Mitä tapahtui Martina Aitolehden kesähäille? On Me Naisten parihaastattelussa nyt äitinsä, ei miehensä kanssa
Samat teemat kiertää kehää, puhutaan läpi Martinan lapsuutta, miten Martina kasvoi täysin ilman isää, ja sisar menehtyi traagisesti vuosia sitten päihteisiin liittyneessä henkirikoksessa. Nämä samat jutunaiheet ovat Martinan kertomana olleet naistenlehdissä lukuisia, lukuisia kertoja jo aiemmin vuosien varrella. Väistämättä tulee mieleen, kuinka monta kertaa voit myydä lehdille tapahtuneen asian elämästäsi?
Ja mitä tapahtui kesähäille ja missä on Martinan mies? Taannoin Martina oli pariskuntahaastattelussa Me Naisten kannessa yhdessä sittemmin raiskauksesta tuomitun Hannu Pikkaraisen kanssa. Yhdessä poseerattiin pariskuntana ja suunniteltiin tulevaisuutta. Vähän outoa, että nyt tänä kesänä Martinan pitäisi olla kävelemässä alttarille tämän aussimiehen kanssa jonka kanssa vihdoin on se oikea, terve, hyvä parisuhde, mutta Martina antaa parihaastattelun Me Naisille äitinsä kanssa eikä miehensä kanssa.
Kommentit (3540)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martsu on postannu 3 kertaa kuvan, missä istuu sängyllään alusvaatteissaan. Miksi kolmesti? Mitä erikoista siinä kuvassa on?
Ja sydämen kera, tykkää niin kovasti itsestään?
Haku päällä taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martsu on postannu 3 kertaa kuvan, missä istuu sängyllään alusvaatteissaan. Miksi kolmesti? Mitä erikoista siinä kuvassa on?
Haku päällä taas.
Profiilikuva rikkaiden tinderiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haku päällä taas.
Ei taida olla kovin tasokas paikka, jos Martina siellä on. Olisiko rikosrekisterillä syytä seuloa?
Tää just, että stoorien ja herutuksen määräsrä voisi päätellä eron tulleen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haku päällä taas.
Ei taida olla kovin tasokas paikka, jos Martina siellä on. Olisiko rikosrekisterillä syytä seuloa?
Ei sillä ole väliä. Mikä merkitsee on ulkonäkö, Instagram-tilin taso ja seuraajien määrä. Toisen käyttäjän suosituksella voi päästä ilmankin. Ja jos on tunnettu julkkis (kansainvälisesti). Ei tarvitse olla rikas.
Joku vanhempi elättäjä, niin Martti pääse hiukan harrastelemaan ja urheiluloimaan
Onhan tässä vielä elokuuta kourallinen päiviä jäljellä, mutta sitten alkaa syyskuu ja voidaan yhdessä todeta, ettei kesähäitä 2025 tullut eikä rouva Palatsia.
Kyllä se taisi olla niin, kuten keskustelupalstoilla spekuloitiin, että Martina lähti Ibizalle keskellä kesää sille buukatulle ja paljon hehkutetulle hääreissulle naiskaverien kanssa, koska häät peruuntui.
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011444324.html
Jos tulee mun miestä viettelemään, niin mä vedän sitä pataan ja kerron pari totuutta maailmasta, kuvausten aikaan Stefan Stefu Thermanin kanssa yhdessä ollut Aitolehti tuhahti.
-IS
No onhan sillä tuomioitakin taustalla, aina haastamassa riittaa milloin kenenkin naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut rouva Thermania eikä rouva Palacia.
Ei Mara ole rouvamateriaalia, ei todellakaan.
Palatsin kanssa totesi olevansa etäsuhdeihminen. Mites seuraavan kanssa? Saman tien avoliittoon?
Vierailija kirjoitti:
Palatsin kanssa totesi olevansa etäsuhdeihminen. Mites seuraavan kanssa? Saman tien avoliittoon?
Pikkaraisen kanssa olivat menossa avoliittoon, mutta sitten mies sai syytteen raiskauksesta ja muuttikin Martinan sijoitusyksiöön. Sen jälkeen oli se joku tanskalainen mies, joka lähes purskahti itkuun, kun jäi Martinan kanssa kahdestaan sinne Larmien kuturesorttiin. Olikos sen jälkeen jo tämä Australian vahvistus, jonka piti olla kaksoisliekki. Sitä ennen oli ruotsalainen, jota epäiltiin tauluryöstöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tämän ihmisen asemaa julkisuudessa. Kaikki hänessä on feikkiä.
Ja vielä nyrkit käytössä.
Nyt alkaa vähän näyttää siltä, että tähti on laskemassa. Sama tapahtui aikanaan Jutalle. Veikkaan, että alkaa tulotason nostamiseksi mainostamaan enemmän somessa. Ja olen jo aikaisemmin ehdottanut (esi)vaihdevuosiin liittyvää brändäystä. Aihe on niin iso trendi nykyään somessa.
Lapset kasvaa, niin voi taas lähteä tosi-TV-ohjelmiin. Vaikka tällä viikolla olen oppinut ettei niistä makseta mitään.
Useinhan tosi-tv-ohjelmiin osallistujat kysyvät, keitä muita ohjelmaan osallistuu. Ja joillakin julkkiksilla on ehdoton ei tietyille nimille: "Jos x osallistuu, minä en osallistu." Olen kuullut huhuja, että aika monella on Mara ei-listallaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkaraisen kanssa olivat menossa avoliittoon, mutta sitten mies sai syytteen raiskauksesta ja muuttikin Martinan sijoitusyksiöön. Sen jälkeen oli se joku tanskalainen mies, joka lähes purskahti itkuun, kun jäi Martinan kanssa kahdestaan sinne Larmien kuturesorttiin. Olikos sen jälkeen jo tämä Australian vahvistus, jonka piti olla kaksoisliekki. Sitä ennen oli ruotsalainen, jota epäiltiin tauluryöstöstä.
Siis mikä tää itkuunpurskahtaminen on? Menny ihan ohi.
Vierailija kirjoitti:
Sulho karkais viidessä minuutissa, voi tietty olla morsiankin??
Niin, jos Martsu vaihtaa leiriä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tämän ihmisen asemaa julkisuudessa. Kaikki hänessä on feikkiä.
Ja vielä nyrkit käytössä.
Nyt alkaa vähän näyttää siltä, että tähti on laskemassa. Sama tapahtui aikanaan Jutalle. Veikkaan, että alkaa tulotason nostamiseksi mainostamaan enemmän somessa. Ja olen jo aikaisemmin ehdottanut (esi)vaihdevuosiin liittyvää brändäystä. Aihe on niin iso trendi nykyään somessa.
Lapset kasvaa, niin voi taas lähteä tosi-TV-ohjelmiin. Vaikka tällä viikolla olen oppinut ettei niistä makseta mitään.
Useinhan tosi-tv-ohjelmiin osallistujat kysyvät, keitä muita ohjelmaan osallistuu. Ja joillakin julkkiksilla on ehdoton ei tietyille nimille: "Jos x osallistuu, minä en osallistu." Olen kuullut huhuja, että aika monella on Mara ei-listallaa
Silloin joskus muut tähtöset vierastivat. Ja olihan Martina paljon vanhempikin. Mutta on sen jälkeen tehnyt useita ns. paremman tason ohjelmia.
Jotain on pakko keksiä, että saa jatkossa leipää pöytään.