Mitä tapahtui Martina Aitolehden kesähäille? On Me Naisten parihaastattelussa nyt äitinsä, ei miehensä kanssa
Samat teemat kiertää kehää, puhutaan läpi Martinan lapsuutta, miten Martina kasvoi täysin ilman isää, ja sisar menehtyi traagisesti vuosia sitten päihteisiin liittyneessä henkirikoksessa. Nämä samat jutunaiheet ovat Martinan kertomana olleet naistenlehdissä lukuisia, lukuisia kertoja jo aiemmin vuosien varrella. Väistämättä tulee mieleen, kuinka monta kertaa voit myydä lehdille tapahtuneen asian elämästäsi?
Ja mitä tapahtui kesähäille ja missä on Martinan mies? Taannoin Martina oli pariskuntahaastattelussa Me Naisten kannessa yhdessä sittemmin raiskauksesta tuomitun Hannu Pikkaraisen kanssa. Yhdessä poseerattiin pariskuntana ja suunniteltiin tulevaisuutta. Vähän outoa, että nyt tänä kesänä Martinan pitäisi olla kävelemässä alttarille tämän aussimiehen kanssa jonka kanssa vihdoin on se oikea, terve, hyvä parisuhde, mutta Martina antaa parihaastattelun Me Naisille äitinsä kanssa eikä miehensä kanssa.
Kommentit (3540)
Vierailija kirjoitti:
Koska Martina poseeraa jälleen alasti?
Onlyfans!
Peppusexillä voisi tienata
Varmasti lähes kaikki haluavat näyttää ikäisekseen hyvältä ja nuorekkaalta. Pohdin tätä asiaa omalla kohdalla jo silloin, kun oli otsikoita Kim Kardashianin kalansperma-injektioista. Oma raja kulkee kyllä nyt tässä. Voin laittaa peptidejä, c-vitamiinia ja retinolia (ei kuitenkaan kaikkia samanaikaisesti) ja käyttää aurinkosuojaa. Mutta minkään eläimen ejakulaationestettä en halua naamalleni, en voiteena, en injektiona, eli oma raja kulkee kyllä spermassa. Jos joku nelikymppinen sillä saa parikymppisen ihon, niin olen iloinen puolesta, mutta itse en tähän pysty.
Tuntuu muutenkin, että muutaman vuoden syklillä on aina joku trendiaine, mitä kaikki haluaa laittaa, kunnes se hiipuu. Esim joskus oli se etananlima. Kumminkin ainoat, joilla on tieteellisissä tutkimuksissa havaittu tehoa ovat A-vitamiini ja auringolta suojautuminen. C-vitamiini voi myös kirkastaa ihoa.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti lähes kaikki haluavat näyttää ikäisekseen hyvältä ja nuorekkaalta. Pohdin tätä asiaa omalla kohdalla jo silloin, kun oli otsikoita Kim Kardashianin kalansperma-injektioista. Oma raja kulkee kyllä nyt tässä. Voin laittaa peptidejä, c-vitamiinia ja retinolia (ei kuitenkaan kaikkia samanaikaisesti) ja käyttää aurinkosuojaa. Mutta minkään eläimen ejakulaationestettä en halua naamalleni, en voiteena, en injektiona, eli oma raja kulkee kyllä spermassa. Jos joku nelikymppinen sillä saa parikymppisen ihon, niin olen iloinen puolesta, mutta itse en tähän pysty.
Tuntuu muutenkin, että muutaman vuoden syklillä on aina joku trendiaine, mitä kaikki haluaa laittaa, kunnes se hiipuu. Esim joskus oli se etananlima. Kumminkin ainoat, joilla on tieteellisissä tutkimuksissa havaittu tehoa ovat A-vitamiini ja auringolta suojautuminen. C-vitamiini voi myös kirkastaa ihoa.
Olen laittanut sitä useasti silmien alle. Oma kokemukseni on, että vaikutus on ns. moderate, mutta selvä. Eli ei maailmaa mullistava, mutta ehdottomasti ennemmin sitä kuin täyteaineita. Pitkitän sillä rankempien laser-hoitojen aloitusta.
Vierailija kirjoitti:
Ohis. A-vitamiini= etenkin reseptillä saatavat tretinoin ja tazarotene.
Kohta tulee elokuu loppuunsa.
Kenguru on loikkinut muille maille.
Vierailija kirjoitti:
No mutta jospa Mara ei ole edes huomannut? On ollut niin skitso kesä kavereitten kanssa niin unohtui koko Palatsi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta jospa Mara ei ole edes huomannut? On ollut niin skitso kesä kavereitten kanssa niin unohtui koko Palatsi!
Näimpä!
Eikä se kosintakaan tullu yllätyksenä.Martina oli varmaan ite tilannu ja suunnitellu. Martinalla oli omissa stooreissa sängyn reunalla mekko ja asusteet sekä Cartierin boksi. "Ihan yllärinä tuli." Eikä mitään pahaa tässäkään.Malttais vaan tässäkin asiassa ottaa rauhassa.."Sainpas miehen ja sen sormuksen jonka olin valinnu ite ennen Malediiveja.." Pitääkö aina heti olla antamassa haastatteluja ja vihjailla stooreissa milloin mistäkin. Tosiaan nainen teinin tasolla..
Vierailija kirjoitti:
Eikä se kosintakaan tullu yllätyksenä.Martina oli varmaan ite tilannu ja suunnitellu. Martinalla oli omissa stooreissa sängyn reunalla mekko ja asusteet sekä Cartierin boksi. "Ihan yllärinä tuli." Eikä mitään pahaa tässäkään.Malttais vaan tässäkin asiassa ottaa rauhassa.."Sainpas miehen ja sen sormuksen jonka olin valinnu ite ennen Malediiveja.." Pitääkö aina heti olla antamassa haastatteluja ja vihjailla stooreissa milloin mistäkin. Tosiaan nainen teinin tasolla..
Muistan kanssa, miten se kihlaus näytti niin ennalta suunnitellulta, vaikka Martina halusi sen näyttävän ylläriltä. Olihan se kihlausnäytelmä rannalla pitänyt varata etukäteen ja M varmasti halusi tietyn mekon jne.. Oliko niin, että M postasi Flavion sanoneen että "laita jotain valkoista päällesi"..... Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Martinan on pakko somettaa kesken juoksukilpailun??
🙈🙈🙈
Vierailija kirjoitti:
Martinan on pakko somettaa kesken juoksukilpailun??
Ja laskea alleen...
Vanha lurttuinen tai kurttuinen rattikärykin on, tukkanuotat myös. Vanhaksipiiaksi jää ja tenat käyttöön valmentaja hihhih
Vierailija kirjoitti:
Vanha lurttuinen tai kurttuinen rattikärykin on, tukkanuotat myös. Vanhaksipiiaksi jää ja tenat käyttöön valmentaja hihhih
jotkut luulevat, että seitinohuessa saa ajaa