Tanssii tähtien kanssa 2025 Official
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs Trosenko, Katri Riihilahti ja Mikko Ahti.
Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.
- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.
Muut opettajat ovat tutut Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Valtteri Palin, Kia Lehmuskoski, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html
7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2323)
Marko on kyllä komea ja hyvä tanssija.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kisa kaipaa Mika Saukkosta. Missä on tämän kauden Kanki-Kaikkonen? Jossain jaksossa: putoajan tilalle tulee kaikkien rakastama Mika.
On siellä yksi Muumimamma
Sarassa ei tosiaan näytä olevan tanssijan lahjoja lainkaan. Ei mitään koko kropan hallintaa, kaikki raajat liikkuvat kuin itsenäisesti ja vain yksi kerrallaan. Jäykkä. Sääli, koska on upea ja varmasti hyvin kunnianhimoinen. Ja vaikuttaa kivalta. Toivottavasti saisi vielä hetken yrittää. Ilme oli surkea. Ehkä on liian ankara itselleen?
Tää lätkä-Marko yllätti positiivisesti! Vaikka pisteet olivat kyllä vähän liian hyvät, rajansa se pituuseropisteilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Mörkö olisi voinut olla Saukkostyylinen koominen suosikki mutta olikin tylsän hyvä.
Nyt voisi olla Pippa koominen suosikki mutta valitettavasti hän on nainen.
Mörkö yllätti. Ihan käsittämättömän hyvä.
Onpas tänään ollut ihania käsivarsia miehillä, ensin Paulus ja sitten Marko Anttila.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tämä aika epäreilu kilpailu kun toiset osaa jo valmiiksi tanssia.
Miksei kaikki osaa? Koska eivät ole kiinnostuneet tanssista niin paljon, joten mikä tässä nyt on epäreilua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä myös pidän siitä että Minna on mukana. Tuolta jotenkin puuttuu kaikki tämmöiset keskikokoiset naiset kuin itse koen olevani (vaatekoko 40/42) ja samaistun enemmän Minnan kuin näihin kovin hoikkiin naisiin.
Valitettavasti Minnan koko ei ole 40/42, ehkä lähinnä 46
Ette ymmärrä pointtia
-eri
Sitä päivää odotellessa kun Lauri Markkanen osallistuu ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jorma ei tykkää Pippasta. Eikä kai Markostakaan?
Joo, mutta jos ei tykkääkkään heistä henkilöinä, niin pitäisi kyetä nousemaan henkilökohtaisten angstiensa yläpuolelle ja arvioida heitä tanssillisesti. Inhottavaa, jos tuo tylyys jatkuu läpi tanssien.
Ei ollut surkea esitys. Kansa kaipaa ohjelmaan myös naispuolisia kankikaikkosia. Kehityssuunta vain ylöspäin.
Mutta Pippa oli kyllä näin maallikonki silmään surkea. Siinä tanssissa ei ollut mitään tunnetta
Surkea esitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä myös pidän siitä että Minna on mukana. Tuolta jotenkin puuttuu kaikki tämmöiset keskikokoiset naiset kuin itse koen olevani (vaatekoko 40/42) ja samaistun enemmän Minnan kuin näihin kovin hoikkiin naisiin.
Minna ei ole lähelläkään keskikokoa.
Mulle keskikokoisena viime vuonna Bess oli inspiroiva esimerkki. Pidin hänen naisellisesta tanssityylistään. Kaunis, muodokas vartalo hänellä ja hyvin vahva ja liikunnallinen nainen. Hänellä on vähän saman mallinen kroppa kuin mulle ja tykkään kans paljon liikkua. Oli ikävää lukea koko viime kauden joidenkin haukkumista, kuinka läski hän on. Mutta onneksi ei etenkään joidenkin tuntemattomien kommenteista tarvitse välittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herramunvereni tuota Förstin epävireistä huutoa tuon Saran tanssin aikana.
Hanki Cenelecin kaiuttimet niin ei tarvi valittaa. T ammattilainen
Ammattilainen osaisi kirjoittaa tuotteen nimen oikein.
Poikapari oli hauska eikä tanssillisestikaan huonoimmasta päästä. Kiva kun vähän ravistellaan konservatiiveja. Mutta tuo Silvennoisen hiusmalli on kyllä worst of all times 😄. Takatukka meets permis meets irokeesi 🤭.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kisa kaipaa Mika Saukkosta. Missä on tämän kauden Kanki-Kaikkonen? Jossain jaksossa: putoajan tilalle tulee kaikkien rakastama Mika.
Pippa on tämän kauden kankilaukka
Vierailija kirjoitti:
Tänään on nähty, ettei tosiaan. rytmi, tanssitaito ja ennen kaikkea tanssin ilo eivät ole kiinni kiloista. Pippa on timmissä kunnossa, mutta tanssista ei välittynyt ilo ja se jäi vähän pökkelömäiseksi. Minnan askel oli paljon keveämpää ja hänessä oli esiintyjän elkeitä ja karismaa.
Tuomaritkin mainitsi sanan Karisma Minnan kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinze...... upeat kannut. Varmaan Jorma on silti tuomaroidessaan kovana, niin kuin minun jormani on kovana.
Mt-ongelmaisetkin näköjään katsoo tätä ohjelmaa🤔
Miksi ei katsoisi? Mt-ongelmaiset tekevät paljon muutakin. Käyvät töissä, vievät lapsiaan harrastuksiin jne.
Eri
No kannattais kuitenkin miettiä mitä kommentoi, kun tää on tanssi kilpailu eikä mikään "kellä on muna eniten kovana" kilpailu.
Tyhmä saa olla, mutta ei sitä kaikille kannata julistaa.
Niin kuin Abraham Lincoln kerran sanoi, on parempi olla hiljaa ja vaikuttaa hölmöltä kuin avata suu ja poistaa viimeisinkin epäilys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minna ei ole lähelläkään keskikokoa.
Ei, en sitä väittänytkään. Siltikin keski-ikäisenä keskikoisena sä samaistun enemmän häneen kuin xs-kokoisiin. Tämä on minun mielipiteeni, ja toivoisin että kisassa nähtäisiin enemmän erilaisia naisvartaloita. Nyt on yksi ylipainoinen ja ne hoikat (joista Tinze hieman tekee poikkeuksen), kaikki muu variaatio puuttuu.
Mörkö yllätti!