Keksi selitys: miksi todellan nuori nainen yrittää hakeutua vanhemman ukon seuraan?
Viimeaikoina arjen ympyröissä on alkanut hakemaan juttua hyvin nuori nainen. Siis iältään varmaankin voisi olla lapseni. Hän katsoo silmiin, on puheissaan erittäin asiallinen, mutta tuntuu kuin haluaisi hakeutua paremmaksikin tutuksi.
Olen hieman ihmeissäni. Keksitkö syyn? Minä en.
Kommentit (144)
Olet nuorekas hopeakettu tennareissasi. Nauti huomiosta.
Ehkä tyttö on huomannut ettet voi kovin hyvin ja on hieman huolissaan?
Voi myös kaivata miehen huomiota. Se ei tarkoita samaa kuin seksi- tai suhdehalut vaan kaipaa tunnustusta ja huomiota naiseudelleen. Harjoittelee ja testaa viehätysvoimaansa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tyttö on huomannut ettet voi kovin hyvin ja on hieman huolissaan?
Voi myös kaivata miehen huomiota. Se ei tarkoita samaa kuin seksi- tai suhdehalut vaan kaipaa tunnustusta ja huomiota naiseudelleen. Harjoittelee ja testaa viehätysvoimaansa.
Tai kaipaa suhdetta ja seksiä vanhemman miehen kanssa. vaikka mammat toisin väittää, sellaisia nuoria naisia on LOL
No ehkä se on ihastunut. Ei se aina ikää katso. Mä ihastuin yliopistolla yhteen professoriin, minä olin 20, hän 53. Seurusteltiinkin pari vuotta, mutta jossain vaiheessa se ikäero alkoi kyllä meikäläistä vähän haittaamaan, kun hänen vapaa-ajanviettotavat oli mun makuun vähän tylsiä. Tyyliin häntä kiinnosti Savonlinnan oopperajuhlat, minua rockfestarit.
Jotkut nuoret juttelevat mielellään vanhempien ihmsten kanssa. Työpaikan nuoret hakeutuvat usein seuraani, sekä tytöt että pojat. Olen ilmeisesti äidillinen tapaus.
Mua itseä on jostain syystä viehättänyt aina itseä vanhemmat miehet. Avioliiton solmin ja lapset tein kuitenkin oman ikäiseni kanssa. Eron jälkeen on alkanut vanhemmat miehet taas kiinnostamaan. Ja kyse ei ole rahasta. Enemmän aikuisesta seurasta ja jotenkin sellainen hyvin säilynyt vanhempi mies vaan viehättää. Monet miehet muuttuu komeammiksi sitä mukaa kuin ikääntyy. (Ja en nyt puhu yli eläke ikäisistä).
N34
Vaikea isäsuhde ja/tai epävarmuus ja itsetunto-ongelmat. Ehkä hän kaipaa sisimmässään isällistä turvaa ja hoivaa, mutta tähän sekoittuu romanttisia tunteita.
Joillakin on varmaan toiveita sugar daddystä, mutta siinäkin on luultavasti taustalla samantyylisiä asioita.
1. olet nuorista naisista jauhava trolli
2. kuvittelet normaalin kanssakäymisen(työtoveri, kaupan kassa, harrastuskaveri) olevan jotain muuta.
Kun vanhempi julu pimppiin vilahtaa, taalerit tilille kilahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on vaikea suhde isäänsä.
Saattaa päteä erittäin isojen ikäerojen parisuhteisiin(?), missä mies voisi oikeasti olla naisen isä iän puolesta. Mutta ainakin pienempien ikäerojen parisuhteissa (noin 10-15 v ikäeroa), voin miehenä sanoa, että minua nuoremmat naiset ovat olleet erittäin hyvissä väleissä isiensä kanssa. Olen tietenkin ollut liian nuori ollakseen näille naisille isähahmo, mutta voi olla, että jollain tasolla ovat halunneet jäljitellä hyvää isäsuhdettaan sitten minun kanssani, toki tällä kertaa romanttisessa mielessä. Omissa kokemuksissani naiset ovat siis olleet kaikkea muuta kuin isukkiongelmaisia.
Olen tasan kerran elämässäni törmännyt ap:n esittämään käyttäytymiseen ja olen elänyt jo kohta 54v.
Miesvaltaiseen hieman nörtihköön harrastusporukkaan tuli n. 25v nainen, joka piti tosi tiiviisti yhteyttä moniin ja viestit olivat flirttailevia.
Näytin minulle tulleita viestejä vaimolleni ja hänkin piti viestejä outoina.
Moni porukan 40v incel oli ihan lääpällään tyttöön.
Tyttö sitten alkoi seurustelemaan itseään nuoremman pojan(samasta porukasta) kanssa ja yhteydenpito muihin loppui kuin seinään.
Jonkinlaista huomionkipeyttä tuon täytyi olla.
Eli vaikka oidän aloitusta trollina, tällaista joskus tapahtuu oikeastikin.
t: nimim. Assburger
Ehkä etsii turvallista isähahmoa. Minä yli 40 v. nainen olen harrastuspiirissä jutellut niitä näitä muutaman n. 60-70 v. Miesten kanssa. Ei Todellakaan mitään alatyylistä tai epäsopivaa. Elämästä ja arkiasioista vain. Näen heidät kaverina, ehkä jopa isähahmona ennemmin. Monesti vanhemmalta ihmiseltä saa hyviä vinkkejä/elämänviisautta jaettavaksi. Kuinkas kävikään, kummaltakin näiltä alkoi tulla yksityisviestejä, joissa udeltiin kesäsuunnitelmia tai yksityiselämäni asioita. Toinen pyysi suoraan kahvillekin. En ole millään tavalla antanut aihetta moiseen, itse en voisi kuvitellakaan 15-25 v. vanhempaa miestä parisuhdemielessä.
Ymmärräkään tämä miehet: Nainen ei yleensä juttelulla tarkoita muuta kuin sitä että on kiva jutella. Ei mitään muuta. Varsinkin jos ikäero on huomattava, lähtisin tästä näkökulmasta. Jos nainen on ihastunut ja kiinnostunut, se tulee yleensä selvemmin esille flirttinä ym. Juttelu on vain juttelua. Itseäni ei enää näiden kokemusten jälkeen edes huvita enää jutella miespuolisten kanssa, mikä on sääli kun tykkään ihmisistä ja juttelusta noin yleensä.
Onhan näitä pariskuntia paljonkin, jossa mies huomattavasti vanhempi. Taustalla ei aina ole isäongelmat. Moni parikymppinen nainen ei halua seurustella ikäisensä "miehen" kanssa, vaan haluaa elämäänsä jo paikkansa löytäneen miehen. Jonka juoksut on jo juostu, kolmenkympin kriisit selätetty, joka on valmis rauhalliseen koti elämään.
Mutta useinhan se on se, valmis omakotitalo ja paksu lompakko. "Turvattu tulevaisuus"
Hän on yleisesti ystävällinen? Hän on tavallista kohteliaampi? Hänellä on autisminkirjon piirteitä mikä ilmenee epätyypillisenä avoimena ystävällisyytenä osaa ihmisistä kohtaan?
nainen30+
Kaksi vaihtoa hakee isää taikka sitten mani puhuu.
Nuoria naisia kiinnostaa se, mitä ei löydy nykymiehistä. He kiinnostuvat elämänkokemuksen tuomasta varmuudesta ja turvallisuudesta. Lisäksi ajatusmaailma ja arvot voivat kohdata siinä määrin, ettei ikäero ole edes mikään asia.
Nykymiehet ovat kasvatettu videopelien ja somen tapaisten sontaläjien toimesta ja jälki on sen mukaista. Vanhemmat eivät enää kasvata lapsiaan ja se näkyy myös naisissakin. Nuoria miehiäkin kiinnostaa vanhemmat naiset, mutta tästä ei pidetä niin suurta älämölöä kuin jos asetelma on toisinpäin.
Olen itse 55vee äijä ja muutama vuosi takaperin työpaikalla n.25v nainen toi julki kiinnostuksensa. Hän oli kaikin tavoin upea ihminen, älykäs, herkkä, kaunis ja kävimme hyvin syviä keskusteluja. Olen parisuhteessa, joten jo sen puolesta, mutta jos asiat olisivat olleet toisin, kuka tietää?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä etsii turvallista isähahmoa. Minä yli 40 v. nainen olen harrastuspiirissä jutellut niitä näitä muutaman n. 60-70 v. Miesten kanssa. Ei Todellakaan mitään alatyylistä tai epäsopivaa. Elämästä ja arkiasioista vain. Näen heidät kaverina, ehkä jopa isähahmona ennemmin. Monesti vanhemmalta ihmiseltä saa hyviä vinkkejä/elämänviisautta jaettavaksi. Kuinkas kävikään, kummaltakin näiltä alkoi tulla yksityisviestejä, joissa udeltiin kesäsuunnitelmia tai yksityiselämäni asioita. Toinen pyysi suoraan kahvillekin. En ole millään tavalla antanut aihetta moiseen, itse en voisi kuvitellakaan 15-25 v. vanhempaa miestä parisuhdemielessä.
Ymmärräkään tämä miehet: Nainen ei yleensä juttelulla tarkoita muuta kuin sitä että on kiva jutella. Ei mitään muuta. Varsinkin jos ikäero on huomattava, lähtisin tästä näkökulmasta. Jos nainen on ihastunut ja kiinnostunut, se tulee yleensä selvemmin esille flirttinä ym. Juttelu on vain juttelua. I
En todellakaan aio ottaa yhteyttä tai ruveta vihjailemaan mitään. Flirtti ei ole oikein hyvä ohje, kun se on niin monitulkintainen asia.
Voi olla, että tulkitset tilanteen väärin. Setämiehet tuppaavat pitämään jo tavallista hymyilyä nuorilta naisilta jonain kutsuna.
Entä jos haluaisi seurustella ikäisensä kanssa niin olisiko vaikea suhde sisariinsa? Etsii siis samanikäisestä kumppanista sisartansa?