Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tapahtui Martina Aitolehden kesähäille? On Me Naisten parihaastattelussa nyt äitinsä, ei miehensä kanssa

Vierailija
27.06.2025 |

Samat teemat kiertää kehää, puhutaan läpi Martinan lapsuutta, miten Martina kasvoi täysin ilman isää, ja sisar menehtyi traagisesti vuosia sitten päihteisiin liittyneessä henkirikoksessa. Nämä samat jutunaiheet ovat Martinan kertomana olleet naistenlehdissä lukuisia, lukuisia kertoja jo aiemmin vuosien varrella. Väistämättä tulee mieleen, kuinka monta kertaa voit myydä lehdille tapahtuneen asian elämästäsi?

Ja mitä tapahtui kesähäille ja missä on Martinan mies? Taannoin Martina oli pariskuntahaastattelussa Me Naisten kannessa yhdessä sittemmin raiskauksesta tuomitun Hannu Pikkaraisen kanssa. Yhdessä poseerattiin pariskuntana ja suunniteltiin tulevaisuutta. Vähän outoa, että nyt tänä kesänä Martinan pitäisi olla kävelemässä alttarille tämän aussimiehen kanssa jonka kanssa vihdoin on se oikea, terve, hyvä parisuhde, mutta Martina antaa parihaastattelun Me Naisille äitinsä kanssa eikä miehensä kanssa.

Kommentit (3540)

Vierailija
1921/3540 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin pari Iholla-jaksoa youtubesta, missä Mara lähti Ipitsalle tapaamaan ruotsalaiskomistusta ja toisessa jaksossa oli juuri kotiutunut sieltä. Eka jaksossa pakkasi vaatteitaan "mun täytyy näyttää tyrmäävältä joka päivä".

Toka jaksossa pohti, kuinka luotti omaan intuitioon, joka osottautui niin oikeaksi tauluvarkaan kohdalla "kun näin sen ekaa kertaa niin tunne oli että olen tuntenut hänet aina" ja meidän seikkailut niin jatkuu!!

Vierailija
1922/3540 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko seuraavalla kerralla malttais oikeasti pitää matalaa profiilia suhteestaan.Vaikka niin muka piti aussinkin sen sekunnin yksityisenä.Ja silloinkin näky vilaukselta reissuilla ja lenkeillä stooreissa.Ei malttanut olla vihjailematta.Tämä ihminen elää ja hengittää huomiota.Ja kyllä sitä ärsyttää anonyymit keskustelupalstat koska tasaisesti pitää siitäkin jauhaa. 

Sitä vilpittömästi toivois, että ihmisillä olisi hyvä olla.Kaikesta Martinan tekemisestä tulee fiilis ettei osaa rauhoittua ja olla OIKEASTI miettimättä mitä muut hänestä ajattelee.Ja onko ihmisenä vain niiiin vaikea, itsekäs ja ehdoton ettei mikään suhde kestä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1923/3540 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Maran fani (??) on antanut palautetta, että M on mahtava ja motivoiva esikuva vanhemmille ja nuoremmille. Moni saisi ottaa mallia Marasta.

En ole samaa mieltä.

Vierailija
1924/3540 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katoin pari Iholla-jaksoa youtubesta, missä Mara lähti Ipitsalle tapaamaan ruotsalaiskomistusta ja toisessa jaksossa oli juuri kotiutunut sieltä. Eka jaksossa pakkasi vaatteitaan "mun täytyy näyttää tyrmäävältä joka päivä".

Toka jaksossa pohti, kuinka luotti omaan intuitioon, joka osottautui niin oikeaksi tauluvarkaan kohdalla "kun näin sen ekaa kertaa niin tunne oli että olen tuntenut hänet aina" ja meidän seikkailut niin jatkuu!!

Tuntuu että kun Mara saa mieheltä huomiota ja pokkurointia tmv.. niin heti on intuitio kertomassa, että tässä se oikea nyt on, nyt päätetään hääpäivä. Traumakäytöstä.

Vierailija
1925/3540 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimmät kuvat Aussi miehestä ja sormuksesta sormessa toukokuulta.

Milloin tulee eron suhteen ulos? onko Aussilla IG?

Vierailija
1926/3540 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina sais vähän uskottavuutta kun olisi ensinnäkin rehellinen ja vilpitön...On vain rahan ja tuloksen perässä.

Jos pitää jatkuvasti itseään ääneen kehua: "Mä oon oikeasti tosi kiltti ja kaikki kaverit haluais, että kävisin useammin ulkona kun oon oikeeasti niiiin hauskaa seuraa.."

Vierailija
1927/3540 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Martina sais vähän uskottavuutta kun olisi ensinnäkin rehellinen ja vilpitön...On vain rahan ja tuloksen perässä.

Jos pitää jatkuvasti itseään ääneen kehua: "Mä oon oikeasti tosi kiltti ja kaikki kaverit haluais, että kävisin useammin ulkona kun oon oikeeasti niiiin hauskaa seuraa.."

Siksi sai hetkeksi positiivista nostetta ja huomiota, kun kertoi rehellisesti erostaan nuoremman lapsen isästä, mikä siihen johti ja mitkä olivat tuntemukset. Mutta tämä viimeinen ero on tietenkin ihan erilainen tilanne. Tuskin saisi uskottavuutta, vaikka kertoisikin. Näitä miehiä on mennyt ja tullut niin monta ja jokainen vähänkään realisti tiesi ettei kirjaimellisesti puolen maapallon välimatka ja huikeat prinsessaunelmat kanna loputtomiin. Perinteiset kaksi vuotta ja uuden parisuhteen hormonit katosivat.

Jos haluaa tällä rahastaa, niin sitten jonkun psykologin/terapeutin kanssa yhteiskirja jossa pohditaan Martinan ja muiden samankaltaisten miessuhteita, mikä tuohon kehään on johtanut ja miten voi itse parantaa asiaa tulevaisuudessa. Tuskin hän ainoa laatuaan on rakkauden janossaan ja virhearvioissa. 

Vierailija
1928/3540 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi loputon itsekehu on myös sellainen mitä Martina voisi käydä läpi terapiassa.  Kannattaisi keskittyä päähän kropan lisäksi tai jopa sijaan.  Yksinäinen vanhuus tiedossa tolla tyylillä. 

Vierailija
1929/3540 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi loputon itsekehu on myös sellainen mitä Martina voisi käydä läpi terapiassa.  Kannattaisi keskittyä päähän kropan lisäksi tai jopa sijaan.  Yksinäinen vanhuus tiedossa tolla tyylillä. 

Minusta sillä tuntuu olevan paljon kavereita, vaikka miesten kanssa onkin aina ongelmissa. Ei yksinäinen sikäli.

Vierailija
1930/3540 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku Maran fani (??) on antanut palautetta, että M on mahtava ja motivoiva esikuva vanhemmille ja nuoremmille. Moni saisi ottaa mallia Marasta.

En ole samaa mieltä.

Aloituksessa mainittu äiti ainakin on aktiivinen kehuja ja puolustaja eri keskustelupalstoilla.

Vierailija
1931/3540 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah, se FBI:n etsimä kansainvälinen taiteenystävä, jonka kanssa Martinan intuitio lupasi pitkään yhteistä eloa. Mikähän siinä suhteessa meni pieleen?

Martina kumminkin taitaa tykätä jännemmistä miehistä. Halloweenina Pikkaraisen raiskaussyytteen jälkeen olivat naamiaisissa Bonnie&Clyde ja poseerasivat Instassa niissä asuissa. Jonkun mielestä voisi olla mautonta pukeutua raiskaussyytetyn kanssa rikollisiksi juhliin, mutta ei Martinan.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/martina-aitolehti-ja-hannu-pikkarai…

Vierailija
1932/3540 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martille ei kilttimies kelpaa

Vierailija
1933/3540 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta sillä tuntuu olevan paljon kavereita, vaikka miesten kanssa onkin aina ongelmissa. Ei yksinäinen sikäli.

Ystäviä kyllä mutta kuinka läheisiä...En oo ikinä kuullu kenenkään ylistävän Martinaa niiin luotettavaksi,uskolliseksi ja hyväksi ystäväksi. Kuulee vain kenen kans on menny välit jne..Martina pitää ne ihmiset lähellä joista itsekin hyötyy.Eikä tietenkään saa olla nuorempia, menestyvämpiä eikä paremman näköisiä kun hän itse..

Vierailija
1934/3540 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se ei ole tuollainen mitä sen insta,   podcast yms antaa ymmärtää.  

Vierailija
1935/3540 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Martille ei kilttimies kelpaa

Tai tasapainoinen,  normaali mies 

Vierailija
1936/3540 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi sai hetkeksi positiivista nostetta ja huomiota, kun kertoi rehellisesti erostaan nuoremman lapsen isästä, mikä siihen johti ja mitkä olivat tuntemukset. Mutta tämä viimeinen ero on tietenkin ihan erilainen tilanne. Tuskin saisi uskottavuutta, vaikka kertoisikin. Näitä miehiä on mennyt ja tullut niin monta ja jokainen vähänkään realisti tiesi ettei kirjaimellisesti puolen maapallon välimatka ja huikeat prinsessaunelmat kanna loputtomiin. Perinteiset kaksi vuotta ja uuden parisuhteen hormonit katosivat.

Jos haluaa tällä rahastaa, niin sitten jonkun psykolog

Sekin oli vähän outoa, kun eikös Martina ollut vielä Stefun kanssa, kun kävi repimässä Rasmus Ristolaisen paidannappeja, ja heilasteli Hannes Hyvösen kanssa? Toki Stefu petti suhteen aikana myös. 

Vierailija
1937/3540 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystäviä kyllä mutta kuinka läheisiä...En oo ikinä kuullu kenenkään ylistävän Martinaa niiin luotettavaksi,uskolliseksi ja hyväksi ystäväksi. Kuulee vain kenen kans on menny välit jne..Martina pitää ne ihmiset lähellä joista itsekin hyötyy.Eikä tietenkään saa olla nuorempia, menestyvämpiä eikä paremman näköisiä kun hän itse..

Ainahan tulee kaikenlaisia ylistyksiä juhlien jälkeen jne. Ja somessa esiintyvät ystävät ovat kauniita, timmejä ja osan tiedän olevan menestyneitäkin. Kyllä hän varmaan on ihan hyvä ja hauska tyyppi, jos ei sukset mene ristiin. 

Vierailija
1938/3540 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo äidin näkeminen pari kertaa vuodessa vähän ihmetyttää. Kun kai asuvat aika lähellä toisiaan? Näen omia vanhempiani vähintään pari kertaa vuodessa ja asun tuhansien kilometrien päässä. Mutta ehkä sitten soittelevat usein.

Vierailija
1939/3540 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Kävi hotellihuoneessa pari yötä. Suurta rakkautta. 

Vierailija
1940/3540 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks vuos Flow:n vipin vessassa kävi kaverinsa kanssa aina samassa vessakopissa yhtä aikaa. Mitä lie tekivät.