Tanssii tähtien kanssa 2025 Official
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs Trosenko, Katri Riihilahti ja Mikko Ahti.
Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.
- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.
Muut opettajat ovat tutut Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Valtteri Palin, Kia Lehmuskoski, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html
7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (10859)
Minna käveli taas, häneltä ei löydy sellaista vahvaa tunnetta, jota esim. tangossa ja pasodoblessa tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Olipas hyvä tanssi Minnalla ja Mikolla (:
Satiiria varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei oppinut Minna sitten Luodin tippumisesta sitä, että tango tanssitaan tango-musiikin tahdissa! Aivan kauhea "tango"! Ihme pyörimistä.
Biisit on taidettu määrätä heille, koska Kristiina sanoi Instassaan, että hänelle ja Samille sattui biisiksi heidän kummankin suosikkiesiintyjän biisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ihana Ellinoora 🥺
En pidä minään. Näitä Behmejä ja Bessejä ja Ellinooria ja Sanneja ym mahtuu 20 tusinaan. Suomessa ei tällä hetkellä yhtäkään valovoimaista naislaulajaa
Minä tiedän isonkin joukon. Pitkä lista. Elli, Vahtera, Maustetytöt, Mira Luoti, Paula Vesala, Ilta, Mirella, Eini, Kaija Koo, Johanna Kurkela, Yona ja suuri joukko muitakin. Rimasi on liian korkealla, tai sitten et tunne aihetta, tai noin yleensä arvosta naisia.
Ellinoora laulaa nuotin vierestä, huutaminen ei korvaa laulamista. Väkisin tungettu TTK ohjelmaan, että saisi tunnettuutta. Melkein meni tv kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uotila on vienyt kaikki Hellun vaatteet.
Kun olisi edes nimi oikein. 🙄
Helluhan se on 👍
Kuka oikeesti äänestää Minnaa. Joku lihavien/paksujen/isojen ym. vastalause normaaleille.
Minna olis ansainnut paremmat vaatteet puvustamosta eikä tukkaakaan olisi pitänyt pistää päätä myöten. Ei Minna ole mikään mummo!
Vierailija kirjoitti:
Ellinoora laulaa nuotin vierestä, huutaminen ei korvaa laulamista. Väkisin tungettu TTK ohjelmaan, että saisi tunnettuutta. Melkein meni tv kiinni.
Laita vaan kiinni, jos noin harmittaa. Ja sulje tämä palstakin, jos noin kiukuttaa.
Itse pidin Ellinooran esityksestä, mutta minä en märisekään kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Minna olis ansainnut paremmat vaatteet puvustamosta eikä tukkaakaan olisi pitänyt pistää päätä myöten. Ei Minna ole mikään mummo!
Minkä näköinen silloin onkaan.
Ei oppinut Minna sitten Luodin tippumisesta sitä, että tango tanssitaan tango-musiikin tahdissa! Aivan kauhea "tango"! Ihme pyörimistä.