Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä sinua lakkasi kiinnostavasta shoppailu?

Vierailija
28.06.2025 |

?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen 35-vuotiaana.

Vierailija
2/35 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkasi kiinnostavasta? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole näköpiirissä. Nyt 48v. 

Vierailija
4/35 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole loppunut mutta samaa tahtia orgasmiherkkyyden kanssa ollut. 

Vierailija
5/35 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään joskus neljänkymmenen tienoilla. Kirpparilta kyllä edelleen teen mielelläni hyviä löytöjä.

Vierailija
6/35 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä odotellessa. 53v. 

Mutta oikeasti ostan harvoin. Ostan usein sit kerralla enemmän. Just hiljattain täydensin vaatevarastoa 400 eurolla. Sitä ennen en edes muista milloin viimeksi. 

Vierailija
7/35 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sain kolme lasta, asioiden hankkimisesta tuli vain yksi tehtävä muiden hoidettavien asioiden seassa.

Vierailija
8/35 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä vielä tullut eteen. N40.v

Vierailija
9/35 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä oli shoppailuvaihe, about 12-18v? Aina olen ollut tarkka tyylistä, leikkauksista ja materiaaleista, mutta shoppailu ei kiinnosta. Ja kun on tarkat omat visiot siitä miltä minkäkin asun ja vaatteen pitää näyttää, niin ei kaupoilla edes ole mitään mitä haluaisin. Valmisvaatteet on usein huonot materiaalit, leikkaukset ja valmistuskin jossain hikipajassa. Kirppiksiltä/vintageliikkeistä voi löytyä hyviäkin, varsinkin jos vähän muokkaa. 

Vierailija
10/35 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nainen masentunut, jos ei shoppailu kiinnosta?

Miksi siitä pitää puhua vähän niin kuin häpeillen, että tykkää shoppailla? Saahan sitä omilla rahoilla tehdä mitä haluaa.

Vierailija
11/35 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vieläkään, n 70+.

Vierailija
12/35 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krääsän shoppailu 25v, vaatteiden shoppailu 35v, kaiken ei-välttämättömän shoppailu 45v

Vierailija
13/35 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teininä oli shoppailuvaihe, about 12-18v? Aina olen ollut tarkka tyylistä, leikkauksista ja materiaaleista, mutta shoppailu ei kiinnosta. Ja kun on tarkat omat visiot siitä miltä minkäkin asun ja vaatteen pitää näyttää, niin ei kaupoilla edes ole mitään mitä haluaisin. Valmisvaatteet on usein huonot materiaalit, leikkaukset ja valmistuskin jossain hikipajassa. Kirppiksiltä/vintageliikkeistä voi löytyä hyviäkin, varsinkin jos vähän muokkaa. 

Tämä on on niin totta. Nykyvaatteet on laadultaan jo liikkeissä sellaisia rytkyjä, että raha menee niissä ihan hukkaan. Parhaat eli laadukkaimmat löydöt nykyään kirppareilta. Ja sieltä joskus myös noista nykymerkeistä ihan kivoja löytöjä hintaan, joka ei kirpaise kukkaroa. Mulla kans ompelukone käytössä tarvittaessa. Muokkaan ostamaani vaatetta. Joskus ostin silkkipaidan (laadukkaan) eurolla. Edessä oli pieni reikä. Käytin selkäpuolen ihanaksi huiviksi eli leikkasin ja ompelin itselle sopivaksi.

Olen koon 34- 36 (joskus merkistä riiippuen jopa 38) nainen. Huomaan, että moni laittaa juuri sitä kokoa myyntiin. (Vanhoissa vaatteissa olen kokoa 42. Niin paljon vaatekokoja siis on suurennettu, kun ihmiset on nykyään niin isoja.)

Vierailija
14/35 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisit saada edes otsikon kirjoitettua oikein.

Vierailija
15/35 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä shoppailen vaatteet Tokmannilta ja Prismasta.

Vierailija
16/35 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäisit saada edes otsikon kirjoitettua oikein.

Vtun väliä.

Vierailija
17/35 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oikein koskaan välittänyt kovinkaan paljoa. Varmaan siinä vaiheessa kun sain esikoisen (22v) loppui itselle ostelu ja lapsille (4) olen ostanut senkin edestä ja vain tarpeeseen. Enimmäkseen käytettyä.

N33

Vierailija
18/35 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan erikoisemmin tykännyt kaupoissa turhaa pyörimisestä. Käyn yleensä, jos oikeasti tarvitsen jotain.

Vierailija
19/35 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole oikein koskaan välittänyt kovinkaan paljoa. Varmaan siinä vaiheessa kun sain esikoisen (22v) loppui itselle ostelu ja lapsille (4) olen ostanut senkin edestä ja vain tarpeeseen. Enimmäkseen käytettyä.

N33

Tuo on ohimenevä vaihe. Kyllä sä parannut. 

Vierailija
20/35 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa jo siinä 19-vuotiaana tai viimeistään 21-vuotiaana ku muutin pois kotoa :D N

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi