Miten miehet kehtaa sanoa että etsii naista jolla ei ole tatuointeja? Minusta ainakin naisena törkeää. Olenko ainoa?
Kommentit (657)
Mitä nämä ensimmäiset kommentit oikein ovat sekä niistä tykkääjät?!? 🤯🤯🤯 Ymmärrän jos ei halua tauoinneilla kaulaan asti peitettyä puolisoa, mutta nykyään saa kyllä varautua olemaan yksin, jos ei yhtään tatuointia siedä. Tulee mieleen kun ennen haluttiin neitsyt vaimoksi ja tuntuu että joillekin pitäisi olla sellainen kokemattoman oloinen vieläkin. Tatuoinnit osaltaan kai rikkoo sitä "pyhä neitsyt vain minua varten" - ajatusta ja tuo naisesta rohkeamman kuvan. En tiedä mutta joka tapauksessa hämmentävää, koska mulle naisena kyllä kelpaisi tatuoitu mies vaikkei mulla itsellä leimoja olekaan. Lähinnä en omia tatuointeja ole ottanut, koska kyllästyn kaikkeen esim. sisustuksessa noin vuodessa ja siksi olisi epäkäytännöllistä olla pysyvä kuva ihossa.
Pilaamalla ihonsa nainen pilaa mahdollisuutensa saada todellinen mies rinnalleen. Samoin on myös
kaikkien muidenkin rumien eli epänaisellisten ulkomuodon pilaamisten kanssa, kuten miestukka, kalju, irokeesi tai shokkiväritukka, sierainrengas, poskiläväri, huuliläväri, kieliläväri, yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa siinä nyt on? Joku ei halua blondeja, joku taas haluaa lyhyen ja pienen, joku pullean ja tumman, itse en todellakaan fanita tatuointeja, ja ymmärrän täysin jos mies haluaa naisen jolla niitä ei ole, eikä tekoripsiä, tekohiuksia, tekokynsiä....
No, ne tekoripset ja hiukset on helppo poistaa, tatuointi eri asia
ja se tulee yllätyksenä että tatuointi on pysyvä
Vierailija kirjoitti:
Pilaamalla ihonsa nainen pilaa mahdollisuutensa saada todellinen mies rinnalleen. Samoin on myös
kaikkien muidenkin rumien eli epänaisellisten ulkomuodon pilaamisten kanssa, kuten miestukka, kalju, irokeesi tai shokkiväritukka, sierainrengas, poskiläväri, huuliläväri, kieliläväri, yms.
Todellinen mies ei hauku muita ihmisiä. En ole koskaan halunnut tatuointia itselleni, mutta mieluummin ottaisin kumppaniksi itselleni tatuoidun miehen, joka ei sorru haukkumaan muita heidän ulkonäkönsä perusteella, kuin tatuoimattoman miehen, joka kohtelee muita ilkeästi ja arvostelee muiden valintoja. Kumppanin empatiakyky, kunnioitus ja hyvät tavat painavat vaakakupissa paljon enemmän kuin se, mitä hänen ihollaan on tai miltä hänen hiuksensa näyttävät.
Mun mielestä esim DJ Peggy Goulla on kivannäköiset tatuoinnit. Sopii hänen imagoonsa, monesti luovan alan ihmisillä onkin tatuointeja.
https://www.tattoolife.com/peggy-gou-style-icon-and-tattoo-lover-is-her…
Vierailija kirjoitti:
Todellinen mies! Kukapa ei haluaisi todellista miestä!
Tatuoinnit ovat nykyään aivan äärimmäisen yleisiä, ja niitä löytyy huippu-urheilijoilta, Hollywood-tähdiltä ja jopa kuninkaallisilta. Siksi väitteet siitä, etteivät tatuoidut ihmiset muka löytäisi itselleen tasokasta kumppania, kuulostavat lähinnä naurettavilta. Nimenomaan suuri osa ihmisistä, joita pidetään itsevarmoina, luovina, persoonallisina, menestyneinä ja haluttavina, on itsekin tatuoituja.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä esim DJ Peggy Goulla on kivannäköiset tatuoinnit. Sopii hänen imagoonsa, monesti luovan alan ihmisillä onkin tatuointeja.
https://www.tattoolife.com/peggy-gou-style-icon-and-tattoo-lover-is-her…
Tän kaltaisilla naisilla kyllä riittää upeita miehiä joka sormelle.
Olen korviani myöten ihastunut kauttaaltaan tatuoituun ja lävistettyyn naiseen. Minulta ei löydy kumpiakaan. Valitettavasti hänelle ei kelpaa tällainen kiltti mies.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on törkeää mielestäsi? Olisi kiva tietää perusteluja mielipiteen lisäksi. Kukaanhan ei synny tatuoituna joten tatuoinnit ovat oma valinta. Oma valinta myös etsiä tatuoimaton nainen.
Hyvin sanottu.
N
Erityisesti naisella tatuointi kertoo yllättävän usein ja yllättävän paljon ja valitettavasi, ei mitään hyvää.
Vain tietyssä ammatissa olevilla naisilla on tatuointeja
Voihan sitä esittää toiveita minkätyyppistä hakee. Esim. hoikkaa, pyöreää, vaaleaa, tummaa jne.
Tatuoimaton nainen on itsevarma. Ei juokse laumojen perässä. Sivistynyt fiksu ja korkeasti koulutettu.
Tatuoitu taas päinvastoin.
Minä olen naimisissa juuri sellaisen miehen kanssa. Jos siitä tietää etukäteen, mitä syytä siitä on suuttua? Jos ei pidä tatuoinneista, kyllä siitä saa mielipiteensä tehdä selväksi. Itse en myöskään halua mitään piirreltyä äijää, että siinä mielessä hyvin sopii.
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit kertovat henkilön harkintakyvyn puutteesta. Älytöntä rahan haaskausta ja terveysriskin ottamista.
Minuakin miehenä ärsyttäisi nainen, jolla on tatuointeja ja lävistyksiä kuten sonninrengas nenässä. Monella ne tatuoinnit eivät jää vain johonkin pieneen huomaamattoman tatuointiin vaan vähitellen esimerkiksi käsivarret ovat täynnä piirroskuvia muista ruumiinosista puhumattakaan. Muita varmasti mielenkiintoa vähentäviä tapoja ovat tupakointi, runsas ja jatkuva alkoholin käyttö sekä alatyylinen puhetapa kuten v-sanan hokeminen melkein joka yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vain tietyssä ammatissa olevilla naisilla on tatuointeja
Vanhaan hyvään aikaan tatuointeja oli vain merimiehillä, vankilassa olleilla rikollisilla ja moottoripyöräjengin jäsenille. Naisten tunnetuin tatuointi oli aikoinaan se alaselkään tehty "tramp stamp".
Tatuointi kertoo vain että henkinen kasvu on jäänyt kesken.
Sama täällä, ei ole itsellänikään ainuttakaan tatuointia. Etenkin jos joku vielä pitää tatuoituja ihmisiä jotenkin alempiarvoisina, niin kyllähän se kertoo aika paljon tuollaisen miehen persoonallisuudesta – eikä todellakaan hyvää. Minusta ihmistä pitäisi pystyä arvioimaan ihan muiden asioiden perusteella: miten hän kohtelee muita, millaiset arvot hänellä on, osaako hän keskustella ja kunnioittaako hän erilaisia ihmisiä. Tatuointi on kuitenkin vain ulkoinen asia. Voi olla täysin tatuoimaton ihminen, joka on luonteeltaan aivan kamala, ja vastaavasti paljon tatuointeja omaava ihminen voi olla erittäin fiksu, lämmin ja hyvä ihminen. Siksi jonkun nostaminen tai laskeminen ihmisenä pelkästään tatuointien perusteella tuntuu aika yksinkertaiselta ajattelulta.