Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanssii tähtien kanssa 2025 Official

Vierailija
27.06.2025 |

Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs TrosenkoKatri Riihilahti ja Mikko Ahti.

Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.

- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.

Muut opettajat ovat tutut Anssi HeikkiläSami HeleniusMarko KeränenMatti PuroValtteri PalinKia LehmuskoskiLiisa Setälä ja Kastanja Rauhala.

https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html

7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.

Kommentit (2318)

Vierailija
1501/2318 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna ja Marko olivat hyviä!

Vierailija
1502/2318 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnalle ainakin ens kerralla sitten parempi asu päälle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1503/2318 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kisa kaipaa Mika Saukkosta. Missä on tämän kauden Kanki-Kaikkonen? Jossain jaksossa: putoajan tilalle tulee kaikkien rakastama Mika.

Joo eihän tässä ole nyt mitään hauskaa? Luotin Mörköön mutta tylsä oli sekin.

Eiköhän pippa vedä nyt kankea tällä kaudella. Tasa-arvoa sekin.

Vierailija
1504/2318 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinze...... upeat kannut.  Varmaan Jorma on silti tuomaroidessaan kovana, niin kuin minun jormani on kovana.

Mt-ongelmaisetkin näköjään katsoo tätä ohjelmaa🤔

Miksi ei katsoisi? Mt-ongelmaiset tekevät paljon muutakin. Käyvät töissä, vievät lapsiaan harrastuksiin jne.

Eri

No kannattais kuitenkin miettiä mitä kommentoi, kun tää on tanssi kilpailu eikä mikään "kellä on muna  eniten kovana" kilpailu.

Tyhmä saa olla, mutta ei sitä kaikille kannata julistaa.

Mieti itse. Todella tympeää leimata mt-ongelmista kärsivät ihmiset häiriköiksi.

Vierailija
1505/2318 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinzen laulu oli surkeasti laulettu

Vierailija
1506/2318 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarassa ei tosiaan näytä olevan tanssijan lahjoja lainkaan. Ei mitään koko kropan hallintaa, kaikki raajat liikkuvat kuin itsenäisesti ja vain yksi kerrallaan. Jäykkä. Sääli, koska on upea ja varmasti hyvin kunnianhimoinen. Ja vaikuttaa kivalta. Toivottavasti saisi vielä hetken yrittää. Ilme oli surkea. Ehkä on liian ankara itselleen?

Tää lätkä-Marko yllätti positiivisesti! Vaikka pisteet olivat kyllä vähän liian hyvät, rajansa se pituuseropisteilläkin.

Saran pitää syödä. Tuo veltto olemus kielii syömishäiriöstä. Tanssijan pitää syödä hyvin, koska kulutus on valtavaa.

Vierailija
1507/2318 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löikö mörkö sisääs?

Vierailija
1508/2318 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinzen kroppa on upea. Tverkkaajana ollut takamus pystyssä, joten asennossa vielä parantamisen varaa. Vauhtia riitti tanssissa ja jalat ojentuvat hienosti. Hyvä, sopiva pari

Läskit jalat.

Eikä ole, vaan lihaksikkaat, niin kuin urheilijalla pitää ollakin. 

Ei noilla tanssinopettajilla ole kellään noi tulevia jalkoja.

Vierailija
1509/2318 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mörkö yllätti. Ihan käsittämättömän hyvä.

Luistelijana hallitsee kroppansa, tasapaino kohdillaan.

Vierailija
1510/2318 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinze on kääntänyt jo nyt Valtterin heteromieheksi! Takapuoli paras puoli! Arvasin, että niin käy syksyn mittaan, mutta että jo nyt.

Tyhmä olet. Miksi vain heteromies voisi tykätä hyvännäköisistä naisten takapuolista? Minä heteronainen tykkään myös katsoa hyvännäköisiä naisten takapuolia kauniissa tanssiasuissa. Ihan samalla tavalla kuin hyvännäköisiä miesten takapuolia hyvinistuvissa housuissa.

Tinzellä on tosi upea kroppa. 

Vierailija
1511/2318 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kisa kaipaa Mika Saukkosta. Missä on tämän kauden Kanki-Kaikkonen? Jossain jaksossa: putoajan tilalle tulee kaikkien rakastama Mika.

Pippa on tämän kauden kankilaukka

😂😂

Vierailija
1512/2318 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä myös pidän siitä että Minna on mukana. Tuolta jotenkin puuttuu kaikki tämmöiset keskikokoiset naiset kuin itse koen olevani (vaatekoko 40/42) ja samaistun enemmän Minnan kuin näihin kovin hoikkiin naisiin. 

Valitettavasti Minnan koko ei ole 40/42, ehkä lähinnä 46

Ei varmasti ole 46. Kyllä 50 ja yli on lähempänä.

Olen itse Minnaa laihempi ja käytän aika paljon kokoa 2xl osin miestenkin mallistosta ja lihavien naisten mallistosta. Pakko tässä on yrittää laihduttaa, että mahtuisin edes normaalien naisten malliston xl-kokoon. Kokeilin yksiä koon 48 housuja omien housujeni päälle ja mahtuivat ihan hyvin päälle. Toki edellinenkin koko mahtui tiukkana. 

Vierailija
1513/2318 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapulla liian ohuet epäaidot kulmakarvat, 

Nenä punkee esiin tolla maskilla.

Tukka huono.

Vierailija
1514/2318 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinze...... upeat kannut.  Varmaan Jorma on silti tuomaroidessaan kovana, niin kuin minun jormani on kovana.

Mt-ongelmaisetkin näköjään katsoo tätä ohjelmaa🤔

Miksi ei katsoisi? Mt-ongelmaiset tekevät paljon muutakin. Käyvät töissä, vievät lapsiaan harrastuksiin jne.

Eri

No kannattais kuitenkin miettiä mitä kommentoi, kun tää on tanssi kilpailu eikä mikään "kellä on muna  eniten kovana" kilpailu.

Tyhmä saa olla, mutta ei sitä kaikille kannata julistaa.

Niin kuin Abraham Lincoln kerran sanoi, on parempi olla hiljaa ja vaikuttaa hölmöltä  kuin avata suu j

Miten tämä liittyy mt-ongelmiin? Mt-ongelmista voi kärsiä, oli sitten tyhmä tai älykäs.

Vierailija
1515/2318 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän pippa vedä nyt kankea tällä kaudella. Tasa-arvoa sekin.

Sarakin oli aika kanki

Vierailija
1516/2318 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä myös pidän siitä että Minna on mukana. Tuolta jotenkin puuttuu kaikki tämmöiset keskikokoiset naiset kuin itse koen olevani (vaatekoko 40/42) ja samaistun enemmän Minnan kuin näihin kovin hoikkiin naisiin. 

Mulla on sama vaatekoko. Olen niin kyllästynyt Suomessa näihin lihavien ihmisten kiusaamisiin ja häiriköinteihin. Langanlaihuus ei useinkaan ole edes tervettä. Olen itse entinen langanlaiha nuori, joka sai pehmeyttä ihon alle useiden kymppivuosien jälkeen. Se on ihanaa. En ikinä halua olla langanlaiha.

Tunnetko lainkaan käsitettä normaalivartaloinen. 

Vierailija
1517/2318 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannes ja Katri naimanaamat.

Vierailija
1518/2318 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri ja Johannes vois olla sisarukset.

Vierailija
1519/2318 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pippa on tämän kauden kankilaukka

😂😂

Justiinsa on pippakankinen :)

Vierailija
1520/2318 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan meillä, mutta hän on nyt nainen, eli Minna. Tulee olemaan yleisönsuosikki, joka saa koko ajan liian suuria pisteitä. Tänään ei tosiaankaan osannut tanssia, vaikka suurin osa niin kirjoittikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme