Voisinko ottaa sukunimeksi von Hesburger?
Kommentit (22)
Olen Habsburgien sisäsiittoisuuden tulos ja leukani on jalostunut syömään Hepspurgereita.
Vierailija kirjoitti:
Olen Habsburgien sisäsiittoisuuden tulos ja leukani on jalostunut syömään Hepspurgereita.
Niin, se Hesburgereiden leuka...
Vierailija kirjoitti:
Tottokai jos joku esivanhemmistasi on ko. sukunimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottokai jos joku esivanhemmistasi on ko. sukunimi.
Esi-isäni oli töissä hampparikioskissa.
Tulee mieleen aina ne työntekijät pidättelemässä kakkaa ja pissaa, kun ei kerkeä edes käymään vessassa työajalla.
Tosi ankeeta menoa. Aina tulee mieleen tämä ja sen takia en yleensä hae burgereita tai mitään pikaruokaloista. Et jos mun ansiosta pääsee edes kakalle, niin hyvä.
Hirveetä menoa nykyään. Itse olen parituntia kerran pidätellyt vessahätää bussissa pakon edestä kun vessa oli rikki. Niin viimeisen puolentunnin aikana piti kusta muovipussiin sellainen 5dl tai seitsemänkin. Edessä istui tosi pitkään henkilö ja en voinut aikaisemmin. Se on kärsimystä jos ei pääse työaikana vessaan.
Hän perustaja otti oppia donalseista ja omistajan nimi on Salmela.Oikeasti ham on Turkissa liha ja taas Saksassa satama.Burg on lääni tai keskusta.Satama lääni.Saksassa Hampuri Ham Burg.Meillä Hamina.
Von etuliitteellä kelpaisi. Tosin olen jo skottilaista Mac Donaldisin aatelissukua, äidin puolelta New Yorkin Carrolseja.
Repesin jo ehdotukselle, niin en voisi, vaikka olisikin kiva tunnelmankevennys esittäytyessä ja varmaan mieleen jäävä nimi.
Et ole varmaankaan aatelinen joten et.