Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä sinua lakkasi kiinnostavasta shoppailu?

Vierailija
28.06.2025 |

?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan vaatteita ja koruja ja sitä ei muuta mikään.

Vierailija
22/35 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 47-v. ja vielä ei ole lakannut. Minulla on kolme pientä lasta ja he tarvitsevat jatkuvasti jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapsena sai kulkea ryysyissä niin sitä arvostaa kivoja vaatteita.

Vierailija
24/35 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin pidän niistä, mutta ei mun tarvitse niitä henkilökohtaisesti omistaa yhtään enempää kuin mitä oikeasti tarvitsen. 

Vierailija
25/35 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-vuotiaana.

Vierailija
26/35 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin pidän niistä, mutta ei mun tarvitse niitä henkilökohtaisesti omistaa yhtään enempää kuin mitä oikeasti tarvitsen. 

Joo ei mullakaan niitä mitenkään yllinkyllin ole. Omiksi tarpeiksi.

Vierailija
27/35 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin. Shoppailusta en pidä. Viimeksi teininä lähtenyt "shoppailemaan". 

Talvisin otan kyllä säännöllisin väliajoin askelia kaupoilla, jos kovin kylmä sää. Kiertelen ja tarkkailen trendejä, materiaaleja, valmistusmaita ym. Juuri koskaan ei tule vastaan mitään, mitä edes haluaisin. 

Vierailija
28/35 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

63 vuotiaana. Vaatetta ja koruja ja kenkiä ja laukkuja niin paljon, ettei kaikkea ehdi pitämään.

Vierailija
29/35 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nainen masentunut, jos ei shoppailu kiinnosta?

Miksi siitä pitää puhua vähän niin kuin häpeillen, että tykkää shoppailla? Saahan sitä omilla rahoilla tehdä mitä haluaa.

Perus kauraa: kaikki mitä nainen tekee, on jotenkin vähäpätöistä tai hömppää jota kuuluu hävetä. 

Vierailija
30/35 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 55-vuotiaana. Vaatteitakaan en ole enää ostanut vuoteen. 

Vierailija
31/35 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun shoppailukauteni on alkanut nyt viiskymppisenä, kun mulla on vihdoinkin varaa ostaa niitä juttuja, mitä haluan. Kakarana elimme köyhyydessä. 

Lapsena kasarilla kaikki vaatteeni olivat isoveljien vanhoja. Lukioon lainasin äitini olkatoppapaitoja. Ysärin lamassa mulla oli varmaan sen kolme puseroa ja kahdet farkut, kaikki kirpparilta. 

Kai mulla on jotain patoutumia, mutta nyt sitten ostelen kosmetiikkaa, hajuvesiä, merkkivaatteita ja luksusta myös lemmikeilleni. Koska voin. En suostu potemaan huonoa omaatuntoa. Olen tullut pitkän ja kivisen tien tähän, että mulla on vakkarityö ja olen taloudellisesti ok. 

Huomaan, että nuoriso ja lapset ostelevat aika paljon muotia nykyään. Omassa nuoruudessani se oli huomattavasti harvinaisempaa tässä mittakaavassa. Tosin vaatteet olivat silloin kestävämpiäkin, eikä pikamuotiketjuja ollut. Seppälällä meni hyvin.

Vierailija
32/35 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun shoppailukauteni on alkanut nyt viiskymppisenä, kun mulla on vihdoinkin varaa ostaa niitä juttuja, mitä haluan. Kakarana elimme köyhyydessä. 

Lapsena kasarilla kaikki vaatteeni olivat isoveljien vanhoja. Lukioon lainasin äitini olkatoppapaitoja. Ysärin lamassa mulla oli varmaan sen kolme puseroa ja kahdet farkut, kaikki kirpparilta. 

Kai mulla on jotain patoutumia, mutta nyt sitten ostelen kosmetiikkaa, hajuvesiä, merkkivaatteita ja luksusta myös lemmikeilleni. Koska voin. En suostu potemaan huonoa omaatuntoa. Olen tullut pitkän ja kivisen tien tähän, että mulla on vakkarityö ja olen taloudellisesti ok. 

Huomaan, että nuoriso ja lapset ostelevat aika paljon muotia nykyään. Omassa nuoruudessani se oli huomattavasti harvinaisempaa tässä mittakaavassa. Tosin vaatteet olivat silloin kestävämpiäkin, eikä pikamuotiketjuja ollut. Seppälällä meni hyvin.

Amen!

Vierailija
33/35 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nainen masentunut, jos ei shoppailu kiinnosta?

Miksi siitä pitää puhua vähän niin kuin häpeillen, että tykkää shoppailla? Saahan sitä omilla rahoilla tehdä mitä haluaa.

Perus kauraa: kaikki mitä nainen tekee, on jotenkin vähäpätöistä tai hömppää jota kuuluu hävetä. 

Ei kuulu hävetä! :)

Vierailija
34/35 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä lakannut. Olen 42.

Vierailija
35/35 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotiaana! Shoppailu on tarkoitettu 13-17 vuotiaille nuorille tytöille. Kesällä niillä ei vielä ole housuja eikä puseroita. Kauppojen vaatteet ovat kesäisin liian lyhyet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi