Miten miehet kehtaa sanoa että etsii naista jolla ei ole tatuointeja? Minusta ainakin naisena törkeää. Olenko ainoa?
Kommentit (552)
Tietyt niska- ja käsivarsitatuoinnit naisella merkitsevät joissakin maissa ihmiskaupan uhria. Tatuointi merkitsee tavallaan parittajan omaisuuden merkitsemistä. Ei sellainen voi olla parisuhteen aloittamisen päätöksessä merkitsevä asia, mutta toki henkilön historia ihmiskaupan uhrina on voinut jättää pysyviä traumoja ja jopa psyykkisiä ongelmia yksilölle.
Toinen asia sitten on se, että jotkut ajattelemattomat nuoret naiset antavat tatuoida itseensä samanlaisia merkkejä, vaikkapa oman voimaantumisensa merkiksi, tai vitsiksi. Ehkä sellainen ilmaisee jonkinlaista älyllistä yksinkertaisuutta tai älyllistä laiskuutta oikeasti selvittää, mitä tatuoinneilla voidaan missäkin tapauksessa viestittää. Jotainhan niillä kumminkin viestitetään, "vain itseään varten" voi kirjailla taidetta ihan vaikka taidemaalausvälinein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksikö?
No koska tatuointi on länsimaissa yhdistetty aina yhteiskunnan ulkopuolella, marginaalissa olemiseen. Tatuointeja ovat ottaneet merimiehet, linnakundit, prostituoidut, juopot, narkit ja moottoripyöräjengiläiset.
Tatuoitu ihminen viestittää ulospäin, kuin Nacci Tranberg, että en ole kuten te, en välitä paskaakaan, nostan keskisormea.
Siksi.
Hei, 50-luku soitti ja kysyi milloin palaat.
Olen työpaikassa, jonne ei pääse töihin, jos on näkyviä tatuointeja. Toki, elämäm kovan koulun käyneitä ei oteta muutenkaan.
Oisko se sinusta miehenä törkeää?
Hyi, en halua naista joka näyttää prostituoidulta tai vangilta.
Lihaleimat kertovat mielenvikaisuudesta. Sinänsä hyvä niin tietää välttää.
En ymmärrä sellaisia miehiä. Vaikka miten olisi Pocahontaksen kuva olkapäähän tatuoituna, onhan sillä kumminkin pillu.
M55
Teen miesten kanssa töitä ja kuulen koko ajan näitä, millainen nainen olisi kiva ja kyllä, monella on se että ei tatuoitu tai sitten niin että joku pieni voi olla mutta piilossa. Myös nauretaan naisten tekoripsille ja kynsille.
Vierailija kirjoitti:
Miksikö?
No koska tatuointi on länsimaissa yhdistetty aina yhteiskunnan ulkopuolella, marginaalissa olemiseen. Tatuointeja ovat ottaneet merimiehet, linnakundit, prostituoidut, juopot, narkit ja moottoripyöräjengiläiset.
Tatuoitu ihminen viestittää ulospäin, kuin Nacci Tranberg, että en ole kuten te, en välitä paskaakaan, nostan keskisormea.
Siksi.
Tatuointi ei ole enää pitkään aikaan viestittänyt pelkästään tuota. Nyt se viestittää muodin perässä juoksevia ihmisiä. Lähinnä nuoria naisia, joille trendit ovat tärkeitä. Näissä tatuoinneissa on todella vahvoja trendejä ja niistä näkee lähes vuoden tarkkuudella milloin ne on otettu. Toiset naiset eivät vaan halua myöntää sitä, koska trendien seuraaminen ei ole trendikästä, vaan pitäisi olla yksilöllinen. Mutta monelle naiselle tatuointi on kuin kaulakoru tai rannerengas. Koriste, vaikka muuta sitten selitellään muille.
En kehtaisi kulkea tatuoidun naisen kanssa julkisella paikalla. Kaikki ajattelevat heti, että onpa siinä vajaaälyinen akka.
En minäkään ymmärrä, että miksi se on niin helvetin iso ongelma, jos naisella on vaikka käsivarressa tai nilkassa siro tauointi? Sen ymmärrän, että se ei ole viehättävää, jos koko vartalo kaulasta alaspäin on tatuoitu.
Esim. Viime kaudella enskareissa Hai oli asettanut kriteeriksi, että naisella ei saa olla tatuointeja.
Ei miehet sellaista sanokaan. Vain palstauli-inkkelit sanoo sellaista.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ymmärrä, että miksi se on niin helvetin iso ongelma, jos naisella on vaikka käsivarressa tai nilkassa siro tauointi? Sen ymmärrän, että se ei ole viehättävää, jos koko vartalo kaulasta alaspäin on tatuoitu.
Esim. Viime kaudella enskareissa Hai oli asettanut kriteeriksi, että naisella ei saa olla tatuointeja.
Minä en ymmärrä, että miksi se on niin helvetin iso ongelma olla ottamatta tatuointia?
Miksei voi laittaa vaikka jotain siirtokuvatatuointia kuten lapsena laitettiin tai permanettitussilla piirtää? Kadutte sitä oksettavaa suttua kuitenkin myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
En kehtaisi kulkea tatuoidun naisen kanssa julkisella paikalla. Kaikki ajattelevat heti, että onpa siinä vajaaälyinen akka.
Olisiko se nainen alasti? Miten muuten se tatuointi näkyisi, jos se on pieni ja piilossa?
Minusta naisena se ei ole yhtään törkeää. En koe miestä törkeänä, jos hän etsii tatuoimatonta naista.
Mutta minulla ei olekaan tatuointeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä, että miksi se on niin helvetin iso ongelma olla ottamatta tatuointia?
Johonkin ylimääräinen raha on pelattava, eli ihan pakko.
Eihän se tapailuvaiheessa ole väärin, että kiinnostus lopahtaa syystä tai toisesta. Rimansa saa ja kannattaakin hilata niin ylös, kuin siltä tuntuu. Se, johon tällainen pilkunviilaus voi pahimmassa tapauksessa kosahtaa, on tällainen hyvin valikoiva kumppanin etsijä itse, jos ei lopulta onnistukaan löytämään neulaa heinäsuovasta.
En ole koskaan kuullut, että joku oikeasti sanoo noin. Enkä usko,että.normaaleimle ihmisille sillä on väliä. En ole tatakojen fani, eikä minulla ole niitä, mutta en näe eroa tatskatuissa ja taskaamattomissa. Ihmisissä. Muuta asiat ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Itse olen nainen, joka ei tykkää yhtään tatskoista miehillä (olen vahvasti visuaalinen ihminen, taideharrastukset jne.), mutta jos mies on muuten ihana ihminen (kunhan ei ole käsivarsia peittäviä "hihan" näköisiä tatskoja, kaulatatskaa tai muuta överiä, joka hyppää silmille), niin ei se tosiaankaan ole este.
Jep. Minäkään en pidä tatuoinneista, mutta olen silti ollut miehen kanssa jolla oli käsissä tatuointeja ja vieläpä semmonen aivan hemmetin nolokin tatuointi.. Veljelläni oli kriteerinä, ettei naisella saa olla tatuointeja (veljellä itselläänkään ei ole), ja on nyt menossa naimisiin naisen kanssa jolla niitä on.
No, ne tekoripset ja hiukset on helppo poistaa, tatuointi eri asia