Tanssii tähtien kanssa 2025 Official
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs Trosenko, Katri Riihilahti ja Mikko Ahti.
Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.
- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.
Muut opettajat ovat tutut Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Valtteri Palin, Kia Lehmuskoski, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html
7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2323)
Johannesta odotan, on varmaan hyvä. Ja Katri vielä parina!!
Mörkö, Minna ja Mira. Siinäpä suosikit ekan jakson perusteella :).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinze...... upeat kannut. Varmaan Jorma on silti tuomaroidessaan kovana, niin kuin minun jormani on kovana.
Mt-ongelmaisetkin näköjään katsoo tätä ohjelmaa🤔
Miksi ei katsoisi? Mt-ongelmaiset tekevät paljon muutakin. Käyvät töissä, vievät lapsiaan harrastuksiin jne.
Eri
No kannattais kuitenkin miettiä mitä kommentoi, kun tää on tanssi kilpailu eikä mikään "kellä on muna eniten kovana" kilpailu.
Tyhmä saa olla, mutta ei sitä kaikille kannata julistaa.
Kannattais miettiä ennen kuin leimaa mt-ongelmaiset, jos joku mäntti tänne kirjoittaa typeryyksiään.
Vierailija kirjoitti:
Mä myös pidän siitä että Minna on mukana. Tuolta jotenkin puuttuu kaikki tämmöiset keskikokoiset naiset kuin itse koen olevani (vaatekoko 40/42) ja samaistun enemmän Minnan kuin näihin kovin hoikkiin naisiin.
Valitettavasti Minnan koko ei ole 40/42, ehkä lähinnä 46
Vierailija kirjoitti:
Kia on loistava opettaja ja sai Markon loistamaan, Jormakin ihan haltioissaan.
Kia on todella hyvä opettaja.
Kyllä Kia on kaunis. Vaikka tinzea hehkutetaan, niin kauniimpi/sopusuhtaisempi kroppa Kialla on.
Kiia on taitava opettaja, tuntuu, että saa ihan kenestä tahansa " suomimölliskä" miehestä tanssijan. :)
Vierailija kirjoitti:
Mä myös pidän siitä että Minna on mukana. Tuolta jotenkin puuttuu kaikki tämmöiset keskikokoiset naiset kuin itse koen olevani (vaatekoko 40/42) ja samaistun enemmän Minnan kuin näihin kovin hoikkiin naisiin.
Mulla on sama vaatekoko. Olen niin kyllästynyt Suomessa näihin lihavien ihmisten kiusaamisiin ja häiriköinteihin. Langanlaihuus ei useinkaan ole edes tervettä. Olen itse entinen langanlaiha nuori, joka sai pehmeyttä ihon alle useiden kymppivuosien jälkeen. Se on ihanaa. En ikinä halua olla langanlaiha.
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulee Miran ja Tinzen kaksintaistelu. Muista pökkelöistä ei tanssijoita tule minkäänlaisia.
Tinze saa tehdä töitä että pääsee Miran tasolle
Puoli tuntia pitäisi vielä jaksaa. Lääh!
Luulin Markoa jäykäksi ja epämusilaaliseksi. Mitä vielä! Parkettien partaveitsi hänestä paljastui. Vau!
Vierailija kirjoitti:
Tämä kisa kaipaa Mika Saukkosta. Missä on tämän kauden Kanki-Kaikkonen? Jossain jaksossa: putoajan tilalle tulee kaikkien rakastama Mika.
Joo eihän tässä ole nyt mitään hauskaa? Luotin Mörköön mutta tylsä oli sekin.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tuota hypetystä lääkäristä. Ammatti muiden joukossa. Ei ainakaan tanssin taitoa anna.
Voi olla hyväkin lääkärinä.
Johtavana lääkärinä oli kyllä täysi nolla. Antoi politiikkojen viedä kun lammasta narussa.
Eli ei ollut johtajan taitoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinzen kroppa on upea. Tverkkaajana ollut takamus pystyssä, joten asennossa vielä parantamisen varaa. Vauhtia riitti tanssissa ja jalat ojentuvat hienosti. Hyvä, sopiva pari
Läskit jalat.
Eikä ole, vaan lihaksikkaat, niin kuin urheilijalla pitää ollakin.
Vierailija kirjoitti:
Tinze on paljon kauniimpi tuossa treenilookissa, on luonnollisempi ja upeampi.
Tinze on kyllä kaunis nainen, ja hänellä on ihana hymy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Saraa ihan mielellään katsooonko hänen vanhemmista toinen ulkomaalainen?
Lapsena maantienvaalea tukka joten enpä usko.
Kun värjää tukkansa ja maalaa naamansa, voi muuttaa itsensä vaikka täysin tummapintaiseksi. Mut hei, olikos se kulttuurista omimista 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti Minnan koko ei ole 40/42, ehkä lähinnä 46
Ei varmasti ole 46. Kyllä 50 ja yli on lähempänä.
Kian rinnat Markon vyötärön korkeudells. 😄
Katrin ja Johanneksen tukat ihan samanlaiset 😂