Tanssii tähtien kanssa 2025 Official
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs Trosenko, Katri Riihilahti ja Mikko Ahti.
Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.
- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.
Muut opettajat ovat tutut Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Valtteri Palin, Kia Lehmuskoski, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html
7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2351)
Saran naamassa liikaa mustaa väriä tekee hänet kiukkuinen ja vanhan näköiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinzen kroppa on upea. Tverkkaajana ollut takamus pystyssä, joten asennossa vielä parantamisen varaa. Vauhtia riitti tanssissa ja jalat ojentuvat hienosti. Hyvä, sopiva pari
Läskit jalat.
Lihastahan sillä on reisissä.
Huh mitä nostoja Marko ja Kia.
Kia on kaunis. Hyvän näköinen pari Markon kanssa.
Mörköhän vetää ihan ok. Olisin luullut jäykempääkin menoa.
Vierailija kirjoitti:
Anttila ei voi tanssia hyvin
Olin väärässä
Mä myös pidän siitä että Minna on mukana. Tuolta jotenkin puuttuu kaikki tämmöiset keskikokoiset naiset kuin itse koen olevani (vaatekoko 40/42) ja samaistun enemmän Minnan kuin näihin kovin hoikkiin naisiin.
Mua pelotti, kun Mörkö nosti Kiian päänsä päälle. Huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäykkä oli Sarakin. Ei osaa tanssia askeltakaan, kuin rautakanki.
Keho ei elänyt, vaan käveli. Rumbassa pitää koko kehon liikkua, kiertyäkin painopistettä siirtäen
Mörkö olisi voinut olla Saukkostyylinen koominen suosikki mutta olikin tylsän hyvä.
Mörkö ei ainakaan ensimmäisten joukossa tipahda.
Miksi siinä lukee Sara ja Jurtsa, miksei oo Jurtsan oikea nimi (en tiie miten kirjoitetaan , Jurjis vai mikä). 🤔
Markon ja Kian 40 cm pituusero on kyllä melkoinen, mutta tanssivat kyllä hienosti.
Ohhoh, nyt on rintakarvoja esillä koko jakson täydeltä. Hyvä.
Ristus toi Mörkö on pitkä!