Keksi selitys: miksi todellan nuori nainen yrittää hakeutua vanhemman ukon seuraan?
Viimeaikoina arjen ympyröissä on alkanut hakemaan juttua hyvin nuori nainen. Siis iältään varmaankin voisi olla lapseni. Hän katsoo silmiin, on puheissaan erittäin asiallinen, mutta tuntuu kuin haluaisi hakeutua paremmaksikin tutuksi.
Olen hieman ihmeissäni. Keksitkö syyn? Minä en.
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Setämies on luomakunnan kruunu ja kiinnostaa naarasta kuin naarasta. Eli vastauksena aloitusviestiin: pane sitä!
Ei kannata pilata hyvää panemalla. Paneminen tekee asioista rumaa. Elokuvissakaan ei näytetä panemista. Se pilaa kaiken kauniin.
"Siinä, että ihminen katsoo työpaikalla silmiin ja on asiallinen ei ole mitään erityistä. Siinä on jotain erityistä vain sellaisen setämiehen mielestä, jonka päiväunissa hän on nuorten naisten seksuaalifantasioiden kuuma kohde. Voin kertoa: ei ole."
Tottakai siinä on jotain erityistä, jos ihminen ei työpaikalla katso ketään muita silmiin eikä ole asiallinen muita kohtaan. Jos sinua kohdellaan eri tavalla kuin muita, se on määritelmällisesti erityistä ja sen erityisen kohtelun taustalla on jonkin syy.
Varmaan joku trauma pohjalla. Lapsuuden kodissa ollu turvattomuutta tai onko ollu isää lainkaan. Tai joku alkoholisti isä. Siitä jäi turvaton lapsuus jonka takia nyt täysi-ikäinen nainen joka on nuori etsii itselleen uutta isähahmoa puolisosta. Sama varmaa miehissä jotka etsii jotain huomattavasti vanhempaa naista kumppanikseen. Silloin ollu äiti suhteen kans ongelmia. Ehkä hylkäämistä. Nyt sitä yritetään korjata. Ja nämä ikäjutut varmaa ikäero vähintään 15 vuotta. Tai enempi. Lidäksi rahallinen turva.
Ainakin täällä teini-ikäiset hinkuttavat itseään vanhoja juoppoja vasten saadakseen nämä ostamaan itselleen alkolia ja tupakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No mutta eihän se nyt kerro mitään tuon naisen tavasta kommunikoida yleensä. Minäkin olin hyvä kaveri yhden vanhemman miehen kanssa työpaikalla. Pieni työpaikka ja hän oli ainoa, joka oli kiinnostunut esim. kirjallisuudesta. Ei kyllä kiinnostanut seksuaalisesti missään mielessä, mitä ap tässä nyt haaveilee."
No mutta kertoohan se nyt ainakin se, että juuri ap:ssa on jotain naisen mielestä kiinnostavaa, jos nainen ottaa kontaktia vain ap:hen eikä samalla tavalla kehenkään muuhun työpaikalla. Kuten esimeriksi sinun kohdallasi tuossa miehessä olisi jotain kiinnostavaa, jota muissa ei ollut (eli mies oli kiinnostunut samasta asiasta kuin sinä).
Eihän meitä kiinnosta naisen tapa kommunikoida yleensä vaan meitä kiinnostaa, miksi nainen pyrkii ap:n juttusille. Ja ensin pitää selvittää, pyrkiikö nainen ap:n juttusille vai ei. Jos hän ottaa ap:hen kontaktia eri tavalla kuin mui
Parhaimmat seikkailut löytyy korvienvälisistä käytävistä. Toinen on vain muusa sille, että pato murtuu. Se ei ole hän itse,vaan sun luomus, kuka onkaan. Siksi se ei koskaan vastaa meidän todellisuutta, koska parhaimmat orgiat löytyy pään sisältä ajatusten valtamerestä. Ne oli sielä jo ennen meitä ja monia muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Setämies on luomakunnan kruunu ja kiinnostaa naarasta kuin naarasta. Eli vastauksena aloitusviestiin: pane sitä!
Ei kannata pilata hyvää panemalla. Paneminen tekee asioista rumaa. Elokuvissakaan ei näytetä panemista. Se pilaa kaiken kauniin.
Taidat vain itse olla ruma. Hyvännäköisen miehen ja naisen rakastelu on kaunista, siis ainakin näiden omassa yksityisyydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin sauna on pyhä paikka. Saunassa paneminen on kuin pierisi sielä. Tämän ymmärtää vain saunakultuurit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat vain itse olla ruma. Hyvännäköisen miehen ja naisen rakastelu on kaunista, siis ainakin näiden omassa yksityisyydessä.
Olen itsesiassa liian kaunis mies. Sisältä ja ulkoa. Olen prinssi ja kerjäläinen samassa paketissa. Ohje on elämänkokemuksella annettu vihje. Hyvä vastustaa himoa. Se tekee elämästä puhtaan.
Vierailija kirjoitti:
"Siinä, että ihminen katsoo työpaikalla silmiin ja on asiallinen ei ole mitään erityistä. Siinä on jotain erityistä vain sellaisen setämiehen mielestä, jonka päiväunissa hän on nuorten naisten seksuaalifantasioiden kuuma kohde. Voin kertoa: ei ole."
Tottakai siinä on jotain erityistä, jos ihminen ei työpaikalla katso ketään muita silmiin eikä ole asiallinen muita kohtaan. Jos sinua kohdellaan eri tavalla kuin muita, se on määritelmällisesti erityistä ja sen erityisen kohtelun taustalla on jonkin syy.
Höpö höpö. Setämies kuvittelee, että tuo nuori nainen katsoo nyt sitä erityisellä tavalla ja on jotenkin erilainen sitä kohtaan. Varmaan juu se ei katso muita silmiin ja on muita ihmisiä kohtaan ihan epäasiallinen. Setämiehet on hauskoja.
Jokut miehet säilyy nuorekkaina kuin tähdet Seiska-lehdessä tai Seurassa. Harvassa ovat ja se ikä tekeekin asiasta ristiriitaisen katseijalle. Liian vanha mutta kaunis ja itsevarman rento elämänkokemuksen synnyttämä harha miehellä, joka on aloittanut viimeisen kesän kukintansa. Vielä hehkuu, kun muut ikäiset lajikumppanit ja nuoremmatkin on jo lakastuneet ja muistuttavat lähinnä Alfons Jokisen iskää mattopiiskan käsittelyn jäljiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Setämies kuvittelee, että tuo nuori nainen katsoo nyt sitä erityisellä tavalla ja on jotenkin erilainen sitä kohtaan. Varmaan juu se ei katso muita silmiin ja on muita ihmisiä kohtaan ihan epäasiallinen. Setämiehet on hauskoja.
Ei ap:n tarvitse arvailla niinkuin sinun, vaan hän voi havainnoida naisen käytöstä muiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhat ukot on siitä hauskoja että heillä ei välttämättä itsetunto ja ego katoa iän myötä mihinkään. Siitä syntyy komiikka, kun olemus on kuin rantaleijonalla ja luulot on kovat kuin parikymppisellä. Totuus on karu. Ikäsokeus tekee sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi on kuin takiaisia. Kannattaa pitää viileät välit ja etäisyyttä. Jos olet liian kohtelias ne käy kimppuun ja tunkee yksityiselämään. Moikkailevat kaupungilla kun olet perheen kanssa liikenteessä. Liian ystävällinen ei kannata olla tai ymmärtävät väärin. Aseta rajat jo alussa. Esimerkkinä olen joutunut kävelemään käsikädessä tuollaisten kanssa työmatkan ja kantamaan käsilaukkua, kun en kehdannut asettaa rajoja. Nöyryyttävää ja noloa. Luulen että nuoret aikuiset naiset vielä leikkii aikuista ja kokeilee miten aikuiset elää tai jotain. Sellaista teennäistä keskustelua ja pikkuaikuista käytöstä. Eivät vielä ole tajuneet että aikuisuus on rooli ja teeskentelyä. Tärkeintä on päästä kotiin töiden jälkeen pelaamaan pelejä. T. M46
Siis nainen ei saa moikata tuttua miestä kaupungilla, jos se mies on
Usein näiden miesten vaimot on tottuneet kyseisiin tilanteisiin ja ottavat sen lähinnä kotiin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin sauna on pyhä paikka. Saunassa paneminen on kuin pierisi sielä. Tämän ymmärtää vain saunakultuurit.
Kyllä ja kyllä. Vanhemmille miehille saunayhdyntä on myös vaaranpaikka. Sydänkohtauksen riski nousee korkealle.
Juttelen itse vanhempien miesten kanssa mielelläni, koska ajattelen, että he eivät ainakaan yritä iskeä tyttärensä ikäistä naista tai kuvittele, että välillämme olisi jotakin. Saa siis rauhassa vain jutella.
Vierailija kirjoitti:
Juttelen itse vanhempien miesten kanssa mielelläni, koska ajattelen, että he eivät ainakaan yritä iskeä tyttärensä ikäistä naista tai kuvittele, että välillämme olisi jotakin. Saa siis rauhassa vain jutella.
Tuo on mielestäni mukava ajatus, toisin kuin nuo trauma yms. teoriat. Haluan uskoa tuohon.
t. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi on kuin takiaisia. Kannattaa pitää viileät välit ja etäisyyttä. Jos olet liian kohtelias ne käy kimppuun ja tunkee yksityiselämään. Moikkailevat kaupungilla kun olet perheen kanssa liikenteessä. Liian ystävällinen ei kannata olla tai ymmärtävät väärin. Aseta rajat jo alussa. Esimerkkinä olen joutunut kävelemään käsikädessä tuollaisten kanssa työmatkan ja kantamaan käsilaukkua, kun en kehdannut asettaa rajoja. Nöyryyttävää ja noloa. Luulen että nuoret aikuiset naiset vielä leikkii aikuista ja kokeilee miten aikuiset elää tai jotain. Sellaista teennäistä keskustelua ja pikkuaikuista käytöstä. Eivät vielä ole tajuneet että aikuisuus on rooli ja teeskentelyä. Tärkeintä on päästä kotiin töiden jälkeen pelaamaan pelejä. T. M46
Siis nainen ei saa moikata tuttua miestä kaupungilla, jos se mies on liikenteessä perheensä kanssa? Oooouukei.
Voihan sitä tervehtiä huvikseen miehiä perheiden kanssa vaikka ei tuntisikaan niitä, tarkoituksena vain kiusata ja aiheuttaa kotiin tultua ongelmia miehille. Koettu on ja en todellakaan tuntenut naislaumaa ja miksi tiesivät nimeni. Joku kaverin källi varmasti.
Ammatillisessa mielessä haluaa varmaan vankkaa kokemusta omaavan seuraa oppiakseen.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Samasta syystä kun käyn lesbobaarissa vain tanssimassa kuumaa diskoa. Puhtaasta halusta tanssia kuin mies ja saada tanssia tanssia ilman kourimisen tulemisen pelosta. Se tunne kun toinen katsoo silmiin ilman muuta taustalla. Pelkkä puhdas katse on virkistävä kylpy ja tunnet olevasi jotain muuta kuin lihaa nälkäisille haaskoille. Ja se kaikki mitä se tekee sun luonteelle, kun olet niille vuosia haluttava lihanpala ja seksilelu mitä voi kohdella miten sattuu. Saat tanssia tanssimisen vuoksi ja kokea ympärillä silti naiset ilman objektiksi tulemisen fiilistä. Virkistävä kylpy.
Nuoremmilla naisilla, joita olen tapaillut, on yleensä ollut erinomaiset välit isiinsä. Toisaalta en ole ollut heitä niin paljon vanhempi (toistaiseksi max 15 vuotta vanhempi), että olisin voinut olla heidän isänsä, joten en tiedä mikä on yleistä noin isojen ikäerojen suhteissa.