 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä! Oppiipahan.

Juu sit kaikki muutkin saa haastaa oikeuteen samasta syystä, jotta älä vaan käytä sanaa fasisti. Kyllä Ilkan jutut on ihan hupijuttuja, surkea on se, joka niistä mieltänsä pahoittaa. 

Sinun mielestä... hyvin hänellä on töitä riittänyt...etsi sinäkin joku työ äläkä Itke persujen romahdusta. 🤣🤣🤣🤣

Vierailija
369/494 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tää persupelle edes kehtaa ulista tästä, kaikkien omien sairaiden ja jopa rikostuomioon johtaneiden vihakirjoitustensa jälkeen?! Säälittävän munatonta sakkia nämä suominatsit.

Ai onko Iikka siis persupelle kun ulisee hesarissa saamastaan syytteestä?

Vierailija
370/494 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksipä persupelleissä kävi joukkopako. Nauretaan yhdessä heillä. 😆😆😆

Vierailija
371/494 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä! Oppiipahan.

On yksi asia heittää surkeaa ständuppi läppää loputtomiin persuista esityksessä ja toinen tulla avautumaan jossain yleisessä somekeskustelussa tuota sontaa, edes teeskentelemättä että "hei läppä läppä" vaan ilmeisen tosissaan.

Vasurit muuten luo totuuksia nykyään silkalla hokemisella, ihan kuin propaganda oppi-isänsä nassesaksassa ja myöhemmin neuvosto-venäjällä.

Esim. persut = nasseja on silkka vasurien hokema, samoin persut=venäjämielinen ja ihan vastaavasti jokseenkin kaikki mitä nuo yksittäisistä persuista on hokeneet vuosia ja systemaattisesti. Ilkka näyttää olevan riittävän tyhmä uskoakseen asioita pelkän hokemisen perusteella, kuten muutkin vasurit. Ja palstasilakoiden hokemiseen nyt on turha kenenkään enää uskoa. 

Vierailija
372/494 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusjen joukkopako  ja loukkaaminen on silmiinpistävää ja naurun aihe...🤣🤣🤣🤣

Vierailija
373/494 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho IS:n haastattelussa 2020: "Minä elän sen kanssa, että minua kutsutaan natsiksi, rasistiksi ja fasistiksi. En minä ole niistä tekemässä rikosilmoituksia..."

On meillä hassu setä, tuo setä Allah-oha.Kas näin persun takki kääntyy, ja takki kääntyy näin. Kas näin jauhaa p*skaa, ja p*skaa jauhaa näin.

Vierailija
374/494 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jussi-neidillä on loppujen lopuksi hyvin herkkä hipiä mitä tulee häneen itseensä kohdistuvaan kirjoitteluun.

Ulospäin hän on suoltanut törkyä muita kohtaan jo vuosikausia.

Niinpä. Ehkäpä esille olisi syytä nostaa se kysymys, että mikä on hänen itsensä vastuu siinä, että joku kutsuu häntä f a s istiksi. Kun tässä ketjussa vedotaan vain siihen, ettei Eduskunnan puhemiehestä saa kirjoittaa tuolla tavoin. 

Uhrin syyllistäminen ei ole ok. 

Vierailija
375/494 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jussi-neiti on liian herkkähipiäinen.

Likka-neiti saa sakot.

Ei fasistin kutsuminen fasistiksi voi laitonta olla.

Vierailija
376/494 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho on fasisti.

Vierailija
377/494 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaankin odotan persulta vastausta että miksi vasta nyt hosasivat että Halla-aho on hupiukko kun kannatus romahti peräti 69%.    Aika kova kolaus kykloopille. 

Vierailija
378/494 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi PersuPoika ulisee täällä päivätpitkät.Miksi PersuPoika ei mene töihin.

Ei taida PersuPojalle oikein työt maistua.

379/494 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä! Oppiipahan.

Olen samaa mieltä. Kohta kukaan ei uskalla sanoa mistään mitään. Halla-aho olisi voinut kuitata nuo jutut ihan vaan huumorilla.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
380/494 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei saa enää mitää sanoa! Öyhöyh! Kaikki uuniin! Öyhöyh! Vain vahvat selviää! Öyhöyh!"

*Persut samaan aikaan. *

"Yhyy, mua sanottiin fasistiks. 😪"

V*ttu mitä vauvoja nää persloidit on. 

Halla-Aho on kyllä kova poika uhriutumaan muiden sanomisista.

Ottaen huomioon, kuinka hän on itse toivonut myös Suomalaisten naisten r aiskausta. 

H-A ei ole toivonut minkään maalaisten naisten raiskausta, miksi vääristelet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan