Tanssii tähtien kanssa 2025 Official
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs Trosenko, Katri Riihilahti ja Mikko Ahti.
Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.
- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.
Muut opettajat ovat tutut Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Valtteri Palin, Kia Lehmuskoski, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html
7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2351)
Vierailija kirjoitti:
On toi Sara ihan järjettömän hyvännäköinen. Toi kroppa
Ei kyllä itseäni sytytä.
Ohhoh, Mörkö yllätti nyt ihan täysin!
Vierailija kirjoitti:
Mä myös pidän siitä että Minna on mukana. Tuolta jotenkin puuttuu kaikki tämmöiset keskikokoiset naiset kuin itse koen olevani (vaatekoko 40/42) ja samaistun enemmän Minnan kuin näihin kovin hoikkiin naisiin.
Minna ei ole lähelläkään keskikokoa.
Kia on upea! hieno esitys. Onnistuivat häivyttämään todella ison pituuseron.
Kia on loistava opettaja ja sai Markon loistamaan, Jormakin ihan haltioissaan.
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh, nyt on rintakarvoja esillä koko jakson täydeltä. Hyvä.
Nyt vaan seuraavalla kerralla niitä naisten rintakarvojakin esiin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi siinä lukee Sara ja Jurtsa, miksei oo Jurtsan oikea nimi (en tiie miten kirjoitetaan , Jurjis vai mikä). 🤔
Jurijs, on syntynyt Latviassa. Ehkä tykkää käyttää Jurzaa.
Vierailija kirjoitti:
Mörkö löi sisään!
Hieno veto Markolla ja Kialla ja komea pari!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä myös pidän siitä että Minna on mukana. Tuolta jotenkin puuttuu kaikki tämmöiset keskikokoiset naiset kuin itse koen olevani (vaatekoko 40/42) ja samaistun enemmän Minnan kuin näihin kovin hoikkiin naisiin.
Minna ei ole lähelläkään keskikokoa.
Mira luoti lähempänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minna on kaunis
Tsemppaan Minnaa kybällä <3
Minna on parempi kuin Mira, todella sympaattisen oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinze...... upeat kannut. Varmaan Jorma on silti tuomaroidessaan kovana, niin kuin minun jormani on kovana.
Mt-ongelmaisetkin näköjään katsoo tätä ohjelmaa🤔
Miksi ei katsoisi? Mt-ongelmaiset tekevät paljon muutakin. Käyvät töissä, vievät lapsiaan harrastuksiin jne.
Eri
No kannattais kuitenkin miettiä mitä kommentoi, kun tää on tanssi kilpailu eikä mikään "kellä on muna eniten kovana" kilpailu.
Tyhmä saa olla, mutta ei sitä kaikille kannata julistaa.
Lähes puolethan viesteistä on asiattomia. Niin tuokin. Ei se mt-potilaaksi tekee, mutta some-häiriköksi ja trolliksi kylläkin. Se MT-kommentti oli aivan yhtä iljettävä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Saraa ihan mielellään katsooonko hänen vanhemmista toinen ulkomaalainen?
Lapsena maantienvaalea tukka joten enpä usko.
Johannesta odotan, on varmaan hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Herramunvereni tuota Förstin epävireistä huutoa tuon Saran tanssin aikana.
Hanki Cenelecin kaiuttimet niin ei tarvi valittaa. T ammattilainen
Tämä kisa kaipaa Mika Saukkosta. Missä on tämän kauden Kanki-Kaikkonen? Jossain jaksossa: putoajan tilalle tulee kaikkien rakastama Mika.
Marko & Kia
vau mikä puku Kialla.
Aika huimaa kun piti nostoja piti mennä harjoittelemaan ulos. Hupaisaa !
Minä niin mieleni pahoitin.😪