Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ärsyttää, tai siis tavat

Vierailija
28.06.2025 |

Miten mies on muuttunut ihan vanhaksi? Kaavoihin kangistunut jo 50-vuotiaana. Nuorempana keksi ja teki kaikkea hauskaa ja hullutteli.

Nyt syö ja juo aina saman kaavan mukaan, esim. aamupala aina sama. En voi edes mennä yhtä aikaa keittiöön. Se lotsotus ja maiskutus, huh!

Itse olen samanikäinen, mutta vielä hulluttelu ja hömpöttely kuuluu mun tekemisiin. Onha miehelläkin toki vielä huumorintaju tallella ja kyllä meillä nauruakin riittää :)

Mutta tuo kaavamaisuus riepoo mua.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa ei oo mitään uutta. Miehet on tunnetusti tollasia. Kannattaa hankkiutua eroon viimeistään tossa vaiheessa. 

Vierailija
2/9 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole muuttunut vaan sulla on vaihdevuodet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syöminen on ainoa ongelma, niin hyvin teillä menee.

Vierailija
4/9 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluisin elää, varsinkin syödä, kaavan mukaan. Se toisi turvaa. Mutten jaksa, meen tunteella.

Vierailija
5/9 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pistänyt merkille myös, että oman ikäiset miehet pappaantuu lujaa vauhtia. Rutiinit kuin pikkulapsilla eikä nivelet liiku. Uteliaisuus elämää kohtaan loistaa poissaolollaan. 

N53

Vierailija
6/9 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluisin elää, varsinkin syödä, kaavan mukaan. Se toisi turvaa. Mutten jaksa, meen tunteella.

Itseäni on ihmetyttänyt tämä turvan tunteen korostaminen. Elän tunteella, teen asioita mitkä mieleen juolahtavat, en koe pelkoa monistakaan asioista, enkä tarvitse erityisesti turvan tunnetta. Elämässäni on ollut hyvinkin monia käänteitä ja tapahtumia, se on elämää. Noin esimerkkinä kahden puolison kuolemat, sairauden johdosta. Paljon muutakin mahtunut elettyihin vuosiin. Uteliaana eteenpäin.

Nainen 69v.

Vierailija
7/9 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon pistänyt merkille myös, että oman ikäiset miehet pappaantuu lujaa vauhtia. Rutiinit kuin pikkulapsilla eikä nivelet liiku. Uteliaisuus elämää kohtaan loistaa poissaolollaan. 

N53

Mutta onneksi naiset jaksaa porskuttaa ja olla voimaantuneita. Leikkiä nuorekasta. Tanssi pöydillä. Ja mitä kaikkee ihanaa sitä onkin. 

N57 (joka muuten rakastaa möllöttää kotona ja olla kaavoihin kangistunut)

Vierailija
8/9 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kolmesta Alzheimerin taudista todetaan naisilla, mahdollisesti vaihdevuosien aiheuttamien hormonaalisten muutosten takia.

https://www.hs.fi/tiede/art-2000011276404.html

Vierailija
9/9 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hormonikorvaushoito, pitää minut virkeänä, hoikkana ja hyväntuulisena. Miks kärsiä, kun on lääkkeet olemassa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi