"Koomikko" ja vassari-ulisija Iikka Kivi rikossyytteeseen
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/koomikko-iikka-kivi-kertoo-saaneens…
Oikein tälle ulisijalle!💪💪💪
Kommentit (494)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iikka kivi on pökäle. 🤭
Oletko 3-vuotias?
Ärsyttääkö kun kutsun paskaa paskaksi? 🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂
Ärsyttää kun pilaat keskustelun.
Olet klassinen esimerkki pulusta pelaamassa shakkia. Kaataa nappulat, paskantaa laudalle ja tepastelee pois voittajana.
Hyvä että scriptakiejoittelut tulevat taaa julkisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tää persupelle edes kehtaa ulista tästä, kaikkien omien sairaiden ja jopa rikostuomioon johtaneiden vihakirjoitustensa jälkeen?! Säälittävän munatonta sakkia nämä suominatsit.
Siksipä persupelleissä kävi joukkopako. Nauretaan yhdessä heillä. 😆😆😆..
Vierailija kirjoitti:
Absoluuttista sananvapautta puolustava Mestari taas vauhdissa. Itse aiemmin pitänyt tällaista vainona ja sanonut, että persut vastustavat sananvapauden rajoittamista, syytteet poliittisia jne.
Jussihan perusteli että jos häntä ei olisi joka sanasta haastettu käräjille niin hänkään ei olisi tähän lähtenyt. Ei voi olla niin että vain vassariulisijat voi haastaa käräjille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hyvä, että konna saadaan kiikkiin. Enkä tarkoita nyt Eduskunnan Puhemies Halla-ahoa...
Jussi konnan kannatus romahti rökääleesti 69%... Vastaa persu miksi.?????🙄🙄🙄🙄🙄🙄.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IS 1.7. *PERUSSUOMALAISTEN kannatus on romahtanut työelämässä olevien suomalaisten keskuudessa, selviää Suomen Yrittäjien Verianilla teettämästä kyselystä.
Perussuomalaisten kannatus tammikuussa 2024 oli 16 prosenttia. Nyt se on tippunut 10:een prosenttiin.
Sdp on sen sijaan noussut suosituimmaksi puolueeksi 21 prosentin kannatuksella. Tammikuussa 2024 sen kannatus oli 15 prosenttia.*
Kertoo paljon. Mutta persuthan ovat jatkuvasti sitä mieltä, että kansa on väärässä.
Luin saman. Purra toitotti ennen vaaleja Tveessä monta kerta että duunareiden työoloja ei heikennetä. Valehteli ja kusi duunareita suoraan silmille .. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vaan että Halla-lahon kirjoittelut nostetaan framille. Sieltä taitaa löytyä yhtä jos toista päivänvaloa kestämätöntä. Toivottavasti herättää myös keskustelun siitä, kuka on sopiva ja riittävän kunniallinen toimiakseen eduskunnan puhemiehenä.
Ne tekstit on olleet saatavilla nyt yli 20 vuotta. Niitä on toimittajakunta käynyt suurennuslasilla läpi siitä saakka kun Halla-aho ensimmäistä kertaa asettui ehdolle kuntavaaleissa.
Sinäkin olet työtön tukiloinen jolla on enemmän kuin tarpeeksi aikaa, mikset itse käy niitä läpi, pitääkö nekin tosiaan pureskella sinulle valmiiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jussilla ei ole mitään perhearvoja. Itse laukkasi vieraissa 8 vuotta. Kotona vaimo ja 3 lasta. Teetti tällä panonaisella aviottoman lapsen joka on kansansilmissä joutunut tunnustamaan. Tästä persut antoi nimen Panomestari 😝😝😝😝😝😝
Lisäksi ollut syyteitetä ainakin 3 kertaa.. tavoitteena että toisen puolueen naose tulisi mm taustaiysten raiskaamiksi ym.. tämmönen molluska kyselee olemattoman kunnians perään. 🤮🤮🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mestari on pelkkä lumihiutale, joka saisi kasvattaa hartiat.
Luulenpa, että kyse on tässä kontekstista. Tuskinpa Halla-ahoa haittaisi pätkääkään, jos joku esim. hänen omalla sivulla tulisi haukkumaan fasistiksi. Tässähän tavallaan loataan koko maan mainetta, kun levitellään ulkomaille "faktaa", että Suomessa maan arvojärjestyksen 2. paikalla on kamala fasisti !!
Tässä on aikamoinen ristiriita. Eduskunnan puhemiehen tehtävä ei voi toimia suojana, joka mitätöi henkilön aiemmat kirjoittelut.
Vihervasemmisto on nyt hädässä kun jäivät kiinni Venäjän propagandan levittämisestä.
Vai on Ukrainan parlamentissa puhuminen fasismia :D
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho IS:n haastattelussa 2020: "Minä elän sen kanssa, että minua kutsutaan natsiksi, rasistiksi ja fasistiksi. En minä ole niistä tekemässä rikosilmoituksia..."
On meillä hassu setä, tuo setä Allah-oha.Kas näin persun takki kääntyy, ja takki kääntyy näin. Kas näin jauhaa p*skaa, ja p*skaa jauhaa näin.
Moi Iikka. Oletko levittänyt muuta Venäjän propagandaa tänään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun Halla-aho itse sanoi, että ei netin kirjoittelusta pidä välittää, että se on vain yksi suuri vessanseinä. Tämä siis silloin, kun perussuomalaiset kirjoittelivat rasistisia heittojaan.
Halla-aho on itse saanut korkeimman oikeuden tuomion uskonrauhan rikkomisesta ja kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Halla-ahon mielestä se ei ole este presidentin virkaan.
- Olen tosiaan saanut 400 euron sakot blogikirjoituksesta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iikka kivi on pökäle. 🤭
Oletko 3-vuotias?
Ärsyttääkö kun kutsun paskaa paskaksi? 🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂
Ärsyttää kun pilaat keskustelun.
Olet klassinen esimerkki pulusta pelaamassa shakkia. Kaataa nappulat, paskantaa laudalle ja tepastelee pois voittajana.
Hahahaha!!! 😂🤣😂🤣
Kakkasuuta ärsyttää! 🤣😂🤣😂🤣😂
Trolli ilmiannettu.
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä! Oppiipahan.
Juu sit kaikki muutkin saa haastaa oikeuteen samasta syystä, jotta älä vaan käytä sanaa fasisti. Kyllä Ilkan jutut on ihan hupijuttuja, surkea on se, joka niistä mieltänsä pahoittaa.
Minä en alkaisi minkään koomikon jutuista loukkaantumaan.
Olen samaa mieltä. Kohta kukaan ei uskalla sanoa mistään mitään. Halla-aho olisi voinut kuitata nuo jutut ihan vaan huumorilla.
Vihervasemmiston mielestä Venäjän propagandan levittäminen Ukrainan parlamentista voidaan kuitata huumorilla.
Kerrotko vielä missä se vitsi on? Nähdäkseni Ukraina taistelee olemassaolostaan, sen parlamentin parjaaminen fasistiseksi on se veruke mitä Venäjä käyttää oikeuttaakseen hyökkäyksensä.
En itse ole vihervassu niin en tajua missä se vitsi on. Kerrotko sen?
Muistuupa mieleen, kun Halla-aho suuttui Aamulehdelle kun siinä julkaistiin kuva Jussista villapaidassa. Sanoi, ettei anna haastattelujaa lehteen kun hänestä julkaistaan tuollaisia kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä! Oppiipahan.
Juu sit kaikki muutkin saa haastaa oikeuteen samasta syystä, jotta älä vaan käytä sanaa fasisti. Kyllä Ilkan jutut on ihan hupijuttuja, surkea on se, joka niistä mieltänsä pahoittaa.
Minä en alkaisi minkään koomikon jutuista loukkaantumaan.
Olen samaa mieltä. Kohta kukaan ei uskalla sanoa mistään mitään. Halla-aho olisi voinut kuitata nuo jutut ihan vaan huumorilla.
Vihervasemmiston mielestä Venäjän propagandan levittäminen Ukrainan parlamentista voidaan kuitata huumorilla.
Kerrotko vielä missä se vitsi on? Nähdäkseni Ukraina taistelee olemassaolostaan, sen parlamentin parjaaminen fasistiseksi on se veruke mitä Venäjä käyttää oikeuttaakseen hyökkäyksensä.
En itse
Persuthan tuki Venäjää mm. Europarlamentissa kuten kaikki muutkin äärioikeistopuolueet ja kannatti EU:n hajottamista. Sitten oli vain käytännön pakosta pakko kääntää kelkka kun on tuota yhteistä rajaa ja Venäjä täysmittaisesti hyökkäsi 2022. Kovin uskottava takinkäännös ei ollut ja EU on edelleen Persuille vihollinen kuten Putinillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuota inisevää kikkihiirtä persut palvovat mestarina 🤣🤣
"Klunniaani on klunk- kloukattu"
Parempaa sheimaamista sieltä vasemmalta laidalta. Seuraavaksi varmaan alkaa se parempi homottelu ja sivariksi haukkuminen.
Eli mielestäsi sivari on haukkumasana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jussi-neidillä on loppujen lopuksi hyvin herkkä hipiä mitä tulee häneen itseensä kohdistuvaan kirjoitteluun.
Ulospäin hän on suoltanut törkyä muita kohtaan jo vuosikausia.Niinpä. Ehkäpä esille olisi syytä nostaa se kysymys, että mikä on hänen itsensä vastuu siinä, että joku kutsuu häntä f a s istiksi. Kun tässä ketjussa vedotaan vain siihen, ettei Eduskunnan puhemiehestä saa kirjoittaa tuolla tavoin.
Uhrin syyllistäminen ei ole ok.
H-aho ei ole uhri, hän on kyllä hyvin taitava toistuvasti uhriutumaan. Vika kaikkeen löytyy Jussi-neidillä aina oman itsen ulkopuolelta. Tyypillinen persu. Ne on kovia kuormittamaan oikeuslaitosta.
"Persuthan tuki Venäjää mm. Europarlamentissa kuten kaikki muutkin äärioikeistopuolueet ja kannatti EU:n hajottamista. Sitten oli vain käytännön pakosta pakko kääntää kelkka kun on tuota yhteistä rajaa ja Venäjä täysmittaisesti hyökkäsi 2022. Kovin uskottava takinkäännös ei ollut ja EU on edelleen Persuille vihollinen kuten Putinillekin. "
Kysyn uudestaan koska et kertonut missä se vitsi on siinä että levittää Ukrainan parlamentista Venäjän propagandaa.
Missä se huumori on? Nähdäkseni Ukraina taistelee olemassaolostaan. Vain vihervasemmistolainen ajattelee että vitsillä kannattaa syöttää Venäjälle propagandaa lapaan kutsumalla Ukrainan parlamentissa vierailevia fasisteiksi. Missä se vitsi on?
Halla-aho jo vuonna 2020: "puolueen johto on tehnyt täysin selväksi sekä puolueen sisäisesti että julkisuuteen, että fasistisilla ja kansallissosialistilla linjauksilla ei ole tilaa perussuomalaisissa."
ja "fasistisilla ja kansallissosialistisilla linjauksilla ei ole sijaa perussuomalaisissa emmekä hyväksy sitä, että edes itsenäinen nuorisojärjestö perussuomalaisten logon alla tekee tällaisia ulostuloja".