Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksi selitys: miksi todellan nuori nainen yrittää hakeutua vanhemman ukon seuraan?

Vierailija
30.06.2025 |

Viimeaikoina arjen ympyröissä on alkanut hakemaan juttua hyvin nuori nainen. Siis iältään varmaankin voisi olla lapseni. Hän katsoo silmiin, on puheissaan erittäin asiallinen, mutta tuntuu kuin haluaisi hakeutua paremmaksikin tutuksi.

Olen hieman ihmeissäni. Keksitkö syyn? Minä en.

Kommentit (144)

Vierailija
61/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että tulkitset tilanteen väärin. Setämiehet tuppaavat pitämään jo tavallista hymyilyä nuorilta naisilta jonain kutsuna. 

En usko että kyse on tuosta. Minulle kyllä hymyillään arjessa ihan kaiken ikäisten naisten toimesta ja se on kiva asia, eikä mitenkään ihmeellistä. Tässä nainen pyrkii juttusille minun kanssa, ei samalla tavoin muiden, vaikka keskustelu välillämme on jotenkin töksähtelevää.

Tuskin sinä tiedät miten hän juttelee kaikkien muiden ihmisten kanssa.

Jos he ovat vaikkapa työkavereita, niin kyllä ap voi havainnoida sitä, ottaako nainen kontaktia myös muihin työntekijöihin vai pelkästään häneen ja jos ottaa, niin ottaako kontaktia samalla tavalla kuin häneen.

Vierailija
62/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa mistä kyse. Anna nuoren naisen tehdä aloite. Jos sitä ei tapahdu niin nauti siitä että saat jutella mukavia.

Opiskelututtuni seurusteli 25v iässä hetkisen 50v miehen kanssa. Seuraavaksi seurusteli miehen 30v pojan kanssa. Oli siis aika outo nainen.

Kyllähän noilla vippaa päässä pahasti jos oikein suurennuslasilla uskaltaa tarkastella. Ei oikein järki paina millään näytökseen osallistujilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäero ei ilmeisesti luokkaa Danny?

Et voi tietää, mitä nainen haluaa. Hänen pitää itse ilmaista se. Jos olette samalla työpaikalla ja sinä alat puhua tuhmia, olet lirissä. Kyllähän lähihistoria yhtä kaikki tietää tapauksia, joissa parikymppinen nainen on seurustellut 50-60 -vuotiaiden kanssa, eikä miesten ole edes tarvinnut olla komeita, kuuluisia tai rikkaita.

Tilannetta näkemättä voisi veikata, että olet mukavan ja turvallisen oloinen mies. Muistutat ehkä jotain hänen kilttiä sukulaistaan, ex-opettajaansa tms.

Jos tämä tapahtuu työelämässä, nainen kenties ajattelee, että nimenomaan sinun myhäilevä hyväksyntäsi antaa pomollenne signaalin, että kyseinen nainen on hyvä tyyppi ja hänet kannattaa vakinaistaa.

Vierailija
64/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi on kuin takiaisia. Kannattaa pitää viileät välit ja etäisyyttä.  Jos olet liian kohtelias ne käy kimppuun ja tunkee yksityiselämään. Moikkailevat kaupungilla kun olet perheen kanssa liikenteessä. Liian ystävällinen ei kannata olla tai ymmärtävät väärin. Aseta rajat jo alussa. Esimerkkinä olen joutunut kävelemään käsikädessä tuollaisten kanssa työmatkan ja kantamaan käsilaukkua, kun en kehdannut asettaa rajoja. Nöyryyttävää ja noloa.  Luulen että nuoret aikuiset naiset vielä leikkii aikuista ja kokeilee miten aikuiset elää tai jotain. Sellaista teennäistä keskustelua ja pikkuaikuista käytöstä. Eivät vielä ole tajuneet että aikuisuus on rooli ja teeskentelyä. Tärkeintä on päästä kotiin töiden jälkeen pelaamaan pelejä. T. M46

Siis nainen ei saa moikata tuttua miestä kaupungilla, jos se mies on liikenteessä perheensä kanssa? Oooouukei.

Vierailija
65/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumia 😍 M43

Vierailija
66/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että tulkitset tilanteen väärin. Setämiehet tuppaavat pitämään jo tavallista hymyilyä nuorilta naisilta jonain kutsuna. 

En usko että kyse on tuosta. Minulle kyllä hymyillään arjessa ihan kaiken ikäisten naisten toimesta ja se on kiva asia, eikä mitenkään ihmeellistä. Tässä nainen pyrkii juttusille minun kanssa, ei samalla tavoin muiden, vaikka keskustelu välillämme on jotenkin töksähtelevää.

Tuskin sinä tiedät miten hän juttelee kaikkien muiden ihmisten kanssa.

Jos he ovat vaikkapa työkavereita, niin kyllä ap voi havainnoida sitä, ottaako nainen kontaktia myös muihin työntekijöihin vai pelkästään häneen ja jos ottaa, niin ottaako kontaktia samalla tavalla kuin häneen.

No mutta eihän se nyt kerro mitään tuon naisen tavasta kommunikoida yleensä. Minäkin olin hyvä kaveri yhden vanhemman miehen kanssa työpaikalla. Pieni työpaikka ja hän oli ainoa, joka oli kiinnostunut esim. kirjallisuudesta. Ei kyllä kiinnostanut seksuaalisesti missään mielessä, mitä ap tässä nyt haaveilee.

Nuori nainen kiinnostuu lähes poikkeuksetta oman ikäluokkansa miehistä. Olkaa ihan huoleti. Lol. 

Vierailija
67/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä ja parisuhdetta ne ovat minulta yleensä halunneet. Lähinnä ensin mainittua olen tarjonnut. 

M51

Vierailija
68/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi on kuin takiaisia. Kannattaa pitää viileät välit ja etäisyyttä.  Jos olet liian kohtelias ne käy kimppuun ja tunkee yksityiselämään. Moikkailevat kaupungilla kun olet perheen kanssa liikenteessä. Liian ystävällinen ei kannata olla tai ymmärtävät väärin. Aseta rajat jo alussa. Esimerkkinä olen joutunut kävelemään käsikädessä tuollaisten kanssa työmatkan ja kantamaan käsilaukkua, kun en kehdannut asettaa rajoja. Nöyryyttävää ja noloa.  Luulen että nuoret aikuiset naiset vielä leikkii aikuista ja kokeilee miten aikuiset elää tai jotain. Sellaista teennäistä keskustelua ja pikkuaikuista käytöstä. Eivät vielä ole tajuneet että aikuisuus on rooli ja teeskentelyä. Tärkeintä on päästä kotiin töiden jälkeen pelaamaan pelejä. T. M46

Siis nainen ei saa moikata tuttua miestä kaupungilla, jos se mies on liikenteessä perheensä kanssa? Oooouukei.

Kyllä se on vaan niin ettei nuorten naisten tule moikkailla vanhempia miehiä, varsinkin miehen puolison läsnäollessa. Kyllä kaikki tietää mikä hulabaloo siitä seuraa miehen kotona.

Vierailija
69/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha, raha ja raha. Ai niin, yksi vielä...raha.

Vierailija
70/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis nainen ei saa moikata tuttua miestä kaupungilla, jos se mies on

Asia selvä. Lol.

Vierailija
71/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha, raha ja raha. Ai niin, yksi vielä...raha.

Mitäs rahaa työkaverin kanssa juttelemalla voisi saada? 

Vierailija
72/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että katsoo oikein silmiin? Jaa, pitää tässä varmaan alkaa töykeäksi ja alkaa puhueassa katsomaan ohi ihmisen, ettei vaan anna kenenkään ymmärtää väärin.

Vierailija
73/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä ole mitään järkeä. Mä en jaksa selittää lapsille kuka se heidän ikäinen nainen on ja vaimokin on nyt vanhemmiten epävarmempi ja tulee heti vihasia kyselyitä. Kesätyöharjoittelijoiden kanssa tosi yleinen vaiva. Älkää aiheuttako riitoja perheelle kiitos, tyhmillä moikkauksilla. Tulee turhaa draamaa.

Vierailija
74/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotas kun se kiree pllu supistelee ekaa kertaa sun munan ympärillä, siinä unohtuu ulosvetämiset ja riskit elareista.

Vierailija
75/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että katsoo oikein silmiin? Jaa, pitää tässä varmaan alkaa töykeäksi ja alkaa puhueassa katsomaan ohi ihmisen, ettei vaan anna kenenkään ymmärtää väärin.

Joo. Miehiä ei pidä katsoa silmiin eikä olla niitä kohtaan asiallinen. Se on heti merkki kiinnostuksesta. Ilmanko ne raisqaileekin niin paljon, kun ymmärrys sosiaalisesta kanssakäymisestä on tuolla tasolla. 

Vierailija
76/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuumia 😍 M43

Yksinkertaisia päästään. Kuin hyönteisiä tavallaan. Riidankylväjiä ja trolleja. Tm46

Vierailija
77/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis nainen ei saa moikata tuttua miestä kaupungilla, jos se mies on

Teilläpä hupaisa perhe on.

Vierailija
78/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tommosta mieti, rysäytä vaan siemenet sisään.

Vierailija
79/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä ei ole koskaan liian monta ystävää tai juttelutason tuttavaa. Jos hän käyttäytyy hyvin ja juttelee sinun kanssasi, niin tee samoin ja molemmilla on parempi olo.

Vierailija
80/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Miehiä ei pidä katsoa silmiin eikä olla niitä kohtaan asiallinen. Se on heti merkki kiinnostuksesta. Ilmanko ne raisqaileekin niin paljon, kun ymmärrys sosiaalisesta kanssakäymisestä on tuolla tasolla. 

Mä olenkin valinnut juuri tuosta syystä puhtaan vitt*ilulinjan. Ettei vaan synny väärinkäsityksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi