IL : Teemu Selänne tykkäsi - homous on sairaus ja valkoinen rotu ylivertainen
Teemu Selänne esitti kyseenalaisen Pride-kannanoton epäsuorasti Instagramissa.
Kun urheilupersoona Aleksi Valavuori julkaisi videon, jossa hän kertoi mielipiteensä Kouvolan Pallonlyöjien Pride-kohuun, Selänne tykkäsi erään käyttäjän asiattomasta kommentista, joka oli jätetty videon alle.
Aleksi, nyt lopetetaan pehmeily. Homous on sairaus, ja valkoinen rotu on ylivertainen, Selänteen tykkäämässä kommentissa luki.
https://www.iltalehti.fi/jaakiekko/a/50defe3c-1f40-4f98-9fe4-9e645db81d…
Kommentit (507)
Vierailija kirjoitti:
Totuuden puhujia on kautta aikojen vainottu, kuten nyt Selännettäkin.
Miksi miehet ovat tällaisia dramaattisia kiusaajia? Miehet ovat oksettavia. Tämän takia en ole missään tekemisissä miesten kanssa. Voin sanoa että draamavapaata on kun pääsee irti tuosta miesten eläimellisestä vihasta. Mies itse julistaa omaa biologiaansa luonnonlakina ja sitten syrjii kaikkien muiden biologiaa.
Kas kun ette kritisoi miehiä! Pahimpia kiusaajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielipiteensä kullakin.
Mielipide on kuin perseenreikä. Jokaisella on sellainen.
Niin ja sitten on vielä tosiasiat, jotka ei ole mielipiteitä, mutta niitäkin kutsutaan nykyään "mielipiteiksi", ettei jollekin fantasioihin uskovalle pride-marssijalle tulisi paha mieli.
Mitäs ajattelet Teemun mielipiteestä, että hänen tilinsä tykkäykset eivät ole tietoisia tekoja? Kai sekin katsotaan tosiasiaksi.
Homous on häiriö aivoissa. Voi sitä ominaisuudeksi kutsua kuten vaikka kuuroutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teemu kiistää. Vihavasemmisto saa hakea jonkun muun kohteen maalittamiselleen:
https://x.com/TeemuSel8nne/status/1939563658209907199
Naurettavahan tuo on. Rohkea mies sanoisi että mitä sitten, jos en tykkää homoista? Teemu nuoleskelee nyt ihmisten perseitä että kuviteltu maine pysyisi.
Kai sairaatkin voi hyväksyä. Minäkin pidän homoutta häiriönä, mutta en minä vihaa homoja, ellei siihen ole syytä. Moni homohan voi olla muutoinkin häiriintynyt.
Vierailija kirjoitti:
Puhui totta kun sanoi, että ei tajua mistä milloinkin tilillään tykätään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ihminen itsekin myöntää, että hänen sometykkäämisensä eivät ole tietoisia tekoja, on kyseenalaista, onko hän oikeustoimikelpoinen.
Tota noin. Sometykkäykset ovat vaaratonta toimintaa. Ei haittaa mitään eikä ketään vaikka tykkäisi kaikista julkaisuista ja kommenteista päivät pääksytysten. Ja niihän monet tekeekin. Sinäkin.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa oli väärin? Ei ole tervettä työntää penistä paskaan ja milloin tumma olisi ollut ylivertainen?
Mikä siinä on väärin että sanoo miesten olevan dramaattisia pettäjiä, kaksinaamaisia ja rai*kaajia? Näettekö miten kaksinaamaisia miehet ovat? He pillittävät "vihaa" kun joku sanoo etteivät miehet tee kotitöitä samalla kun mies itse saa olla fa*istinen ja se on vain vapauttahhhh.
Miehet ovat täynnä draamaa ja myrkkyä. Taas se nähtiin.
Mä en ymmärrä miksi jonkun Selänteen tykkäykset on ylipäätään uutisaihe. Tai kuka sitä viitsii kuunnella tai seurata. Joo, onhan se saanut massia ja osannut pelata kiakkoo, mutta muuten ei taida suuri auktoritetti olla millään saralla.
Vierailija kirjoitti:
Homous on häiriö aivoissa. Voi sitä ominaisuudeksi kutsua kuten vaikka kuuroutta.
Onko se häiriö aivoissa vai ominaisuus, jos tykkää homofoobisista kommenteista mutta sitten peruu ne tykkäyksensä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se häiriö aivoissa vai ominaisuus, jos tykkää homofoobisista kommenteista mutta sitten peruu ne tykkäyksensä?
Mitä se sulle kuuluu? Tai kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielipiteensä kullakin.
Mielipide on kuin perseenreikä. Jokaisella on sellainen.
Niin ja sitten on vielä tosiasiat, jotka ei ole mielipiteitä, mutta niitäkin kutsutaan nykyään "mielipiteiksi", ettei jollekin fantasioihin uskovalle pride-marssijalle tulisi paha mieli.
Mitäs ajattelet Teemun mielipiteestä, että hänen tilinsä tykkäykset eivät ole tietoisia tekoja? Kai sekin katsotaan tosiasiaksi.
Kohta niistä tykkäyksistä joutuu kirjoittaja raastupaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet ovat tällaisia dramaattisia kiusaajia? Miehet ovat oksettavia. Tämän takia en ole missään tekemisissä miesten kanssa. Voin sanoa että draamavapaata on kun pääsee irti tuosta miesten eläimellisestä vihasta. Mies itse julistaa omaa biologiaansa luonnonlakina ja sitten syrjii kaikkien muiden biologiaa.
Miesten onni tämä, että tajusit jättää miehet muille naisille. Oksensivat sinut nähtyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teemu kiistää. Vihavasemmisto saa hakea jonkun muun kohteen maalittamiselleen:
https://x.com/TeemuSel8nne/status/1939563658209907199
Ei tuossa puhuta mitään vihervasemmistosta se taiaa olla sinun hallusinaatiosi.
Vihavasemmisto ja vihervasemmisto ovat sama asia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet ovat tällaisia dramaattisia ja vihamielisiä syrjijöitä? Miehet ovat pahimpia! Noloa miten suositte poikia samalla kun miehet vihaavat teitä koska olette erilaisia. Miehet ovat kaksinaamaisia, itse haluavat olla mahdollisimman primitiivisiä mutta sitten pillittävät kun naisillakin on oma BIOLOGIANSA.
Miehet ovat pahimpia. Taas se nähtiin.
Hakeudu hoitoon. Toi viha ei ole enää tervettä.
Ei kukaan vihaa, vaan kertoo totuuden. Kas kun itse pillitätte heti vaikka ITSE vihaatte homoja ja naisia. Se toki ei ole vihaa.
Miesten puolustajien kaksinaamaisuus näkyy! Itse syrjivät ja vihaavat, sitten käskevät muita hoitoon vihan takia.
Ei vihassa ole mitään väärää. Se on vapauteni. Miksi yrität passittaa väärin ajattelevia hoitoon? Tässä nähdään miesfanien sairas viha!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä paljon kuin kenenkään homous kuuluu sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Somessa julkaistaan asioita siksi, että halutaan ne julki kaikille. Eli lähtökohtaisesti se, mitä somessa on, kuuluu jokaiselle. Yksityisiä mielipiteitä voi ilmaista yksityisesti.
On se kumma, että mustat eivät pärjää lätkässä, eikä shakissa, vaan valkoiset vievät voiton. Se lakkaa olemasta vähemmän outoa, kun ajatellaan älykkyysosamääriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kanssasi aikalailla samaa mieltä. Kattelin juuri kuvia eri maitten prideistä, homoja oli joka lähtöön ja sairaimmat pukeutuneet koiranaamioihin ja nahkaremmeihin. Ei voi millään muotoa sanoa terveiksi. Miten noita sairaita jätteisiä miehiä on niin helvetisti ja mitä tämmöiset naamarijannut oikein metsästää? Hyi saatana. Ja tämnöisten puolesta pitäisi minunkin naisena olla ylpeä, HAHHAHAHA, HAISTAKAA JO PRIDEPELLET PERÄSUOLI. 🤢🌈🤮🤮🤮🤮
Etkö vieläkään ole löytänyt toimivaa lääkitystä, jonka avulla sinusta tulisi työkykyinen?