Tanssii tähtien kanssa 2025 Official
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs Trosenko, Katri Riihilahti ja Mikko Ahti.
Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.
- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.
Muut opettajat ovat tutut Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Valtteri Palin, Kia Lehmuskoski, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html
7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (10798)
Tämän agendaan ei selvästikään sovi kertoa, että Katja S. on sairastunut, siis muuhun kuin syöpään. Jos olisi sairastunut syöpään niin asiasta olisi varmasti kerrottu heti ohjelman alussa.
Vierailija kirjoitti:
Ikävää kun täälläkin taas kinastellaan. Ei kaikki ole nuoria ja terveitä, haukkujat tekevät itsestään rumia.
Ei mua kiinnosta pätkääkään olla mikään hymy perseeseen, koska tiedän olevani ruma ulkoisesti. Ei kiinnosta tämä silittely jos käyttäydyt kunnolla me suostutaan valehtelemaan oot ihan nätti. Ei kiitos!
Voi tuota pienen Iitan tarinaa. Olen lukenut tuosta ennenkin ja edelleen märisen sitä kuunnellessani. Hienosti sai Vappu pidettyä tunteensa kurissa; itsehän olisin huutoitkenyt juontoa erittäin epäselvästi eteenpäin.
Nyt oli Johannekselta vähän ihme menoa, toivottavasti palaavat Katrin kanssa juurilleen > taiteellista, herkkää, kaunista tanssia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johannes ja Katri eivät ole kehittyneet yhtään, alussa olivat paljon parempia.
Jotain tapahtui sen pari vaihdon aikana ja sen jälkeen. Ei enää mitään paloa heillä ja esitykset huonoja. Johanneksen "näyttäytyminen" kastanjan kanssa oli myös huono.
Huono? Kandee siirtyä vaikka Urheiluruudun puolelle.
Syöpään on olemassa jo tehokkaat hoidot. Suomen suurin ongelma on se, että hoitoon pääsy viivästyy, kun oireita ei oteta tosissaan tai lääkäriin ei edes pääse! Laittakaa rahaa julkisen terveydenhuollon tukemiseen.
Vierailija kirjoitti:
Tämän agendaan ei selvästikään sovi kertoa, että Katja S. on sairastunut, siis muuhun kuin syöpään. Jos olisi sairastunut syöpään niin asiasta olisi varmasti kerrottu heti ohjelman alussa.
Onko ottanut tööttejä, kun keuhkot sökönä?
Vierailija kirjoitti:
Ikävää kun täälläkin taas kinastellaan. Ei kaikki ole nuoria ja terveitä, haukkujat tekevät itsestään rumia.
Nuoruus ei ole mikään terveyden tae. Sitä paitsi nuorena ja terveenä pystyin näitä jaksoja katsomaan. Enää en. Tuen keräystä ostamalla Roosanauhan.
Vierailija kirjoitti:
Voi tuota pienen Iitan tarinaa. Olen lukenut tuosta ennenkin ja edelleen märisen sitä kuunnellessani. Hienosti sai Vappu pidettyä tunteensa kurissa; itsehän olisin huutoitkenyt juontoa erittäin epäselvästi eteenpäin.
Joo ainoa mikä tässä maailmassa herättää empatiaa vähä on pienten vaavien hätä/ kuolema.
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli Johannekselta vähän ihme menoa, toivottavasti palaavat Katrin kanssa juurilleen > taiteellista, herkkää, kaunista tanssia
Mutta loppu oli taattua Katri& Johsnnesta.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä, olen nyt missannut jotain? Miten niin sairastunut?
En tykkää yhtään kun näitä klassikkotansseja tanssitaan vaikka minkälaisen nykymusiikin tahdissa. Siinä menetetään tärkeä osa tanssin kauneudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johannes ja Katri eivät ole kehittyneet yhtään, alussa olivat paljon parempia.
Jotain tapahtui sen pari vaihdon aikana ja sen jälkeen. Ei enää mitään paloa heillä ja esitykset huonoja. Johanneksen "näyttäytyminen" kastanjan kanssa oli myös huono.
Huono? Kandee siirtyä vaikka Urheiluruudun puolelle.
Jaa, no minustakin se oli huono ja olen itse entinen kilpatanssia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roosa nauha-keräys tuotti viime vuonna ennätykselliset 5,4 miljonaa euroa. Sillä maksetaan jo kyllä aika monen syöpätutkijan palkat.
Kaiken maailman kuluihin tuo summa hupenee reippaasti.
Sanoo taas herra "asiantuntija". Totta kai kaikki maksaa. Luulisi olevan selvää. Siksi on hyvä, että saadaan kokoon enemmän kuin vähemmän.
Itse pidän jakson loppumista hyvänä vain sikäli, että kriitikko-märisijöiden märinä ja leukaperien pärinä päättyy siinä samalla. Muutoin tosi hyvä ohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Katja on itse voinut esittää toiveen ettei hänen tilanteestaan puhuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä, olen nyt missannut jotain? Miten niin sairastunut?
Jos ihminen itse ilmoittaa sairastuneensa ja joutuneensa sairaalaan, niin mitä ilmeisimmin hän on sairastunut.
Alkaa vituttaan pikkuhiljaa hyvännäköiset ihmiset. Tekee mieli vaan repiä nahkansa irti. Sitten pitäis olla koirana kehumassa hyvännäköisiä ämmiä
Ai esitystä vai Helenaa?