Luojan armo ja Jeesus voi kaiken pelastaa!
Älkää olko liian ylpeitä ettette voisi armoa anella. Armon kautta olen saanut elämääni hurjasti hyvinvointia ja apuja. Suosittelen kaikille armopelastusta ja syntien anteeksi saamista. Tunnustakaa syntinne Luojalle ja turvautukaa armoon!
Kommentit (172)
Näin se on.
Rukoilkaa niin teille annetaan.
Uskon että Taivaan Isä parantaa sinutkin, kyllä, just sinut.
Tiedän että luit.
Jeesus on kaikkialla, myös perseessäsi. Työnnä pääsi sisään, niin näet Hänet 😇😇😇
Vierailija kirjoitti:
paitsi gaazan :D
Ja Ugandaan.
Onneksi uskonnossani ei tarvitse anella yhtään mitään vaan minua rakastetaan juuri sellaisena kuin olen.
Ap, missä Jumalasi oli holokaustin aikaan?
Olen nuorena syyllistynyt Pyhän Hengen pilkkaan, joka on ainoa synti, jota ei anteeksi anneta, joten mitäpä väliä sen jälkeen.
Gazasta kannattaisi aloittaa armahtamalla ne kaikkein pienimmät Israelin verisestä ikeestä. Suomi porvari-ikeestä sekä kristillisdemoneista. ( KD lienee uusi pedonmerkki...)
Vierailija kirjoitti:
Ap, missä Jumalasi oli holokaustin aikaan?
niillä on vähän vaikeet suhteet jumalaan, valittukansa on moneen kertaan saanu kokee jumalan huumorintajun :D
Eikös se Jumala pelasta? Eihän Jeesus ole Jumala.
Miksi Jumala sallii sodat, murhat, luonnonkatastrofit, sairaudet, pienten lasten kuolemat ym. kauheudet? Miksi Jumala ei vedä Puttea pataan?
Mitä Jeesus tykkää uudesta Paavista? Entä Kirilistä?
Vierailija kirjoitti:
Eikös se Jumala pelasta? Eihän Jeesus ole Jumala.
Miksi Jumala sallii sodat, murhat, luonnonkatastrofit, sairaudet, pienten lasten kuolemat ym. kauheudet? Miksi Jumala ei vedä Puttea pataan?
Kun ei ole olemassa.
Jos Hitler olisi pärähtänyt uskoon, olisiko hän päässyt taivaaseen? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa joku tavalla tai toisella höyrähtänyt kirjoitti aikaanaan, että toki Jumala armahti Adolfin.
Harmikseni en muista, kuka.
Itse asiassa, mitä me Jumalasta oikeastaan tiedämme.
Mun suvussa on lestadiolaisia ja helluntalaisia. Hirveitä tiukkapipoja, Raamatulla päähän lyöjiä ja helvettiin toivottavia. Ei oikein armeliasta väkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa joku tavalla tai toisella höyrähtänyt kirjoitti aikaanaan, että toki Jumala armahti Adolfin.
Harmikseni en muista, kuka.
Itse asiassa, mitä me Jumalasta oikeastaan tiedämme.
Uskossa olevat lähi-ihmiseni sanovat, että jos tunnustaa syntisä ja uskoo Jeesuksen sovitustyöhön (tai jotai tohon suuntaan) sut armahdetaan ja pääset taivaaseen vaik oisit ollu lapsenraiskaaja tai massamurhaaja. Mutta jos oot ihan kunnollinen hyvä ihmine, jopa kristitty ja uskot Jumalaan, niin helvettiin meet jos et oo tullu ns. uskoon. Jos on noin, niin helvetis on ihan helvetisti väkee uunei lämmittämässä ja taivaassa vain muutamia harpun rämpyttäjiä.
Kiitos Jeesus Kristus.