Keksi selitys: miksi todellan nuori nainen yrittää hakeutua vanhemman ukon seuraan?
Viimeaikoina arjen ympyröissä on alkanut hakemaan juttua hyvin nuori nainen. Siis iältään varmaankin voisi olla lapseni. Hän katsoo silmiin, on puheissaan erittäin asiallinen, mutta tuntuu kuin haluaisi hakeutua paremmaksikin tutuksi.
Olen hieman ihmeissäni. Keksitkö syyn? Minä en.
Kommentit (144)
"No mutta eihän se nyt kerro mitään tuon naisen tavasta kommunikoida yleensä. Minäkin olin hyvä kaveri yhden vanhemman miehen kanssa työpaikalla. Pieni työpaikka ja hän oli ainoa, joka oli kiinnostunut esim. kirjallisuudesta. Ei kyllä kiinnostanut seksuaalisesti missään mielessä, mitä ap tässä nyt haaveilee."
No mutta kertoohan se nyt ainakin se, että juuri ap:ssa on jotain naisen mielestä kiinnostavaa, jos nainen ottaa kontaktia vain ap:hen eikä samalla tavalla kehenkään muuhun työpaikalla. Kuten esimeriksi sinun kohdallasi tuossa miehessä olisi jotain kiinnostavaa, jota muissa ei ollut (eli mies oli kiinnostunut samasta asiasta kuin sinä).
Eihän meitä kiinnosta naisen tapa kommunikoida yleensä vaan meitä kiinnostaa, miksi nainen pyrkii ap:n juttusille. Ja ensin pitää selvittää, pyrkiikö nainen ap:n juttusille vai ei. Jos hän ottaa ap:hen kontaktia eri tavalla kuin muihin henkilöihin samassa yhteisössä, hän pyrkii juuri ap:n juttusille.
Vierailija kirjoitti:
"No mutta eihän se nyt kerro mitään tuon naisen tavasta kommunikoida yleensä. Minäkin olin hyvä kaveri yhden vanhemman miehen kanssa työpaikalla. Pieni työpaikka ja hän oli ainoa, joka oli kiinnostunut esim. kirjallisuudesta. Ei kyllä kiinnostanut seksuaalisesti missään mielessä, mitä ap tässä nyt haaveilee."
No mutta kertoohan se nyt ainakin se, että juuri ap:ssa on jotain naisen mielestä kiinnostavaa, jos nainen ottaa kontaktia vain ap:hen eikä samalla tavalla kehenkään muuhun työpaikalla. Kuten esimeriksi sinun kohdallasi tuossa miehessä olisi jotain kiinnostavaa, jota muissa ei ollut (eli mies oli kiinnostunut samasta asiasta kuin sinä).
Eihän meitä kiinnosta naisen tapa kommunikoida yleensä vaan meitä kiinnostaa, miksi nainen pyrkii ap:n juttusille. Ja ensin pitää selvittää, pyrkiikö nainen ap:n juttusille vai ei. Jos hän ottaa ap:hen kontaktia eri tavalla kuin muihin henkilöihin samassa yhteisössä, hän pyrkii j
No hyvänen aika. Eihän se, että jonkun kanssa tulee työpaikalla vähän paremmin toimeen kuin useimpien muiden kanssa (ainakin setämiehen omasta mielestä) kerro siitä, että se ihminen olisi jotenkin erityisen kiinnostava. Siinä tapauksessa minä olen erityisen kiinnostunut jokaisesta työkaveristani, koska katson heitä silmiin ja olen asiallinen. Ja he minua kohtaan samoin. Kovat orgiat vissiin tulossa. Lol.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisellä ei ole koskaan liian monta ystävää tai juttelutason tuttavaa. Jos hän käyttäytyy hyvin ja juttelee sinun kanssasi, niin tee samoin ja molemmilla on parempi olo.
Hyvä neuvo jota aion noudattaa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä v!tun takia pitää ensinnäkin esittää miekkosta naisten palstalla ja toiseksi MINKÄ HELVETIN TAKIA PITÄÄ KIRJOITTAA "VIIMEAIKOINA"?!? Idiootit, en jaksa teitä.
Lääkitys ei ole nyt kohdallaan. Kipaisehan tohtorille ja pyydä ohjeistukseen päivitystä.
"No hyvänen aika. Eihän se, että jonkun kanssa tulee työpaikalla vähän paremmin toimeen kuin useimpien muiden kanssa (ainakin setämiehen omasta mielestä) kerro siitä, että se ihminen olisi jotenkin erityisen kiinnostava. Siinä tapauksessa minä olen erityisen kiinnostunut jokaisesta työkaveristani, koska katson heitä silmiin ja olen asiallinen. Ja he minua kohtaan samoin. Kovat orgiat vissiin tulossa. Lol. "
No mutta hyvänen aika! Ethän sinä voi olla erityisen kiinnostunut jokaisesta työkaveristasi, jos käyttäydyt samalla tavalla kaikkia työkavereitasi kohtaan. LOL. Silloin sinä kohtelet kaikkia samalla tavalla, eikä siinä määritelmällisestikään ole mitään erityistä. Jos sen sijaan kohtelet jotain tiettyä työkaveri eri tavalla kuin kaikkia muita, annat hänelle erityiskohtelua. Syy erityiskohtelun taustalla on luultavasti se, että jollain tasolla pidät hänestä enemmän kuin muista tai pidät häntä jollain tasolla kiinnostavampana kuin muita.
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on vaikea suhde isäänsä.
Eipä tullut mieleen että tuo voisi olla syynä mutta ehkä voi. Baarissa seuraani hakeutui joukko ylioppilastyttöjä kun yksi heistä oli sukulainen ja tuli moikkaamaan. Eräs heistä viihtyi sylissäni, vaihdettiin puhelinnumeroita ja meillä oli kiva kesäseksisuhde. Ajattelin silloin että seksin takia hän hommaan ryhtyi, olin vähän yli nelikymppinen. Hän kertoi että oli joutunut isänsä hyväksikäyttämäksi. Ehkä hän halusi päästä asiasta yli.
Tästä ketjusta ilmoitus ylläpidolle. Heti poistoon alaikäisiin sekaantumista yllyttävänä.
Vierailija kirjoitti: Tästä ketjusta ilmoitus ylläpidolle. Heti poistoon alaikäisiin sekaantumista yllyttävänä.
Nainen ei ole alaikäinen
t. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi on kuin takiaisia. Kannattaa pitää viileät välit ja etäisyyttä. Jos olet liian kohtelias ne käy kimppuun ja tunkee yksityiselämään. Moikkailevat kaupungilla kun olet perheen kanssa liikenteessä. Liian ystävällinen ei kannata olla tai ymmärtävät väärin. Aseta rajat jo alussa. Esimerkkinä olen joutunut kävelemään käsikädessä tuollaisten kanssa työmatkan ja kantamaan käsilaukkua, kun en kehdannut asettaa rajoja. Nöyryyttävää ja noloa. Luulen että nuoret aikuiset naiset vielä leikkii aikuista ja kokeilee miten aikuiset elää tai jotain. Sellaista teennäistä keskustelua ja pikkuaikuista käytöstä. Eivät vielä ole tajuneet että aikuisuus on rooli ja teeskentelyä. Tärkeintä on päästä kotiin töiden jälkeen pelaamaan pelejä. T. M46
Siis nainen ei saa moikata tuttua miestä kaupungilla, jos se mies on
Ei haittaa yhtään nuorten naisten tervehtimiset eikä minihameiden tai tissien katseleminen. Joskus alussa rouva huomautteli että himoitsetko noita? Vedin överiksi, sanoin että kyllä, himoitsen kaikkia naisia ja niitä on minulla ollut tuhansittain, en ehdi kaikkia hoidella. Loppui huomauttelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Tästä ketjusta ilmoitus ylläpidolle. Heti poistoon alaikäisiin sekaantumista yllyttävänä.
Nainen ei ole alaikäinen
t. Ap
Ap, kerro missä yhteydessä tätä naista tapaat ja mikä on ikäeronne.
Vierailija kirjoitti:
"No hyvänen aika. Eihän se, että jonkun kanssa tulee työpaikalla vähän paremmin toimeen kuin useimpien muiden kanssa (ainakin setämiehen omasta mielestä) kerro siitä, että se ihminen olisi jotenkin erityisen kiinnostava. Siinä tapauksessa minä olen erityisen kiinnostunut jokaisesta työkaveristani, koska katson heitä silmiin ja olen asiallinen. Ja he minua kohtaan samoin. Kovat orgiat vissiin tulossa. Lol. "
No mutta hyvänen aika! Ethän sinä voi olla erityisen kiinnostunut jokaisesta työkaveristasi, jos käyttäydyt samalla tavalla kaikkia työkavereitasi kohtaan. LOL. Silloin sinä kohtelet kaikkia samalla tavalla, eikä siinä määritelmällisestikään ole mitään erityistä. Jos sen sijaan kohtelet jotain tiettyä työkaveri eri tavalla kuin kaikkia muita, annat hänelle erityiskohtelua. Syy erityiskohtelun taustalla on luultavasti se, että jollain tasolla pidät hänestä enemmän kuin muista tai pidät häntä jollain tasolla kiinno
Siinä, että ihminen katsoo työpaikalla silmiin ja on asiallinen ei ole mitään erityistä. Siinä on jotain erityistä vain sellaisen setämiehen mielestä, jonka päiväunissa hän on nuorten naisten seksuaalifantasioiden kuuma kohde. Voin kertoa: ei ole.
"Tuntuu kuin haluaisi tutustua paremmin". Eli sinun tuntemuksesi. Ihan ymmärrettävää. Just katsoin kuvia Bezosin häistä. Leonardo 50v oli paikalla liki alastomaksi pukeutuneen 27v naisen kanssa. Aika moni haluaisi olla kuin Leonardo.
Tässä ei nyt kauheana kuvailla tilannetta. Itse näin korkeintaan 20v naisen istumassa kolmen 40-50v pulsun seurassa. En tiedä onko jonkun heistä lapsi vai oliko joku miehistä naisen "miesystävä". Säälitti joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Noi on kuin takiaisia. Kannattaa pitää viileät välit ja etäisyyttä. Jos olet liian kohtelias ne käy kimppuun ja tunkee yksityiselämään. Moikkailevat kaupungilla kun olet perheen kanssa liikenteessä. Liian ystävällinen ei kannata olla tai ymmärtävät väärin. Aseta rajat jo alussa. Esimerkkinä olen joutunut kävelemään käsikädessä tuollaisten kanssa työmatkan ja kantamaan käsilaukkua, kun en kehdannut asettaa rajoja. Nöyryyttävää ja noloa. Luulen että nuoret aikuiset naiset vielä leikkii aikuista ja kokeilee miten aikuiset elää tai jotain. Sellaista teennäistä keskustelua ja pikkuaikuista käytöstä. Eivät vielä ole tajuneet että aikuisuus on rooli ja teeskentelyä. Tärkeintä on päästä kotiin töiden jälkeen pelaamaan pelejä. T. M46
Mulla pahin oli kun jouduin saunaan työharjoittelijan kanssa. Sama matka kotiin ja juteltiin elokuvista ja kirjoista. Sanoin että katson tänää illalla leffamaratoonin Henry-Georges Clouzotin leffojen parissa. Juteltiin käsikirjoituksista ja nykyelokuvien tasosta. Pian hän olikin kotiovella ja moikkaili lapsiamme, vaimo oli työmatkalla. Sitten seuraava muistikuva oli kun lapset oli nukkumassa, niin koin seksuaalista lähentelyä saunassa kyseiseltä nuorelta naiselta. Laitoin pyyhkeen tiukasti eteeni ja poistuin kyyryssä kylmään suihkuun selvittämään pääni. Tapauksen jälkeen olenkin lihottanut itseäni noin 15kg ja pidän ulkonäön epäsiistinä. Tarvittaessa tupakoin myös runsaasti ja se on hyvä keino, koska toistuvien hairahdusten takia anteeksi antava vaimoni on tehnyt selväksi, että ei enää katso läpi sormien liian kilttiä käytöstä minulta muita kohtaan joka ikinen kesä. On opeteltava sanomaan nuorille naisille ei, jotka tulevat liian lähelle. Saunan jälkeen katsoimme elokuvat: Les Diaboliques, Le Salaire de la peur ja Korpin kainalossa, vaikka yritin pitää turvaväliä naiseen. Tein sohvalle pedin ja menin omaan sänkyyn nukkumaan. Mitään ei tapahtunut. Lapset kertoivat tädistä myöhemmin vaimolleni. Ja hän ymmärsi kyllä ja oli pahoillaan tilanteesta johon olin joutunut. Jouduin myös ahdistelun kohteeksi parikymppisenä ollessani teatterikoulussa ja siksi jätinkin sen kesken aikoinani. Muistakaa ettei toista saa koskea ilman lupaa.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei ole alaikäinen
t. Ap
Niin. Ne ahdistelevat naikkoset on yleensä 20-30v yliopisto-opiskelijoita. On toki muitakin mutta yleensä noin. Niitä pitää hätistellä. Ei kannata ainakaan käydä pesulla ja laittautua liian siistiksi. Haju on hyvä karkotin ja likaiset vaatteet. Nuoret naiset inhoaa likaa ja hajuja sekä sotkuista ulkonäköä. Ei kannata yllyttää niitä laittamalla farmarihousuja ja kauluspaitaa tiukasti housun sisään pursikengillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla pahin oli kun jouduin saunaan työharjoittelijan kanssa. Sama matka kotiin ja juteltiin elokuvista ja kirjoista. Sa
No sinä olet kyllä leffahullu.
Setämies on luomakunnan kruunu ja kiinnostaa naarasta kuin naarasta. Eli vastauksena aloitusviestiin: pane sitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei ole alaikäinen
t. Ap
Niin. Ne ahdistelevat naikkoset on yleensä 20-30v yliopisto-opiskelijoita. On toki muitakin mutta yleensä noin. Niitä pitää hätistellä. Ei kannata ainakaan käydä pesulla ja laittautua liian siistiksi. Haju on hyvä karkotin ja likaiset vaatteet. Nuoret naiset inhoaa likaa ja hajuja sekä sotkuista ulkonäköä. Ei kannata yllyttää niitä laittamalla farmarihousuja ja kauluspaitaa tiukasti housun sisään pursikengillä.
Yliopistolla kun olin niin tuttu 25v nainen oli salasuhteessa 60v+ ukkomies-lehtorin kanssa. Tuskin oli miehen eka tai viimeinen syrjähyppy. Sama nainen oli suhteessa toisenkin lehtorin kanssa, mutta tämä mies oli alle 50v.
Minkä v!tun takia pitää ensinnäkin esittää miekkosta naisten palstalla ja toiseksi MINKÄ HELVETIN TAKIA PITÄÄ KIRJOITTAA "VIIMEAIKOINA"?!? Idiootit, en jaksa teitä.