Mies aikoo jättää mut kun oon lihonnut!!!
Tämä on ihan kauheeta kun en voi painolleni mitään. Ollaan oltu yhdessä 11 vuotta ja kolme lasta. Alettiin olla kun oltiin 17 ja 18.
Ymmärrän et mies on tyytymätön kun oon lihonu enkä pysty tekeen niitä asioita mitä aikaisemmin ja on muutakin sairautta esim jalat ja nivelrikko, selkä, diabetes ym. Oon sairas enkä jaksa liikkua niinkun nuorempana.
Mut mies on alkanu ihan oudoksi ja puhuu asioita mitä tollanen perus juntura suomalainen mues ei normaalisti ees tiedä. Niinkun mun elämänhsllinnasta ja mielenterveydestä. Oon ihan varma et joku syöttää hänelle näitä juttuja varmaan sen sisko joka on käyny sairaanhoitaja kouluja ja inhoo mua.
Mä en tiedä mitä mun pitäis tehä?!?! Oon kuiteskin ihan sama ilonen ihminen kun tavattiin?!?
Kommentit (171)
Yritä pienentää annoskokoja ja syödä kasvispainotteisemmin. Jos liikunta ei muuten houkuttele etsi tinderillä panokaveri. Vähän pulskemmasta Doriksesta pitäviä miehiä löytyy ja seksi on kivaa liikuntaa, Minulla ainakin toimii. On lähtenyt n. kilo kuukaudessa.
Paljonko sitä ylipainoa on kertynyt? Mielestäni sopiva pyöreys kaunistaa naista.
-m
sietääkin, jos olet lihonNut!
jos sen sijaan ole vain lihonut, niin hyi hyi miehellesi, jätä sinä se siksi, että penis on pienentynyt
Vierailija kirjoitti:
Jätä lapset miehelle ja katso alkaako se lihoa.
Muuta tänne Helsinkiin, ala käymään discoissa, paino laskee kuin itsestään ja parempi mieskin löytyy.
Mies painaa 120 kiloo kun seuraavan kerran näät sitä lasten kanssa tuskailemassa.
sama ratas sieläkin rasvaa vinkuis.
Kiloja alko kertyä kun odotin esikoispoikaa olin 20 vee. Sitten ne kilot ei lähteny ja kun olin kotona lasten kanssa niin ei ollut niin väliäkään miltä näytti tai käykö vaatteet. Ja sit ei ollu aikaa tehä mitään kun hoisin lapsia.
Piti rempata taloa ja laittaa puutarhaa mut huomasin etten jaksa samalla lailla kun parikymppisenä. En pystyny nostaa asioita maasta tai kantaa mitään. Tää oli siis kolme vuotta sitten ja sen jälkeenkin painoo on tullut lisää ehkä 40 kiloo.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko sitä ylipainoa on kertynyt? Mielestäni sopiva pyöreys kaunistaa naista.
-m
Tapailen vähän pyöreätä naista seksin merkeissä on tosi kiihottava kun ratsastaa ja takaapäin iso peppu.
Vierailija kirjoitti:
No jos ei kelpaa niin se on heippa. Miksi haluat olla ihmisen kanssa joka on noin mulkero? Jos minä en ole sellainen kun mieheni haluaa niin hän tietää missä on ovi ja siitä pääsee ulos ja pois.
Todellakin just näin, eikä mitenkään muuten. Oman itsesi halusta muuttaa elämäntyyliä parempaan ja terveellisempään suuntaan, on sinusta itsestäsi kiinni, eikä sillä ole väliä mitä mieltä miehesi on. Mitä mieheesi tulee, en katselusi tuollaista miestä päivääkään, mietipä sitä ja meitä on monta samoin ajattelevaa. Samalla voisit kälylle näyttää ovea ja toivottaa hornan tuuttiin, jos käytös ei muutu positiivisempaan suuntaan sinua kohtaan.
mulla on kyll ihan sama, ku90kg kolahtaa lasiin niin moikka. siinä on marginaalia ottaa itteensä niskasta kiinni ja miettiä merkkaanko minä sille mitään.
Lopeta kaikki kotityöt, mene kuntoleirille, jätä äijä lasten kanssa, sitten lenkkeilet ja käyt jumpissa aamusta iltaan. Mies maksaa.
Lähes kolmekymmentävuotias nainen kirjoittaa kuin kahdeksasluokkalainen pissis.
Meet vesijumppaan, joogaan, eräleirille vaellusretkelle, ratsastusleirille, ym
No diabetes-vaurioihin ja nivelrikkoon se "ilosuus" ei auta yhtään.
Jos on vangittu lasten kanssa kotiin olemaan iloinen niin miten voi urheilla?
Mä lähtisin meneen, yksin. Ois energiaa elämänmuutokseen ja pääsis junteista eroon
Vierailija kirjoitti:
mulla on kyll ihan sama, ku90kg kolahtaa lasiin niin moikka. siinä on marginaalia ottaa itteensä niskasta kiinni ja miettiä merkkaanko minä sille mitään.
Niin, no toivottavasti teilläkin on lapsia ja lapset jää sulle.
Marginaali, my ass
Onhan sulta tarkistettu ferritiini, sokeriarvot ja kilpirauhasarvot (tsh, t4v)? Vaikuttavat merkittävästi jaksamiseen. Oot kuitenkin vielä alle 30, niin yleensä sillon jaksaa vielä hyvin.
Sulla on myös pakosta insuliiniresistenssi (jokaisella ylipainoisella on), niin hyötyisit todnäk vhh-ruokavaliosta ja/tai pätkäpaastosta.
Itse oon sitä mieltä, et jos painoa on +-100kg, niin kehossa täytyy olla jotain pahasti pielessä. Mulla jo 80kg painon taustalta löytyi raudanpuute, dvit puute, b12 puute, laiska kilpirauhanen ja insuliiniresistenssi. Nykyään oon normaalipainonen, mut toki pitää katsoa mitä syö. Silti en enää liho 1500kcal energiamäärällä kuten aiemmin, kun oli noi puutokset yms pahana.
En usko sanaakaan.