Tanssii tähtien kanssa 2025 Official
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs Trosenko, Katri Riihilahti ja Mikko Ahti.
Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.
- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.
Muut opettajat ovat tutut Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Valtteri Palin, Kia Lehmuskoski, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html
7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (14290)
Harmi, Sami kai lopettaa? Olishan se ollu hienoo, että viimeisellä kaudella olis voitto tullut.
Minna oli nyt kotoisemmin kun oli jo tippunut. Rennompi haastattelu. Oma itsensä.
Liisa Setälä on tosi paljon Eveliina Uosukaisen näköinen tai toisinpäin, mutta silmät, poskipäät, hymy, juu, Eveliinaa hän muistuttaa.
Jukka oli jotenkin kireänä. Ihan kuin olisi istunut tikun päällä.
Voisko Vapun mies osallistua tulevalla kaudella?
Miksi tuotanto veivasi pistekeppien kanssa?
Sami pääsee takaisin Jutan viereen ja loppuu se Kristiinan sively.
Vierailija kirjoitti:
Vappu on ollut erittäin hyvä juontaja, kaikki eivät pärjää suorassa lähetyksessä. Ja Vappu on oikeassa siinä, että juontajaksi tarvitaan joku, jolla on kokemusta suorista lähetyksistä.
Katotaan vaan, niin joku Susanna Laine laitetaan Vapun tilalle pomppimaan.
Anssi luonnollisesti oli illan paras. <<:3
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina ihmetelly, miksi Vapun miestä puhutellaan joka paikassa Vapun "mysteerimiehenä"?
Toiko maajussi taas Vapulle kaalin? Missä oli kaalilaatikko? Jussi oli ainakin katsomossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina ihmetelly, miksi Vapun miestä puhutellaan joka paikassa Vapun "mysteerimiehenä"?
Se oli piilossa niin pitkään :D Tietysti myös savolaisuus voi vaikuttaa tähän?
Saija Tuupanen myös mukaan. Ja joku maajusseista, Ville Eskola ensi kaudelle. Nyt tuotanto kyselemään?
Vierailija kirjoitti:
Tämä uusien laulajien esitys ei ole tanssimusiikkia,eikä tähän ohjelmaan kuulu.Suomessa on paljon hyviä tanssikappaleita joita nykyään kuulee aivan liian vähän.Nuoriso ei tätä ohjelmaa katso vaikka mitä tekisitte,kohta vanhatkin lakkaa katsomasta jos tämä tyyli jatkuu.
Mua kanssa häiritsee, kun esitetyt kappaleet ei mitenkään liity kyseiseen tanssiin. Tosi vaikea taviksen tanssia jotain rumbaa tai sambaa johonkin älämölöön. Kummasti kuitenkin valssiin aina laitetaan joku perinteinen valssikappale. Sitten et tunnista taviksen liikkeistä edes kyseistä tanssia, vaan joudut seuraamaan vain sitä opettajaa, joka kiehnää tappina seisovan taviksen ympärillä oikeita askelia. Ihan hevonhumppaa. Tunnistettavaa tanssimusiikkia, että saadaan kilpailijan tanssista tunnistettavaa. Eikä niin vaikeita koreografioita, ettei sitten ole aikaa opettaa kilpailijan kroppaa liikkumaan oikein ja oikeita tunnistettavia tanssiaskelia. Alkeet ensin kuntoon, ja vähemmän kunnianhimoa opettajilta. Inhoan myös sitä, kun opettaja liikkuu kuin väkkärä mitä upeimmilla koreoilla ja on suunnilleen unohtanut sen oppilaansa seisomaan viereensä. Ei tuolla opettajat ole esittämässä omaa tanssitaitoaan tai peittelemässä oppilaan osaamattomuutta. Minna ja Mikko oli jotenkin aidon rehellisiä, eikä yrittäneet liikaa tai sirkustemppuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vappu on ollut erittäin hyvä juontaja, kaikki eivät pärjää suorassa lähetyksessä. Ja Vappu on oikeassa siinä, että juontajaksi tarvitaan joku, jolla on kokemusta suorista lähetyksistä.
Katotaan vaan, niin joku Susanna Laine laitetaan Vapun tilalle pomppimaan.
Susku oli yleisössä eilenkin...
Vierailija kirjoitti:
Kirsi Alm-Siiraa ei enää mihinkään ohjelmaan, jatkuvaa tekonaurua ja kaksimielistä virnistelyä. Mielestäni ei lue uutisiakaan puhtaasti vaan jatkuvia artikulaatio-ongelmia, etenkin s-kirjaimen kohdalla.
Käkättävä, räkättävä ja kikattava uutisankkuri ei ole uskottava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vappu tykkää savolaisista mysteerimiehistä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vappu sitä, vappu tätä. Sami Heleniuskin lopetti, mutta eipähän pitänyt bakkanaaleja. Tyylikästä, taisi kerran mainita että olisi kiva olla finaalissa sen takia. Vappu poksahtaa omaan egoonsa, mieltää olevansa ohjelman päätähti.
Vappu voi perustaa kilpailevalle kanavalle ohjelman Tanssii Vapun ympärillä, TVY.
Juontajien ja Jukan vaatteiden ruskea väri oli hieno ja kävi iltaan. Tyylikkäät.
Myös Samin ja Kristiinan kullanruskeat rumbavaatteet olivat kaikinpuolin kauniit, ihanat värit niissäkin.
Teemu on dilf, juu ;) pidä Vappu varasi :)