Keksiikö kukaan yhtään epäitsekästä syytä tehdä lapsia?
Kaikki syyt mitä keksin ovat omien tai jonkun muun tarpeiden tyydyttämistä.
Kommentit (349)
Kaikki mitä teemme on oman tai jonkun muun tarpeiden täyttämistä. Eikä lisääntyminen liity itsekkyyteen mitenkään, pikemminkin päinvastoin. Erikoinen avaus.
Vierailija kirjoitti:
Suomesta loppuu veronmaksajat, jos naiset eivät tee lapsia. Kuka sinunkin eläkkeesi sitten maksaa? Ja peräpukamasi pyyhkii, kun makaat vanhuusvuoteellasi raihnaisena?
Elämän tarkoitus on maksaa veroja ja pyyhkiä muiden peräpukamia? Vau.
Vierailija kirjoitti:
Suomesta loppuu veronmaksajat, jos naiset eivät tee lapsia. Kuka sinunkin eläkkeesi sitten maksaa? Ja peräpukamasi pyyhkii, kun makaat vanhuusvuoteellasi raihnaisena?
Kuka tekee lapsia veronmaksamisen takia? Mikä motiivi se on?
Eläkkeestä vastaa jokainen itse säästämällä rahaa. Ihan niin kuin jokainen maksaa ravintolassa oman laskun eikä sano että "jonon viimeinen maksaa". Vastuutonta jättää omat laskut maksamatta ja valittaa että muut ei maksa. Se on aika itsekästä.
Vanhuudesta huolehtii ihan samat kuin muilla: lähihoitajat ja muut ammattilaiset joille maksetaan palkkaa ja saavat lomaa. Palkaton ja lomaton hoitotyö ei ole lasten velvollisuus. Mutta ensisijaisesti jokainen vastaa itsestään. Ei voi vaatia muita ihmisiä elämään omilla ehdoilla. Pitää kantaa vastuu itsestä.
Vierailija kirjoitti:
Koko ihmiskunta mahtuisi pienelle Tyynenmeren saarelle. Ylikansoitusvouhotus on vasemmiston ja juutalaisten propagandaa. Rooman Klubin globalistien suunnitelma on vähentää ihmiskunnan väestöä kansainvaellusten ja avoimet rajat -politiikkaa hyväksi käyttäen. Pride ja woketus on heidän aseensa. Kolmas maailmansota on tavoite.
Tämä. Kaikki muut apinalajit ovat uhanalaisia paitsi ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosin sinä et ole tainnut tehdä kumpaakaan :)
Voi olla noin, mutta siihen se itsekkyys sitten loppuukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on lahja. Olisitko itse halunnut jättää kokematta?
Veikkaan, että nämä jotka tekevät lisääntymisestään ongelman, ovat niitä, jotka eivät edes pidä omaa elämäänsä hyvänä kokemuksena.
Naiset poikivat lisää ja lisää vaikka valmiiksi ylikansoitetulle saastuneelle pallolle kuolemaan, ja miehet tekevät tarpeensa emättimeen ilman kortsua vaikkeivat lapsia halua.
Pelkkiä vaistojemme orjuuttamia elukoita me olemme kaikki tyynni.
Huonoihin oloihin syntyneen lapsen adoptointi vauraaseen maahan ja hyvinvoivaan perheeseen voi olla puhtaan epäitsekäs teko.
Hyväosaista lapsenhankkijaa, joka voi tarjota lapselleen lähtökohdat hyvään elämään, voisi myös pitää epäitsekkäänä. Toki vasta sitten kun kaikki epäonniset lapset ovat adoption kautta loppuneet maailmasta.
Lasten teko on itsekästä yhteiskunnan tekohengittämistä.
Vierailija kirjoitti:
Uuden elämän alun auttaminen!
Voiko selvempää ja epäitsekkäämpää syytä ollakaan.
Eläin joutuu aina tuhoamaan elämää enemmän kuin muodostamaan uutta. Osa tuhoamastaan elämästä muuttuu hänen ulosteiksi ja vain pieni osa siirtyy jälkeläisen rakenneosiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on lahja. Olisitko itse halunnut jättää kokematta?
Veikkaan, että nämä jotka tekevät lisääntymisestään ongelman, ovat niitä, jotka eivät edes pidä omaa elämäänsä hyvänä kokemuksena.
Naiset poikivat lisää ja lisää vaikka valmiiksi ylikansoitetulle saastuneelle pallolle kuolemaan, ja miehet tekevät tarpeensa emättimeen ilman kortsua vaikkeivat lapsia halua.
Pelkkiä vaistojemme orjuuttamia elukoita me olemme kaikki tyynni.
Olet kuullut ehkäisystä mutta et siitä että sitä käytetään? Erikoista.
Joka väittää lisääntymisen olevan itsekästä, ei ole ollut vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkään ei ole ketjuun kerrottu yhtäkään epäitsekästä syytä. Voit vaikka aloittaa.
Vierailija kirjoitti:
Jouduitko itse vanhemmaksi vasten tahtoasi? Surullista.
Hmm, olen aina ihmetellyt miksi lapsettomia ihmisiä heidän kertoman mukaan haukutaan. Jos jutut on tällaisia niin ei se nyt niin ihme olekaan.
Haukuin kaikkia vanhempia itsekkäiksi. He eivät ylistäneet jalouttani. Yhyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä odotat pronatalisteilta? Argumentit on aina tätä luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jouduitko itse vanhemmaksi vasten tahtoasi? Surullista.
Erikoinen johtopäätös.
Vierailija kirjoitti:
Hmm, olen aina ihmetellyt miksi lapsettomia ihmisiä heidän kertoman mukaan haukutaan. Jos jutut on tällaisia niin ei se nyt niin ihme olekaan.
Haukuin kaikkia vanhempia itsekkäiksi. He eivät ylistäneet jalouttani. Yhyy.
Mitä höpötät? Nyt on kyse lisääntymisen etiikasta, joka on tieteenala.
Kumpaakaankaan ei tosin kysytä sinun haluamistasi. Tyydy kohtaloosi.