Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset vähentää vaatteita kun aurinko alkaa porottaa?

Vierailija
16.05.2024 |

Silloinhan pitäisi juuri ihoa suojata. Tänäänki näkyy vaan ihmisiä  t paita päällä. Ja mikään aurinkorasva ei suojaa 100% eli silti saat säteilyä. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää talven jälkeen kerätä d-vitamiinia.

Vierailija
2/14 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan. On vaatetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on selviytymistilanteessa ihan fakta, että vaatteet päällä on parempi olla auringon porottaessa taivaalta. Se perustuu siihen, että ihminen tavallaan pitää omia nesteitään kehossaan eikä ne haihdu pois samantien. Ihminen siis selviää kauemmin vaatteiden peitossa esim aavikolla missä aurinko porottaa. 

Mut normaalis elämäs ja ilman sitä selviytymistilannetta, se on ihan tervettä olla vaikka alasti. Ei se aurinko niin tappava ole kunhan on vaan vettä mukana. Päinvastoin siitä on paljon hyötyä

Vierailija
4/14 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

just lyllersin tuolla hiki ottalla ja vastaan tuli joku nainen ja sillä oli päällä ainakin t-paita tai muu aluspaita, huppari ja takki... waaat!! onkohan sillä joku tauti kun ei hikoile?

Vierailija
5/14 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri on aina koko kesän auringon vähänkin pilkistäessä kerrostalon pihassa pelkissä bikineissä palvomassa mollukkaa. Joskus saattaa sentään jotkut shortsin tapaiset olla jalassa. Minä en menisi sillä pihaan näkee vielä naapuritalostakin ja melkoisesti ylipainoa hänelläkin. 

Vierailija
6/14 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on selviytymistilanteessa ihan fakta, että vaatteet päällä on parempi olla auringon porottaessa taivaalta. Se perustuu siihen, että ihminen tavallaan pitää omia nesteitään kehossaan eikä ne haihdu pois samantien. Ihminen siis selviää kauemmin vaatteiden peitossa esim aavikolla missä aurinko porottaa. 

Mut normaalis elämäs ja ilman sitä selviytymistilannetta, se on ihan tervettä olla vaikka alasti. Ei se aurinko niin tappava ole kunhan on vaan vettä mukana. Päinvastoin siitä on paljon hyötyä

Jotkut luulee että jos niillä on vain aurinko rasvaa on ok viettää 4 tuntia ulkona pienessä topissa suoraan auringon paisteessa. Itse en ymmärrä tällaisia ihmisiä. 

Vierailija
7/14 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

just lyllersin tuolla hiki ottalla ja vastaan tuli joku nainen ja sillä oli päällä ainakin t-paita tai muu aluspaita, huppari ja takki... waaat!! onkohan sillä joku tauti kun ei hikoile?

Jotkut on kylmä verisiä luonnostaan. Itselläni ei ole lainkaan kuuma

Vierailija
8/14 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu pitäisi kulkea musta kokokaapu päällä.

Vierailija
9/14 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut on kylmä verisiä luonnostaan. Itselläni ei ole lainkaan kuuma

niin mutta täällä etelässä on hellettä 25c... kuka tarttee hupparin lisäksi takin ja suorassa auringossa kuumalla asfaltilla käveli, pakko tulla kuuma

Vierailija
10/14 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut kaksi punaiseksi palanutta ihmistä tänään. Ehkä vastaan on tullut enemmänkin.

Vierailija
11/14 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut luulee että jos niillä on vain aurinko rasvaa on ok viettää 4 tuntia ulkona pienessä topissa suoraan auringon paisteessa. Itse en ymmärrä tällaisia ihmisiä. 

Ei aurinko ihmistä tapa varsinkaan jos ei käristä itseään ja käyttää tehokasta aurinkorasvaa. 

Eri asia jos menee joka päivä useaksi tunniksi ulos ilman mitään suojaa.

Vierailija
12/14 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aurinko ihmistä tapa varsinkaan jos ei käristä itseään ja käyttää tehokasta aurinkorasvaa. 

No ei mikään rasva suojaa 100%. Nykyään tuntuu että ihmisillä on sellainen luulo että voi oleskella auringossa kuinka kauan vaan jos on vain aurinkorasvaa. 

Vierailija
13/14 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole kuin harvoin ja jos on, niin vain vähän aikaa hihaton. Käytän yleensä joko t-paitaa tai 3/4-hihallista paitaa. Sama 3/4 pituus housuissa. En yleensä näytä käsivarsiani ja jalkojani. Olen huomannut, että se on ihan tavallista kuumissa maissa. Suomessa sellaista kuitenkin kummeksutaan. Nyt on itse jo niin rumakin, ettei senkään takia paljon pintaa näytä.

Vierailija
14/14 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa on lämpimiä säitä niin antaa ihmisten nauttia siitä. Ensi kuussa voit sitten paheksua kun näitä päiviä on kertynyt jo useampia.