Tanssii tähtien kanssa 2025 Official
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs Trosenko, Katri Riihilahti ja Mikko Ahti.
Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.
- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.
Muut opettajat ovat tutut Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Valtteri Palin, Kia Lehmuskoski, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html
7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2352)
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli liian rohkeaa menoa. K-18. Sukupuolielimet vastakkain tanssivat.
Hanki nyt lasit ja katso uudelleen . Minä näin vaatteet päällä
Nyt oli pelkkiä nosteluja Saralla ja Jurilla.
Kyllä nyt on pirun jäykkiä eukkoja tuonne valittu "tanssimaan".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jorma ei tykkää Pippasta. Eikä kai Markostakaan?
Joo, mutta jos ei tykkääkkään heistä henkilöinä, niin pitäisi kyetä nousemaan henkilökohtaisten angstiensa yläpuolelle ja arvioida heitä tanssillisesti. Inhottavaa, jos tuo tylyys jatkuu läpi tanssien.
Mutta Pippa oli kyllä näin maallikonki silmään surkea. Siinä tanssissa ei ollut mitään tunnetta
Surkea esitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinze...... upeat kannut. Varmaan Jorma on silti tuomaroidessaan kovana, niin kuin minun jormani on kovana.
Mt-ongelmaisetkin näköjään katsoo tätä ohjelmaa🤔
Miksi ei katsoisi? Mt-ongelmaiset tekevät paljon muutakin. Käyvät töissä, vievät lapsiaan harrastuksiin jne.
Eri
Pitäisikö paras pudottaa että heikommat saisi enemmän harjoitusaikaa?
Liikaa nostoja Saran tanssissa.
Herramunvereni tuota Förstin epävireistä huutoa tuon Saran tanssin aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli liian rohkeaa menoa. K-18. Sukupuolielimet vastakkain tanssivat.
Hanki nyt lasit ja katso uudelleen . Minä näin vaatteet päällä
Et sitten huumoria ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Pippa näyttää upealta. Piste.
Mutta tanssii kuin kanki.
Uusi laji ohjelmaan!!! Juu. Kaunista naista vaan nostellaan kuin mallinukkea.
Sara 🥶 Ei mitään tanssia, pelkkää nostoa ja käsien liikkeitä
Täytyy kyllä muistaa että tää on ensimmäinen live heille!
Sara putoaa ekana ja hyvä niin.
Jorma on persoona, mutta hänestä näkee, jos hän ei pidä jostain henkilöstä. Hän voi olla jopa julma. Se on vähän yllättävää noinkin fiksulta ihmiseltä.