Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapauksesta O. Stubb useita kanteluita

Vierailija
30.06.2025 |

On se hassua:

"Kuohunta jatkuu Stubbin pojan ympärillä Peräti 6 kantelua"

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/21948f8e-e9f6-4716-911f-7d609ea17…

Ja melko ylivoimaisesti sopivin oli Stubb koska "Tasavallan presidentin Alexander Stubbin ensimmäistä vuotta yliopistossa opiskeleva poika Oliver Stubb valittiin Ulkopoliittiseen instituuttiin (UPI) tutkimusavustajaksi 59 hakijan joukosta."

Tosin paljon helpommalla olisi päästy jos paikkaan henkilöä haettaessa hakijalle eduiksi olisi katsottu se että hakijan isukki on pressa tai että hakijan sukunimi on Stubb.

Kommentit (2759)

Vierailija
1881/2759 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Ollilla varmaan ole muuta stipendiä kuin isukin.

Vierailija
1882/2759 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Suomen Kuvalehdeltä tullut vielä tavallisesti hyvää tutkivaa journalismia tämän tiimoilta? (SK:ssa tosin on Hiski kolumnistina)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1883/2759 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeusasiamiehen virastossa on perustettu erillinen ryhmä (task force) tätä käsittelemään. Hyvä niin, asia on tärkeä koko yhteiskunnan kannalta.

Kuka sitä vetää? 'Ruoska' itse? Aijai, sääliksi käy upilaisia, ei jää yksikään kivi kääntämättä...

Jos Ruoska on kiinni muualla niin kyllähän 'Hevonen' saattaa vetää ne. Ei käy kateeksi kuultavaa, jumankauta se tapa millä se mulkoilee ja katsoo silleen vähän ohi...

Vierailija
1884/2759 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein kioskilla työskennellyt henkilö, sanelee tohtoreille ja johtajalle haastattelun säännöt?

Me luulän että Oliver on ållut semmånen glasskioskenin jetskinmyyje-jåhtaja. Se ån eri asia kujn se tojnen joka on vaan se tavalinen kioskin täti. Oliver ån tietännyt sixi myös kujnka pitä vattia semmonän haisttatelu kun ån allra bäst itsele sielä U-pissa.  

Mun moster ålli också glassförsäljerska kun hen ålli nuårri. Hon tyckesi paljån se Marit laulu Jeetälökesä på sjuttiotalet. 😊🍧

H. Petter von Folk 

Vierailija
1885/2759 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nämäkö hullut järjestäneet koko gang stalkingin? Ainakin se on ollut selvää, että pääsy ja mahdollisuus on ollut vaikka mihin toimintoihin ja vaikka mihin virastoihin. Heh aika kamalaa se mitä terveysvirastoissa tapahtunut. Kyllä kalpenee jo leffat. 

Only in Finland i hope, on mahdollista törkeä haitanteko ja rikokset jotsin perhettä kohtaan vuosikymmeniä ja  avoimesti?

Missäs vaiheessa nykyistä presidenttiperhettä on häiritty törkein haitanteoin vuosikymmeniä ja avoimesti? Linkkejä, kiitos.

Vierailija
1886/2759 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoinen sumutusyritys.

Osaako tämä O Stubb ylipäätään mitään?

Osaa se eliittiurheilla.  

Vierailija
1887/2759 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevonen vie kuulemisessa jotain Maijua tai Iro Särkkää 6-0.

Vierailija
1888/2759 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jasså? Menivetkö Maiju ja Irro travbaanale, siiss raviratta på finska? Intressant! Esbosa ån se Vermo travbana. Travsport ån hyven spännande sportgren! Me tycken hevåsista tååssi, tåssi paljån. Mulla ån monta hevåsta ja ykse on hujpuhyve ravihevånen: semmånen varmblod nimi kujn Petter's Best Runner. Me tåjvon että se taass vojta mulle vehän "kålickåja". 😉   H. Petter von Folk

Vierailija
1889/2759 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olliver han är varsinaine visionär. Jostein piti aloita. Mine tycke om yks cool jätski musice. Mä en tiede kene bilen se ajjn kulu. Pimpeli pom sound. Mutte ny Oliver är super. Hen är kuluisa. Hen är toosji famous harjoittelijapoikke iikina, också kokko mailjmassa. Pien hen päse mä lulje Vogue kansi.

Mvh. Majken

Vierailija
1890/2759 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jasså? Menivetkö Maiju ja Irro travbaanale, siiss raviratta på finska? Intressant! Esbosa ån se Vermo travbana. Travsport ån hyven spännande sportgren! Me tycken hevåsista tååssi, tåssi paljån. Mulla ån monta hevåsta ja ykse on hujpuhyve ravihevånen: semmånen varmblod nimi kujn Petter's Best Runner. Me tåjvon että se taass vojta mulle vehän "kålickåja". 😉   H. Petter von Folk

Sä olet super visajjs Petter, mut mä kuiteski säger att Petter's Best Runner är julapuki reindeer. No mä kerto vaa sule, et mun pappa ei olu hoviläkäri, vaan hovslagare (hejvonen kekittäjä). Han myös tykäs hästerna. Hyvi usei pappa latoi oikke hevon kengät, mut joskus sattui pien accident ja meni tosin päin. Lopulta sai kenkä itsjekki. Hänest tuli isso boss myjöhemin.

Majken

Vierailija
1891/2759 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein kioskilla työskennellyt henkilö, sanelee tohtoreille ja johtajalle haastattelun säännöt?

Todella harvoin. Käytännöllisesti katsoen ei ikinä, mikäli ei ilmene jotain todella poikkeavaa ja merkittävää poikkeusta tai tietoa. 

Vierailija
1892/2759 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

#hejsanmaiju

Vierailija
1893/2759 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä, kuinka persoja tohtorit ja johtajat ovat jäätelölle.

Vierailija
1894/2759 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeusasiamiehen virastossa on perustettu erillinen ryhmä (task force) tätä käsittelemään. Hyvä niin, asia on tärkeä koko yhteiskunnan kannalta.

Kuka sitä vetää? 'Ruoska' itse? Aijai, sääliksi käy upilaisia, ei jää yksikään kivi kääntämättä...

Jos Ruoska on kiinni muualla niin kyllähän 'Hevonen' saattaa vetää ne. Ei käy kateeksi kuultavaa, jumankauta se tapa millä se mulkoilee ja katsoo silleen vähän ohi...

Hevonen on karu äijä.

Vierailija
1895/2759 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko menee, että Stubido itse vaivautuu kommentoimaan?

Vierailija
1896/2759 |
26.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ketä pääosassa

Alex Stupp

Oliver Stupp

Hiski Haukkala

Iro Särkkä

Matti Pesu

Klaus Korhonen

Harri Mikkola

Marie-Louise Hindsberg

??iinestupp??

??petteri??

Vierailija
1897/2759 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun veikkaukseni on, että herra A on alullepanija. Herra Haukkala joutui mielestäni ikävään tilanteeseen. Mutta miksi hän joutui niin ikävään tilanteeseen? Mitä tapahtui 8.2.2025 jälkeen? Marie-Louisen epäilen olevan samaa sukua, kuin herra A, mutta se on veikkaus.

Vierailija
1898/2759 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra A on itse kertonut olleensa koulukiusaaja. Yleensä aletaan kertomaan tämän kaltaisia asioita itsestä, kun pelätään sen esille tuloa. Joten parempi kertoa ensin itse ja mielummin niin, että oikeastaan olin itse uhri.

Vierailija
1899/2759 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubbin pisteet on tämän myötä romahtaneet, ikävä kyllä. Ikävä Niinistön aikoja.

Vierailija
1900/2759 |
27.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herra A on itse kertonut olleensa koulukiusaaja. Yleensä aletaan kertomaan tämän kaltaisia asioita itsestä, kun pelätään sen esille tuloa. Joten parempi kertoa ensin itse ja mielummin niin, että oikeastaan olin itse uhri.

Arvopohjaista realismia, vai mitä?