Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehet kehtaa sanoa että etsii naista jolla ei ole tatuointeja? Minusta ainakin naisena törkeää. Olenko ainoa?

Vierailija
29.06.2025 |

Että näin

Kommentit (552)

Vierailija
161/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää on pilata kaunis ihonsa tatskoilla.

Että näin.

N49 ilman töherryksiä

Vierailija
162/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseä miehenä suorastaan ärsyttää, että näkee hirveästi naisia, joilla on nätit naamat ja vartalot ja löytyy amk tai yliopistotutkinnot, mutta on silti otettu iho täyteen isoja tatuointeja. En vaan tykkää niistä yhtään, vaikka nainen olisikin ammatissa, jossa tienaa paremmin kuin minä. Silti tulee jotenkin köyhä ja vähän white trash olo, vaikka kyseinen nainen olisikin yliopiston käynyt. Toki jokainen tehköön itselle mitä tykkää ja antaa kaikkien kukkien kukkia.

Kyllä minuakin naisena oikein ärsyttää aina kun mies ei ole juuri minun makuuni miettinyt tyyliään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuointi kertoo naisen olevan vajaamielinen hu ora.

Sun teksti kertoo ainoastaan sun omista mielenterveysongelmista.

Vierailija
164/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsensä voi mutiloida monella tavalla

Argh tätä anglismia!

Vierailija
165/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsivarret, kaula tatuloitu, Ohitan henkilön heti. 

Vierailija
166/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOUVVOLA on vaa yksinkertaisesti rumaa.

Vierailija
167/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole yhtään törkeää millään tavalla. Jokaisella on oikeus valita millaisen kumppanin haluaa

- nainen 22v

Vierailija
168/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä ole mitään törkeää. Minusta on hyvä saada heti tietää, jos mies on niin rajoittunut ja ahdasmielinen. Ei meistä tulisi paria ilman tatuointianikaan. Win win minusta.

N37

Vierailija
169/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se rajoittunutta, jos ei SUURIA TARINOITA KERTOVISTA (ja "kauniista") tatskoista oikein tykkää :D :D :D

Vierailija
170/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se törkeää että alkaa sellaisesta tehdä kriteerin

Harvemmin, kuin muut tatuoidut joutuvat katselemaan niitä tatuointejaan itse.

Vierailija
171/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä minua huoraleimoistasi syytä.

Vierailija
172/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseä miehenä suorastaan ärsyttää, että näkee hirveästi naisia, joilla on nätit naamat ja vartalot ja löytyy amk tai yliopistotutkinnot, mutta on silti otettu iho täyteen isoja tatuointeja. En vaan tykkää niistä yhtään, vaikka nainen olisikin ammatissa, jossa tienaa paremmin kuin minä. Silti tulee jotenkin köyhä ja vähän white trash olo, vaikka kyseinen nainen olisikin yliopiston käynyt. Toki jokainen tehköön itselle mitä tykkää ja antaa kaikkien kukkien kukkia.

Kyllä minuakin naisena oikein ärsyttää aina kun mies ei ole juuri minun makuuni miettinyt tyyliään.

Olen tuo, jolle vastasit. Niin just sisko! Et tykkää monista miesten valinnoista ulkonäön suhteen ja me miehet ei tykätä monista naisten valinnoista ulkonäön suhteen. Miksi tästä asiasta piti taas tehdä avaus tänne Vauva-forumille? ........ en todellakaan tiedä ja ymmärrä.

Vierailija
173/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän täysin, että joku ei halua tatuoitua kumppania. Tietenkin eri asia, jos joku yksittäinen pieni tatuointi vaikka käsivarressa vs. koko keho tatuoitu silmämunia myöten. Rumia ovat. 

Vierailija
174/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus noin kymmenen vuotta sitten, kun mulla oli nettitreffiprofiili, kiinnitin huomiota siihen että yllättävän monella miehellä luki profiilissa, että nimenomaan syttyy tatskoista naisella. Minulle tämä oli aina turn-off, koska itselläni ei ole tatskoja, eikä tule. 

Mutta osaako joku selittää, miksi miesten ajatusmaailma näyttää muuttuneen enemmän kielteiseen suuntaan viime vuosina? Onko kyseessä jokin muoti-ilmiö, että nyt "kuuluu" inhota tatskoja vai mistä on kyse? 

Vierailija
175/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä minua huoraleimoistasi syytä.

Mähän en kyllä kirjoittanut yhtään mitään siitä onko mulla tatuointeja vai ei. Sulla tässä on pään sisällä pahoja ongelmia kun tuollaisia tekstejä suollat. Luulet olevasi normaali. Ei sun käytöstä hyväksy kukaan normaali, on sitten tatuointeja tai ei. Hyvästi, mä en tuollaiselle sekopäälle enää vastaa. Surullista, että Suomessa mielenterveystyön taso on mitä on ja kaiken maailman hullut saa olla vapaalla jalalla.

Vierailija
176/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap. haluaisi sellaisen miehen, joka ei halua tatuoitua naista. Muutenhan se ei olisi törkeää. Itsekään en haluaisi kokovartalo tai kokokäsivarsitatuoitua tai kaula- ja kasvotatuoitua naista. Persesilmän valkaisutatuointi ei haittaa.

Vierailija
177/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoituja (niin miehiä kuin naisia) yhdistää se että on joko mieleterveys ongelmia tai huume ongelmia

Vierailija
178/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Winwin

Vierailija
179/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tatuoimattomat eivät saisi pariutua keskenään? Ehkä he jakavat sellaisia yhteisiä arvoja, joita tatuoiduilla ei ole.

Tottakai saavat ja hyvä että pariutuvatkin jos se itselle on kynnyskysymys! Mutta saa sitä pitää myös hassuna näin ulkopuolisena. 

Vierailija
180/552 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus noin kymmenen vuotta sitten, kun mulla oli nettitreffiprofiili, kiinnitin huomiota siihen että yllättävän monella miehellä luki profiilissa, että nimenomaan syttyy tatskoista naisella. Minulle tämä oli aina turn-off, koska itselläni ei ole tatskoja, eikä tule. 

Mutta osaako joku selittää, miksi miesten ajatusmaailma näyttää muuttuneen enemmän kielteiseen suuntaan viime vuosina? Onko kyseessä jokin muoti-ilmiö, että nyt "kuuluu" inhota tatskoja vai mistä on kyse? 

Ne ei ole samoja miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan