Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tapahtui Martina Aitolehden kesähäille? On Me Naisten parihaastattelussa nyt äitinsä, ei miehensä kanssa

Vierailija
27.06.2025 |

Samat teemat kiertää kehää, puhutaan läpi Martinan lapsuutta, miten Martina kasvoi täysin ilman isää, ja sisar menehtyi traagisesti vuosia sitten päihteisiin liittyneessä henkirikoksessa. Nämä samat jutunaiheet ovat Martinan kertomana olleet naistenlehdissä lukuisia, lukuisia kertoja jo aiemmin vuosien varrella. Väistämättä tulee mieleen, kuinka monta kertaa voit myydä lehdille tapahtuneen asian elämästäsi?

Ja mitä tapahtui kesähäille ja missä on Martinan mies? Taannoin Martina oli pariskuntahaastattelussa Me Naisten kannessa yhdessä sittemmin raiskauksesta tuomitun Hannu Pikkaraisen kanssa. Yhdessä poseerattiin pariskuntana ja suunniteltiin tulevaisuutta. Vähän outoa, että nyt tänä kesänä Martinan pitäisi olla kävelemässä alttarille tämän aussimiehen kanssa jonka kanssa vihdoin on se oikea, terve, hyvä parisuhde, mutta Martina antaa parihaastattelun Me Naisille äitinsä kanssa eikä miehensä kanssa.

Kommentit (3540)

Vierailija
1981/3540 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä se kosintakaan tullu yllätyksenä.Martina oli varmaan ite tilannu ja suunnitellu. Martinalla oli omissa stooreissa sängyn reunalla mekko ja asusteet sekä Cartierin boksi. "Ihan yllärinä tuli." Eikä mitään pahaa tässäkään.Malttais vaan tässäkin asiassa ottaa rauhassa.."Sainpas miehen ja sen sormuksen jonka olin valinnu ite ennen Malediiveja.." Pitääkö aina heti olla antamassa haastatteluja ja vihjailla stooreissa milloin mistäkin. Tosiaan nainen teinin tasolla..

Muistan kanssa, miten se kihlaus näytti niin ennalta suunnitellulta, vaikka Martina halusi sen näyttävän ylläriltä. Olihan se kihlausnäytelmä rannalla pitänyt varata etukäteen ja M varmasti halusi tietyn mekon jne.. Oliko niin, että M postasi Flavion sanoneen että "laita jotain valkoista päällesi"..... Huoh.

Mietti ennen matkaa Instagramissa, että kositaankohan häntä lomalla. Mutta kivahan se on, jos on yhdessä suunniteltu ja odotukset selvät. Ei tule pettymyksiä. Ja arvaahan sen muutenkin, jos kesken kisavalmistelujen kuskataan sviittiin Malediiveille. 

Tuossa ei ole mitään noloa vaan siinä jatkuvassa kiireessä. Kerran naimisissa jo ollut ja lapset tehty, mitä turhaa enää. 

Vierailija
1982/3540 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä se kosintakaan tullu yllätyksenä.Martina oli varmaan ite tilannu ja suunnitellu. Martinalla oli omissa stooreissa sängyn reunalla mekko ja asusteet sekä Cartierin boksi. "Ihan yllärinä tuli." Eikä mitään pahaa tässäkään.Malttais vaan tässäkin asiassa ottaa rauhassa.."Sainpas miehen ja sen sormuksen jonka olin valinnu ite ennen Malediiveja.." Pitääkö aina heti olla antamassa haastatteluja ja vihjailla stooreissa milloin mistäkin. Tosiaan nainen teinin tasolla..

Muistan kanssa, miten se kihlaus näytti niin ennalta suunnitellulta, vaikka Martina halusi sen näyttävän ylläriltä. Olihan se kihlausnäytelmä rannalla pitänyt varata etukäteen ja M varmasti halusi tietyn mekon jne.. Oliko niin, että M postasi Flavion sanoneen että "laita jotain valkoista päällesi"..... Huoh.

Mietti ennen matkaa Instagram

Joo mutta miksi sitten pitää näytellä.Kuvat vaan kehiin ja "I said yes." 

Se tämänkinpäiväinen juoksushow: Martina yrittää kerätä pisteitä, että bewell-valmennettavan kanssa juoksemassa. "Mä oon oikeesti tosi kiltti."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1983/3540 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut rouva Thermania eikä rouva Palacia.

Ei myöskään Pikkaraiskaa, Backerskaa eikä sen ruotsalaisen jännämiehen frouvaa. Nimeä en nyt muista. 

Vierailija
1984/3540 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut rouva Thermania eikä rouva Palacia.

Ei myöskään Pikkaraiskaa, Backerskaa eikä sen ruotsalaisen jännämiehen frouvaa. Nimeä en nyt muista. 

Kadhum eli Kadhumskaa ei myöskään tullut.

Vierailija
1985/3540 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ne on mennyt salaa naimisiin?? Mr&Ms Palatsi siis. Forever. Twinflame.

Vierailija
1986/3540 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011444324.html

Jos tulee mun miestä viettelemään, niin mä vedän sitä pataan ja kerron pari totuutta maailmasta, kuvausten aikaan Stefan Stefu Thermanin kanssa yhdessä ollut Aitolehti tuhahti.

-IS

Vierailija
1987/3540 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tulee mun miestä viettelemään, niin mä vedän sitä pataan ja kerron pari totuutta maailmasta, kuvausten aikaan Stefan Stefu Thermanin kanssa yhdessä ollut Aitolehti tuhahti.

-IS

Mites kun Martina on itse vietellyt varattuja miehiä, ni oisko hänen mielestä ollut ok saada pataan niiden puolisoilta! Jospa karma vielä löytää Maran..

Vierailija
1988/3540 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-IS

Mites kun Martina on itse vietellyt varattuja miehiä, ni oisko hänen mielestä ollut ok saada pataan niiden puolisoilta! Jospa karma vielä löytää Maran..

Siis oikeesti mä oon tosi kiltti!! Perkele!!

Vierailija
1989/3540 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveetä, miten toi nainen puhuu. Niinku olis kadulla eläny. Tosi tyylikästä. 

Vierailija
1990/3540 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ole juossut sitten viime huhtikuun..Toki kestävyysurheilua ja lenkit on noin 15km."

"Tänäänhän me juostiin mulle tosi hiljaa, rauhassa.Oli hyvä, sain hyvä pk-harjoituksen..."

Ihan kuin tämäkin stoori piti tehdä siksi, että saa päästä kertomaan miksei juossut lujempaa jne..ja halusi lähteä vain fiilistelemään.Olis jättäny laittamatta.Se olis riittäny kun oli jo korostanut jo aijemmin, että lähti valmennettavan tueksi mukaan...

Vierailija
1991/3540 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En ole juossut sitten viime huhtikuun..Toki kestävyysurheilua ja lenkit on noin 15km."

"Tänäänhän me juostiin mulle tosi hiljaa, rauhassa.Oli hyvä, sain hyvä pk-harjoituksen..."

Ihan kuin tämäkin stoori piti tehdä siksi, että saa päästä kertomaan miksei juossut lujempaa jne..ja halusi lähteä vain fiilistelemään.Olis jättäny laittamatta.Se olis riittäny kun oli jo korostanut jo aijemmin, että lähti valmennettavan tueksi mukaan...

M ei voinut myöskään olla sanomatta, että vauhti oli hänelle tosi hidas.🤣

Vierailija
1992/3540 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tämän ihmisen asemaa julkisuudessa. Kaikki hänessä on feikkiä.

Ja vielä nyrkit käytössä.

Vierailija
1993/3540 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-IS

Jotenkin hupaisaa kun tulee sellaisen suusta joka itse noussut julkisuuteen salarakkaana 🤭

Vierailija
1994/3540 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista mitään näyttelyä. Mies oli kaiketi järjestänyt hotellin kanssa kosimistilanteen, mikä on ihan perus jos kerran spektaakkelin haluaa. Martina vain arvasi etukäteen, merkit oli selvät. Influenserinä kaikki someen tietenkin. 

En mä tuosta löydä muuta kritisoitavaa kuin että mikä ihmeen kiire taas rakastua niin tulisesti. 

Vierailija
1995/3540 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkaa vähän näyttää siltä, että tähti on laskemassa. Sama tapahtui aikanaan Jutalle. Veikkaan, että alkaa tulotason nostamiseksi mainostamaan enemmän somessa. Ja olen jo aikaisemmin ehdottanut (esi)vaihdevuosiin liittyvää brändäystä. Aihe on niin iso trendi nykyään somessa. 

Lapset kasvaa, niin voi taas lähteä tosi-TV-ohjelmiin. Vaikka tällä viikolla olen oppinut ettei niistä makseta mitään. 

Vierailija
1996/3540 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista mitään näyttelyä. Mies oli kaiketi järjestänyt hotellin kanssa kosimistilanteen, mikä on ihan perus jos kerran spektaakkelin haluaa. Martina vain arvasi etukäteen, merkit oli selvät. Influenserinä kaikki someen tietenkin. 

En mä tuosta löydä muuta kritisoitavaa kuin että mikä ihmeen kiire taas rakastua niin tulisesti. 

Tottq. Yllätyksenä ei tullut jos postaa sormusrasiasta ja mekosta stooreissa ennen H-hetkeä.

Vierailija
1997/3540 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkaa vähän näyttää siltä, että tähti on laskemassa. Sama tapahtui aikanaan Jutalle. Veikkaan, että alkaa tulotason nostamiseksi mainostamaan enemmän somessa. Ja olen jo aikaisemmin ehdottanut (esi)vaihdevuosiin liittyvää brändäystä. Aihe on niin iso trendi nykyään somessa. 

Lapset kasvaa, niin voi taas lähteä tosi-TV-ohjelmiin. Vaikka tällä viikolla olen oppinut ettei niistä makseta mitään. 

Lapset ei ole ennenkään estäneet Maraa osallistumasta. Eikä juoksemasta ympäriinsä erinäisten miesten perässä.

Vierailija
1998/3540 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirveetä, miten toi nainen puhuu. Niinku olis kadulla eläny. Tosi tyylikästä. 

Ja siis edelleen jossain podijaksossa Eskon kanssa puhui nyrkkien heiluttamisesta tms... Ei ole oppi mennyt kalloon hänellä, perusluonne puskee esiin. Vielä kehtaa naureskella. 

Vierailija
1999/3540 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martsu on postannu 3 kertaa kuvan, missä istuu sängyllään alusvaatteissaan. Miksi kolmesti? Mitä erikoista siinä kuvassa on?

Vierailija
2000/3540 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottq. Yllätyksenä ei tullut jos postaa sormusrasiasta ja mekosta stooreissa ennen H-hetkeä.

Se oli joku muu koru.