Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, joka ei osaa keskustella

Vierailija
27.06.2025 |

Minulla on mies, joka on enimmäkseen hiljaa. 

tämä on alkanut suoraan sanottuna vituttaa näin pidemmän päälle. 

Istutaan ravintolassa hiljaa, aamupalalla hiljaa, töiden jälkeen kotona hiljaa. 

Ei hän toki mistään valitakaan ja on ilmeisen tyytyväinen aina. Mua taas tympii kun harvemmin ehdottaa ja järjestää mitään. 

Tällaisia pieniä esimerkkejä, että minun keskustelun aloituksen kautta päästään siihen, että lomalle lähdetään syksyllä. 

Minä tiedän oman lomani mahdolliset ajankohdat, töistä siis, ja matkan varaamisen ainoa este on se, että hänen pitäisi ottaa selville omat ajankohdat. Mitään ei tapahdu moneen kuukauteen ja aina välillä asiasta kyselen.

tulee elokuu ja mitään ei ole varattu. 

Tai sitten hän sanoo, että hänelle käy kaikki. 

Mutta minä kaivan vaihtoehdot, esittelen ne hänelle ja varaan. Hän möllöttää. 

Muita esimerkkejä on vaikka kuinka paljon. Mökin remppa, asunnon osto jne.//

Eivät ne etene ilman minua. Alan väsyä vetämään kivirekeä.  

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta tuo pystyyn nostettu spagetti naurattaa. Saanko kysyä, miten päädytte suhteisiin näitten kanssa? Onko alussa ollut keskustelua vai onko nainen ollut puuhanainen ja mies mennyt virran mukana? 

Itse ihastun narsistisiin miehiin, ilmeisesti sellainen teeskennelty itsevarmuus vetoaa ja sitten alkaa minun alentamiseni ja muu henkinen pahuus. Haluaisin jonkun muun miestyypin kuin henkisen pikkupojan. Toki tuon ja puupökkelön väliin varmaan mahtuu kaikenlaista:D

Juurikin näin, alkuun puhui sujuvasti ja minä olen aina ollut puuhanainen.enää en ottaisi tuollaista.

Vierailija
62/70 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono mies, paha mies, jätä se. Miehet on kaikki samanlaisia.

Kertoo lesb....o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te selitätte?

Vierailija
64/70 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varmaan luulee, että sulle on ok lomien järjesteleminen. Oletko kokeillut sanoa, että sopiiko miehelle hoitaa ne joku kerta?

Älä pidä kiukkua sisällä, avaudu, niin mies voi auttaa.

Mä olen tollainen hiljainen myös, siksi en ole parisuhdetta hankkinut, naiset pettyvät muhun ennen pitkää. Puhuminen on turhanpäivästä. Minua kiinnostaisi syvällisempi keskustelu, toisaalta siinä on se aikapaine, pitää sanoa / vastata tietyn ajan sisällä, niin ei ehdi kunnolla ajatella, ulos tulee latteuksia. Kommunikointi toimii mulla parhaiten kirjoittamalla, sähköpostiviestittelyä, jossa ei ole aikapainetta.

Vierailija
65/70 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies varmaan luulee, että sulle on ok lomien järjesteleminen. Oletko kokeillut sanoa, että sopiiko miehelle hoitaa ne joku kerta?

Älä pidä kiukkua sisällä, avaudu, niin mies voi auttaa.

Mä olen tollainen hiljainen myös, siksi en ole parisuhdetta hankkinut, naiset pettyvät muhun ennen pitkää. Puhuminen on turhanpäivästä. Minua kiinnostaisi syvällisempi keskustelu, toisaalta siinä on se aikapaine, pitää sanoa / vastata tietyn ajan sisällä, niin ei ehdi kunnolla ajatella, ulos tulee latteuksia. Kommunikointi toimii mulla parhaiten kirjoittamalla, sähköpostiviestittelyä, jossa ei ole aikapainetta.

olen tästä asiasta puhunut hänelle, olen keskustellut ja tuonut asiaa esille. 

Vierailija
66/70 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuin mies vaikenee kun nainen alkaa pihtaamaan.

Vierailija
67/70 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ehkä pahentunut iän myötä. 

lisäksi huomaan, että unohtelee asioita enemmän. Ei muista sitäkään vähää mitä ollaan jostain puhuttu. Esim tänään kysyi ostimmeko erään kotimme pöydän yhdessä vai ostinko minä sen yksin. Tästä on aikaa alta puoli vuotta. 

Kaupassa saatamme ohuesti keskustella mitä ruokaa teemme illalla ja kotona hän alkaa tehdä toisin. 

siis se mikä mua vituttaa on, että keskustelu ei mene mihinkään suuntaan. Minä kerroin vähän aikaa sitten että aion ensi vuonna ottaa töistä palkatonta ja lomailla noin kk. Hän ei kysy mitään asiasta. Sitten minä kysyn kiinnostaako häntä sellainen. Vastaus on joo, mutta ei mitään muuta. 

toivoisin esim, että hän vastaisi jotain voi miten kiva idea, kuulostaa hyvältä.  

tai sanoisi jotain: en itse pysty jäämään pois töi

Meillä miehen muistisairaus alkoi 35 vuotiaana. 46 vuotiaana paheni niin paljon että hän siirtyi hoitolaitokseen.

Pitivät tosi pitkään työelämässä ja tukien saantia vaikeutettiin, vaikka mies teki hengenvaarallisia virheitä työelämässä ja irtisanottiin toistuvasti. Käytännössä ei saanut oikein apuakaan ilman minun huoltajuutta. Erosta on jo 5 vuotta ja käydään lasten kanssa katsomassa miestä kerran viikossa. Eikä muista nimiä tai mitään. On 51v ja kovasti laihtunut.

35v oli sellainen että unohteli puhuessa sanoja toistuvasti ja englannin kielen puhumien vaikeutu niin paljon että joutui vaihtamaan työpaikkaa, kun ei puhuminen enää sujunut. Kovasti oli toistuvasti seksihaluja lähes maanisesti ja kiukutteli kun ei saanut seksiä. Raivokohtauksia jotka johtui kun asioita ei löytynyt mistään ja olivatkin siinä silmien edessä. 

Selvästi aivotoiminta alkoi tökkimään jo silloin. Tätä jatkui päälle neljänkympin ja oireet hyppäsi monta rappua ylös 44v. Sitten hän on ollutkin aika vihannes. 

Kyseessä on ilmeisesti sama tauti kuin Bruce Williksellä. Etulohkodementia. Lääkäreiden mielestä olisi selvinnyt mainiosti kuusikymppiseksi, jos olisi jättänyt lauantain sikspäkit juomatta. Joi joka viikonloppu alkoholia noin kuusi annosta ja nukkui tosi huonosti aina. Suhdetta ei oikein voinut jatkaa koska mies muuttui ihan toiseksi.

Vierailija
68/70 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehestä ei kannata odottaa keskustelukumppania. He sopivat seksiin ja raskaiden töiden tekoon. Keskustelut hoituvat ystävien kanssa.

Ok eli koirastakin on enemmän seuraa kuin miehestä? Sen kanssa voi käydä lenkillä, on vieressä sohvalla telkkaria katsottaessa ja kun juttelet sille, haukahtaa vastaukseksi🙂 Raskaat kotityöt voi antaa huoltoyhtiölle ym. työmiehelle. Eli joo, hoituuhan se näinkin.

Vierailija
69/70 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä ei ole keskustelutaitoja niin ei pääsisi kyllä ensitreffejä pidemmälle kanssani. 

Vierailija
70/70 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisten pitää aina keksiä ylimääräisiä komplikaatioita elämään? Miksei voi vaan olla ja nauttia? Kokeilkaa joskus, voi olla ettei tarvitse popsia niitä masennuspillereitä niin paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan