Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksi selitys: miksi todellan nuori nainen yrittää hakeutua vanhemman ukon seuraan?

Vierailija
30.06.2025 |

Viimeaikoina arjen ympyröissä on alkanut hakemaan juttua hyvin nuori nainen. Siis iältään varmaankin voisi olla lapseni. Hän katsoo silmiin, on puheissaan erittäin asiallinen, mutta tuntuu kuin haluaisi hakeutua paremmaksikin tutuksi.

Olen hieman ihmeissäni. Keksitkö syyn? Minä en.

Kommentit (144)

Vierailija
121/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Setämies on luomakunnan kruunu ja kiinnostaa naarasta kuin naarasta. Eli vastauksena aloitusviestiin: pane sitä!

Ei kannata pilata hyvää panemalla. Paneminen tekee asioista rumaa. Elokuvissakaan ei näytetä panemista. Se pilaa kaiken kauniin.

Käytännössä paneminen on tylsin kohta. Siksi sitä ei yleensä kuvata tai edes kirjoiteta. Kaikki panee luonnossa aina ja kokoajan. Kiinnostavinta on mitä tapahtuu ennen panoa ja panon jälkeen. Elämässä ja fiktiossa. Paneminen kiinnostaa lähinnä nuoria ja kokemattomia, koska siitä puhe mistä puute.

Vierailija
122/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Setämies on luomakunnan kruunu ja kiinnostaa naarasta kuin naarasta. Eli vastauksena aloitusviestiin: pane sitä!

Ei kannata pilata hyvää panemalla. Paneminen tekee asioista rumaa. Elokuvissakaan ei näytetä panemista. Se pilaa kaiken kauniin.

Käytännössä paneminen on tylsin kohta. Siksi sitä ei yleensä kuvata tai edes kirjoiteta. Kaikki panee luonnossa aina ja kokoajan. Kiinnostavinta on mitä tapahtuu ennen panoa ja panon jälkeen. Elämässä ja fiktiossa. Paneminen kiinnostaa lähinnä nuoria ja kokemattomia, koska siitä puhe mistä puute.

Panemista ja fyysistä nautintoa on erittäin hankalaa kuvata tai kuvailla taiteellisesti, oli kyse sitten proosasta, runoudesta, elokuvista, musiikista tai kuvataiteesta. Lähes aina lopputulos on tahattoman kliseinen, koominen tai jotenkin vain outo. Siksi itse paneminen jätetään monesti kuvaamatta ja keskitytään siihen johtaviin asioihin ja sen seurauksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panemista ja fyysistä nautintoa on erittäin hankalaa kuvata tai kuvailla taiteellisesti, oli kyse sitten proosasta, runoudesta, elokuvista, musiikista tai kuvataiteesta. Lähes aina lopputulos on tahatto

Miltä susta tuntuu?

Vierailija
124/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullia ne ovat kaikki tähän mennessä olleet vailla.

Vierailija
125/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoren naisen voi olla turvallista hieman kokeilla viehätysvoimaansa johonkin turvallisesti vanhempaan mieheen, kun tietää että mitään juttua siitä ei tule. Se on normaalia itsestään oppimista. 

Vierailija
126/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttelen itse vanhempien miesten kanssa mielelläni, koska ajattelen, että he eivät ainakaan yritä iskeä tyttärensä ikäistä naista tai kuvittele, että välillämme olisi jotakin. Saa siis rauhassa vain jutella.

Leonardo diCaprio: s. 1974

Tyttöystävänsä  Vittoria Ceretti: s. 1998

Itse olen -73 syntynyt ja lapseni -99, eli puistattaa ajatus, että lapseni olisi Leonardon ikäisen kanssa.

Vierailija
127/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee mieli varttuneempaa patukkaa..

Vierailija
128/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertainen syy. Hän pitää sinusta. Ei tarkoita (välttämättä) seksuaalista vetovoimaa.

Vierailija
129/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihan mahdotonta että se nuori nainen pitää sinusta ihan vain ihmisenä??? Itse olen 24v. ja tulen hyvin toimeen yhden miespuolisen 57v. kollegani kanssa. Kyse ei ole rakkaudesta tai seksistä vaan siitä että hän on hyvä tyyppi. Pomo on huomannut tämän ja ollaan työpari. Meidän välillä ei ole mitään romanttista mutta me ollaan hyviä kavereita työpaikalla. Hän eli parhaat vuotensa 80-90-luvuilla ja tykkään hänen jutuistaan noilta ajoilta. Olen jopa ajatellut että olisinpa syntynyt tuohon maailmaan. Joidenkin kanssa vain löytyy "yhteinen sävel" ja joidenkin ei, iästä ja sukupuolesta riippumatta vaikka välillä on valovuosi elettyä elämää.

Ja mitä väliä sillä on vaikka se nuori nainen tuntisi jotain muutakin kuin ystävyyttä sinua kohtaan? Jos hän on kunnioittava ja korrekti? Oikein ällöttää ja loukkaa nää jutut täällä että suurinpiirtein muka KAIKKI nuoret naiset haluavat  hyötyä taloudellisesti miehistä. Itse olen ulkonäöltäni monien mielestä "joka pojan unelma" ja ystäväpiirini koostuu hyvin kauniista nuorista naisista joista KUKAAN ei ole hankkinut kauneuskirurgisia toimenpiteitä tai silikonirintoja ja turbohuulia. Kukaan meistä ei pyllistele OF:ssa. Kukaan meistä ei haaveile jostain "sugar daddysta"...  Todennäköisesti se nuori nainen pitää sinusta ihan vain koska hän pitää sinusta. Joskus ihmiset vain pitää toisistaan.

Vierailija
130/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää ihan nuori, mutta vähän jotenkin pääsen tähän fiilikseen, joten kerron oman kokemukseni.  

Olen 39v ja pelikentällä tutustuin vanhempaan herrasmieheen, joka oli sporttinen ja rento, hauska mies. Pelejen jälkeen hän lähetti minulle viestejä, ihan ystävällisesti ja ei mitenkään lipevästi. Selvisi että hän on 58v. Viestiteltiin ihan viattomia viestejä aika runsaasti. Rahaa tuntui olevan, uudella Mersulla kulki ja asui hienolla paikalla järven rannassa. 

Näin persaukisena hoitsuna kutkutti se ajatus varakkaasta vanhemmasta miehestä. Tiedän että oisin ollut hänelle kultakimpale, hyväkuntoinen, nuorempi, elämänhaluinen ja iloinen nainen. Imarteli se kiinnostus hänen puoleltaan. 

Viestit alkoi sitten mennä vähän liian tuttavalliseksi ja niitä tuli liikaa, joten lopetin sen homman. Olen siis varattu nainen. Jos olisin vapaa, niin varmasti olisin hänen kanssaan yrittänyt alkaa tapailla. Ei se ikä ole niin tärkeä asia, jos kemiat pelaa. 

Vierailija
131/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vallan kauhea tragedia! Nuori misu kaartelee kimpussa. Kuulostat joltai 15v. teinitytöltä. Äääk! mamma! mitä se musta haluaa?

Vierailija
132/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nyt sitten fantasioit olisiko hän hyvä salarakas? Voin sanoa että älä lähde leikkiin. Jos hän on "hyvä tyttö", kunnollinen ja tosissaan niin hän haluaa lapsia ja omakotitalon ja huomaat vanhoilla päivilläsi päätyneesi vaihtaan kiljuvien kakaroiden paskavaippoja. 

Vierailija
133/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ehkä sinua turvallisena isähahmona. Nuoret eivät aina ymmärrä kuinka oksettava jotkut voivat olla. Kokemuksesta puhun. 

Vierailija
134/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valistuneemman arvauksen tehdäkseni kaipaisin enemmän tietoa, millaisissa ympyröissä tapaatte ja mitä hän tekee eri tavalla sinun kuin muiden kanssa. Silti perustuen tapaasi kirjoittaa veikkaisin, että olet mukava ihminen, ehkä teillä on jotain yhteistä, ja siksi hän hakeutuu seuraasi.

Kyseisellä naisella voi olla tai olla olematta traumoja tai autismin kirjoa, tai yleisesti huonoja kokemuksia miehistä, jotka kuvittelevat jo katsekontaktin saatuaan että panemaan tästä päädytään.

Minä (N41) aloitin aikoinaan nykyisessä työssäni parikymppisenä ja hyvin nopeasti bondasin yhden viiskymppisen miestyötoverin kanssa. Hän oli ystävällinen ja rauhallinen, hänellä oli aikaa opettaa ja neuvoa minua, eikä hän koskaan vähätellyt osaamistani tai mielipiteitäni vaikka kokematon työssä olinkin. Meillä oli myös muutama sama kiinnostuksen kohde työn ulkopuolella. Johan siinä jotkut silloin selän takana supisivat, että suhde meillä varmaan on, mutta ei ollut.

Hän oli mukava ja turvallinen kollega, vähän kuin isähahmo. Toivon, että tilanteessasi on samankaltaisesta asiasta kyse!

Vierailija
135/144 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on  hoitajana siellä psykiatrian osastolla missä olet.

Vierailija
136/144 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisin skenario.

Vierailija
137/144 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se vallan kauhea tragedia! Nuori misu kaartelee kimpussa. Kuulostat joltai 15v. teinitytöltä. Äääk! mamma! mitä se musta haluaa?

Ehkä ajattelen sitten kuin teinityttö kun minua kiinnostaa mitä toiset ihmiset ajattelevat. Meitä kun on niin moneen junaan.

Vierailija
138/144 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian pyytää rahaa tai virittää kiristysansaa seksuaalirikoksen varjolla...

Vierailija
139/144 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian sosiaalinen, liian tuttavallinen, nuo jutut ei kuulu suomalaisuuteen.

Suosittelen varovaisuutta.

Vierailija
140/144 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun se sanoit, niin just tämä visio mullakin jäi sykkimään mieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi