Mies, joka ei osaa keskustella
Minulla on mies, joka on enimmäkseen hiljaa.
tämä on alkanut suoraan sanottuna vituttaa näin pidemmän päälle.
Istutaan ravintolassa hiljaa, aamupalalla hiljaa, töiden jälkeen kotona hiljaa.
Ei hän toki mistään valitakaan ja on ilmeisen tyytyväinen aina. Mua taas tympii kun harvemmin ehdottaa ja järjestää mitään.
Tällaisia pieniä esimerkkejä, että minun keskustelun aloituksen kautta päästään siihen, että lomalle lähdetään syksyllä.
Minä tiedän oman lomani mahdolliset ajankohdat, töistä siis, ja matkan varaamisen ainoa este on se, että hänen pitäisi ottaa selville omat ajankohdat. Mitään ei tapahdu moneen kuukauteen ja aina välillä asiasta kyselen.
tulee elokuu ja mitään ei ole varattu.
Tai sitten hän sanoo, että hänelle käy kaikki.
Mutta minä kaivan vaihtoehdot, esittelen ne hänelle ja varaan. Hän möllöttää.
Muita esimerkkejä on vaikka kuinka paljon. Mökin remppa, asunnon osto jne.//
Eivät ne etene ilman minua. Alan väsyä vetämään kivirekeä.
Kommentit (70)
Miten sä aloit sen kaa ?
Puhuiko paljon ?
Olet parisuhteessa introverton kanssa. Hän ei tule keskustelemaan, eikä muuttumaan. Joko hyväksyt tilanteen, tai vaihdat miestä.
Mies, jonka ympäriltä tuolit viedään.
Vierailija kirjoitti:
Olet parisuhteessa introverton kanssa. Hän ei tule keskustelemaan, eikä muuttumaan. Joko hyväksyt tilanteen, tai vaihdat miestä.
Ei tuo ole introvertti, vaan flegmaattinen. Ei myöskään tee mitään. Kierrä kaukaa!
Hoitaa arjen rutiinit, on kunnollinen. Turvallinenkin, mutta ei oikein innostu mistään.
ap
Ääntelehtiikö mies seksin aikana? :D
Vierailija kirjoitti:
Introvertti ei todellakaan tarkoita tahdotonta mykkää. Introvertit nauttivat syvällisistä ja merkityksellisistä keskusteluista. Introvertit voivat olla myös hyviä johtajia ja tiiminvetäjiä, erityisesti pienemmissä ryhmissä, joissa he voivat hyödyntää analyyttisiä taitojaan ja kykyään kuunnella muita.
Onko mies muuttunut tuollaiseksi perässä vedettäväksi kivireeksi, vai onko aina ollut? - Muutos voi johtua jostain, masennuksesta tai jostain fyysisestä vaivasta, kuten diabeteksesta tai uniapneasta.
Vierailija kirjoitti:
Vammainen se on eikä intro.
Miehelle yksi olut joka tunti, kun ei ole työpäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vammainen se on eikä intro.
Voi olla myös vain sairas. Varsinkin jos ei ole aina ollut tuollainen.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Ei introverttiys tuota selitä. Meillä kaksi äärimmäisen introverttiä parisuhteessa jaksaa kyllä jutella keskenään.
Minusta tuo, mitä odotat, ei ole edes sellaista erityistä keskustelutaidoksi laskettavaa. Ilmeisen flegmaattinen/ apaattinen. Ei kiitos. Tuskin paranevaa laatua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Introvertti ei todellakaan tarkoita tahdotonta mykkää. Introvertit nauttivat syvällisistä ja merkityksellisistä keskusteluista. Introvertit voivat olla myös hyviä johtajia ja tiiminvetäjiä, erityisesti pienemmissä ryhmissä, joissa he voivat hyödyntää analyyttisiä taitojaan ja kykyään kuunnella muita.
Jep, monen naisen mielestä keskustelu on jotain typerää höpinää tyhjänpäiväisistä asioista.
Onko miehestä enemmän haittaa kuin iloa? Jos näin, sinun kannattaa tuoda asia esiin miehelle. Jos muutosta ei tapahdu, eroaisin, koska hän ei välitä sinusta edes sen vertaa, että olisi ennenmin ilo kuin haitta elämässäsi.
Pitäisi ilmeisesti olla sellainen stäntti appi koomikko , jauhaisi vitsejä ympäri vuorokauden ja unohtaisi sitten välillä panna olisiko hauskaa sitten?
Introverttien keskustelut ovat keskimäärin 10 krt kiinnostavampia kuin ekstroverttien.
Hitto mie oisin kuivana tollasen ukon kanssa :/
Miehestä ei kannata odottaa keskustelukumppania. He sopivat seksiin ja raskaiden töiden tekoon. Keskustelut hoituvat ystävien kanssa.