Tanssii tähtien kanssa 2025 Official
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs Trosenko, Katri Riihilahti ja Mikko Ahti.
Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.
- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.
Muut opettajat ovat tutut Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Valtteri Palin, Kia Lehmuskoski, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html
7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2356)
Vierailija kirjoitti:
Onhan tämä aika epäreilu kilpailu kun toiset osaa jo valmiiksi tanssia.
Elämä on.. tämä on kyllä niin hyvän mielen ohjelma.. 😂
Ammattitanssija vastaan istumatyöläiset...... Mitä *****? Nyt on mennyt kilpailijoiden valinta vähän pieneen.
No, tähänkin on keinonsa. Ohjelman tekijät keksivät puolivälissä mokanneensa, ja keksivät jonkun yllätyskäänteen, miksi Tinze joutuu haikein mielin luopumaan kisasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö nykyään jokaisessa ohjelmassa olla ns kiintiö sateenkaari henkilö?
No onhan ohjelmassa ollut Marko jo todella pitkään ja nyt Valtterikin muutaman vuoden.
Jormasta puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Tinze on kyllä soiva peli ;)
Tänä syksynä on miehetkin su-iltana telkkarin ääressä jostain syystä...
saran kulmakarvat keskellä otsaa ja ohimoita?
Onkohan biisinä Mä oon paskana. :D
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tuota hypetystä lääkäristä. Ammatti muiden joukossa. Ei ainakaan tanssin taitoa anna.
Enkä minä ymmärrä hypetystä tuosta Kuukasta. Kankeaa kävelyntöpötystä koko tanssin läpi.
Vierailija kirjoitti:
Tinze on kääntänyt jo nyt Valtterin heteromieheksi! Takapuoli paras puoli! Arvasin, että niin käy syksyn mittaan, mutta että jo nyt.
Tyhmä olet. Miksi vain heteromies voisi tykätä hyvännäköisistä naisten takapuolista? Minä heteronainen tykkään myös katsoa hyvännäköisiä naisten takapuolia kauniissa tanssiasuissa. Ihan samalla tavalla kuin hyvännäköisiä miesten takapuolia hyvinistuvissa housuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva viisikymppinen näyttää yhtä kuumalta kuin Pippa. Vähän jäykkä aloitus.
Puuttui flow. Kaikki liikesarjat oli erillisiä suorituksia.
En tiedä löytyykö MTV Katsomosta vielä Olet mitä syöt jakso, jossa Pippa vie Meiju Suvaksen tanssitunnille. Silloin jo jäi mieleen, miten Pipan tanssiminen (oliskohan ollut salsa tai jotain) oli todella kömpelöä. Muista kun parit julkaistiin, niin osa piti Pippaa ylivoimaisena, koska on niin hyvässä kunnossa. No sillä ei ole mitään tekemistä tanssin kanssa. Tiesin jo silloin, että ei tule kisaa voittamaan. Ellei sitten tule jotain valtavaa kehitystkaarta.
Herranjestas missä naamamaaleissa tuo Sara on treeneissä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinze...... upeat kannut. Varmaan Jorma on silti tuomaroidessaan kovana, niin kuin minun jormani on kovana.
Mt-ongelmaisetkin näköjään katsoo tätä ohjelmaa🤔
Ja etälausuntoja antavat psykiatrit myös. :-) Hienoa, missä voin ilmoittautua vastaanotollesi?
Vierailija kirjoitti:
En hirveästi pidä näistä nais- tai miespareista TTK:ssa. Meillä oli Ansku ja Elina ja nyt sitten Matti ja tämä euroviisujuontaja. Ok,ok. Nyt tämä toivottavasti oli tässä. Ei enempää näitä samaa sukupuolta olevia pareja.
No luojalle kiitos ettei Matin parina ole tämä Crystal Snow, jäisi koko ohjelma katsomatta.
Voi vitsit olisipa kiva nähdä tämä Siipola ilman meikkiä ja raikkaammassa lookissa. Kauhean kovan näköiset meikit aina ja mitä lie nuorena jo tehnyt kasvoilleen :(.
Vierailija kirjoitti:
Pippa näyttää upealta. Piste.
TTK on tanssikilpailu eikä koko vartalo kilpailu, kuka näyttää yhtään miltään. Nyt Pipalla alkaa lähtölaskenta, jos tuo vartalo pysyy yhtä tönkkönä. Ilmeetön, varautunut. Ei hyvä.
Muistellaan vähän menneitäkin...tässä on yksi upeimmista tansseista minkä olen vuosien varrella nähnyt
Paso doble - Christoffer Strandberg & Matti Puro | Tanssii Tähtien Kanssa | MTV3
Jestas nyt on Jurilla tissit ja nännit esillä.
Saaraa nostetaan koko ajan, kun tanssi ei oikein onnistu.
Tinzen twerkkaustausta on taakka, asento on koko ajan väärä kilpatanssiin, kun on perä pystyssä. Mira taas on enemmän akrobaatti kuin tanssija.