Joka vuosi tää hemmetin Pride saa aikaan vaan riitoja ja turhaa vänkäämistä
Miksi tätä uskonnolliseen lahkoon verrattavaa ihmisten käännyttänistä ei jo voi lopettaa
Kommentit (280)
Vierailija kirjoitti:
Tuo Lidlin mainos on kyllä mauton. Varmaan joku markkinoinnin kesähessu saanut älynväläyksen. Prideen liitetään nykyään jo muutenkin niin paljon kritiikkiä, että tämä ei ainakaan auta asiaa. Erikalla ei myöskään tunnu olevan minkäänlaista itsekritiikkiä tai edes halua tehdä mitään muuta, kun provosoida. Hän on ilmeisesti masokisti ja nauttii tällaisesta huomiosta. Hupinsa kullakin.
Samaa mietin.
Jos haluttaisiin liittää asiaan myönteisiä tunteita ja mielikuvia toimittaisiin toisin.
Mitä hyvää tälläisellä saadaan?
Mitä laumaa E. edustaa, rajattomasta fetissiseksistä nauttivia ekshibitionisteja? Miksi minun täytyy tietää? En nimittäin välittäisi.
Vierailija kirjoitti:
MUUTEN ei häiritse, paitsi hieman nämä kaksi asiaa. Nillitän harvoin, se tuo vain negatiivista energiaa. Ja jokainen saa vapaaehtoisesti pitää minkä teemaisia paitoja yms. rekvisiittaa haluaa. Sinä kyllä joka tikusta väännät jotain, mistä voit nillittää. Relaa.
Tämä koko palsta on täynnä tyyppejä, joita "ei häiritse", mutta... Eikä varsinkaan Pride, mutta...
Tarkoitat varmasti niitä tyyppejä jotka sanoo että homot on ihan jees, mmut mut mu muttaa minä olen HETERO.
Varmistetaan ettei kukaan luule homoksi kuitenkaan. Toisaalta ei ole koskaan uskallettu testata omaa seksuaalisuutta käytännössä esimerkiksi suutelemalla samaa sukupuolta olevaa tai yritetty avata verhoja silmiltä, että miksi poikana seinällä oli paidattomia action staroja lihakset rasvattuna ja ihaillaan lihaksikkaita miesvartaloita, mutta ei kuitenkaan olla homoja.
Ollaan jääty eräällä tavalla jumitilaan. Jos asiasta ottaa puheeksi, niin tulee aika kovaäänistä, MUMUTTA MINÄÄ OLEN HETEROO.
Ei kuitenkaan ole tieteellisesti todistettu että onko. Jokainen eläköön kaapissa ja tulkoon kaapista ulos kun on valmis siihen.
Suurin osa ei koskaan tule kaapista ulos, koska meillä on edelleen todella kielteinen kultuuri ja asenteet edelleen jäykät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MUUTEN ei häiritse, paitsi hieman nämä kaksi asiaa. Nillitän harvoin, se tuo vain negatiivista energiaa. Ja jokainen saa vapaaehtoisesti pitää minkä teemaisia paitoja yms. rekvisiittaa haluaa. Sinä kyllä joka tikusta väännät jotain, mistä voit nillittää. Relaa.
Tämä koko palsta on täynnä tyyppejä, joita "ei häiritse", mutta... Eikä varsinkaan Pride, mutta...
Tarkoitat varmasti niitä tyyppejä jotka sanoo että homot on ihan jees, mmut mut mu muttaa minä olen HETERO.
Varmistetaan ettei kukaan luule homoksi kuitenkaan. Toisaalta ei ole koskaan uskallettu testata omaa seksuaalisuutta käytännössä esimerkiksi suutelemalla samaa sukupuolta olevaa tai yritetty avata verhoja silmiltä, että miksi poikana seinällä oli paidattomia action staroja lihakset rasvattuna ja ihaillaan lihaksikkaita miesvartaloita, mutta ei kuitenkaan olla homoja.
Ol
Mistä tulee tämä ajatus että heterous ei ole ihmisen luonnollinen olotila vaan peitto jollekin muulle suuntautumiselle?
Erikoinen ajatus että jos totean jonkun samansukupuolisen olevan viehättävä, jopa seksikäs niin se tarkoittaisi että haluaisin eroottiseen suhteeseen hänen kanssaan 🥴😆
Tämäkin keskustelu osoittaa, että pridea tarvitaan. Mutta olen samaa mieltä siitä, että epämiellyttäviä ilmiöitä siihen liittyy, kuten tuo Erikan mainos ja yltiöpäinen seksin korostaminen. Homous on ihan ok ja normaalia, sitä esiintyy eläinmaailmassakin. Lähipiirissäkin on samaa sukupuolta olevia pareja, he eivät tee asiasta mitään numeroa. Pride sinänsä on ok, mutta tuo kaikki muu yletön vouhotus teeman ympärillä on sen sijaan ärsyttävää.
Tanskassa vaihdokaat kiduttaneet hom*oja. Ketkä seuraavaksi. Siksi pride.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin keskustelu osoittaa, että pridea tarvitaan. Mutta olen samaa mieltä siitä, että epämiellyttäviä ilmiöitä siihen liittyy, kuten tuo Erikan mainos ja yltiöpäinen seksin korostaminen. Homous on ihan ok ja normaalia, sitä esiintyy eläinmaailmassakin. Lähipiirissäkin on samaa sukupuolta olevia pareja, he eivät tee asiasta mitään numeroa. Pride sinänsä on ok, mutta tuo kaikki muu yletön vouhotus teeman ympärillä on sen sijaan ärsyttävää.
Mikseivät nämä samansukupuoliset parit sitten astu esiin ja kerro kriittisiä ajatuksiaan nykymuotoisesta vasemmistolaisesta monimuoto-sekamelskasta? Tuo olisi oikeasti piristävää.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä vaikuta minun arkeeni mitenkään. Eikä muuten oikeasti sinunkaan.
Vaikuttaa ainakin siten että nousee vitu tus huipuunsa kun näkee julkisissa paikassa noiden lahkolaisten lippuja. Kuppi menee lopullisesti nurin siinä vaiheessa jos meidän lasten kouluun tuota propagandaa aletaan syöttämään. Onneksi nyt on loma, ja pääsee mökille pakoon noita kiihkoilijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikseivät nämä samansukupuoliset parit sitten astu esiin ja kerro kriittisiä ajatuksiaan nykymuotoisesta vasemmistolaisesta monimuoto-sekamelskasta? Tuo olisi oikeasti piristävää.
No kun ne on normaaleja ihmisiä joita ei kiinnosta millään tavalla sekaantua tuohon hulluuteen. Keskittyvät omaan elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ol
"Toisaalta ei ole koskaan uskallettu testata omaa seksuaalisuutta käytännössä esimerkiksi suutelemalla samaa sukupuolta olevaa tai yritetty avata verhoja silmiltä, että miksi poikana seinällä oli paidattomia action staroja lihakset rasvattuna ja ihaillaan lihaksikkaita miesvartaloita, mutta ei kuitenkaan olla homoja."
Okei, eli homokin voi muuttua heteroksi, kun vain aikansa suutelee vastakkaista sukupuolta testatessaan seksuaalisuuttaan? Mitä noihin kuviin tulee, jokainen nuori varmasti näki komean/kauniin vartalon, millaisen ehkä itsekin toivoisi itselleen ollakseen haluttava vastakkaisen sukupuolen silmissä. Ei siihen liity mitään seksuaalista kiihottumista samasta sukupuolesta.
Vierailija kirjoitti:
Tanskassa vaihdokaat kiduttaneet hom*oja. Ketkä seuraavaksi. Siksi pride.
Vaihdokkaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmistetaan ettei kukaan luule homoksi kuitenkaan. Toisaalta ei ole koskaan uskallettu testata omaa seksuaalisuutta käytännössä esimerkiksi suutelemalla samaa sukupuolta olevaa tai yritetty avata verhoja silmiltä, että miksi poikana seinällä oli paidattomia action staroja lihakset rasvattuna ja ihaillaan lihaksikkaita miesvarta
Toi on just sitä asian kieltämistä.
No periaatteessa sen pitäisi olla seksuaali ja sukupuolipuoli vähemmistöjen juhla. Niiku sitä varmasti on. Mutta se poliittinen puoli on se, että ne puolueet jotka tähän osallistuu joutuu allekirjoittamaan lapun missä he hyväksyvät ja lupaavat edistää heidän omia tavoitteitaan. Eli jos sinne haluat mennä niin se hinta osallistumisesta yhdenvertaisuuteen on että sinulla on lappu johon olet lupautunut edistämään heidän törkeitä myös poliitisia asioita. Ja tähän ei kenkää kuuluisi osallistua koska ei kukaan voi sitoutua edistäkseen näiden ihmisten asioita vaan sillä, että pääset tuonne kun lupaudut. Mielestäni se on kiristämistä. Ja muutenkin jos et tee niiku me halutaan niin et ole tervetullut koska et edistä meidän tavoiteita. Tästä on tullu jonkilainen aktivismi kerho missä ihmisiä kiristetään mukaan allekirjoitamaan lappu johon pitää lupautua. Siksi kenenkään ei siihen pitäisi suostua saati yritysten. nää on politisoituneet nää pride touhun ja kun et osallistu edistä sinulla on jotain vastaan ja saat paheksuntaa.
Tälläset kouvolan lippukohut nyt ei ehkä sen pesäpalloseuran olisi kannattanut politiikkaa sotkea mukaan, kun ne seura liput vissiin aina siellä liehuu pelipäivinä, että ei eihän tästä mitään ongelmaa olidi tulltu jo ne sinne olisi laitettu. Nyt vähän itse aiheutettu soppa tämä on seuralta ja toimittaja kunnallispolitiikko eivät tässä väärää ole tehneet. Tämä on aito ihmetys. Toisaalta seuran puheenjohtaja latasi julki sen mikä tässä ongelma koko pride on. Että siinä mielessä hän on oikeassa. Ja samalla hän ehkä tuli paljastaneeksi sen miksi suomalaiset seurat eivät tähän lähde mukaan. Aika kiusallisella tavalla vielä.
Ainoa, joka vänkää on uskonnollisfanaattinen persu-Pentti ja hänkin haluaisi salaa päästä imuttelemaan naapurin Jussin kikulia.
Pressa sentään älysi pysyä kulkueesta pois vaikka erehtyi suojelijaksi. Ei ole pressan tehtävä piiperöitä mainostaa. Eikös autoilijoilla olisi oikeus tukkia heidän marssireittinsä kun hekin saavat ilman seuraamuksia estää ihmisten töihin menon?
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä vaikuta minun arkeeni mitenkään. Eikä muuten oikeasti sinunkaan.
Vaikuttaa. On myös poliittisten arvojen tyrkyttämistä ja kuvitelmaa siitä, että tämä porukka on aina oikealla ja muka rakkaudellisella asialla.
Älä kiinnitä mitään huomiota koko asiaan, jos ihmisten yhdenvertaisuudella ei ole sinulle mitään merkitystä.
Ei minuakaan kiinnosta esim. humppatanssit, ralliurheilu, juopottelu, metsästys, kalastus tai Tuska. Monia muita kiinnostaa ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ol
Moni suorastaan ylpeilee sillä, kuinka harvinaislaatuinen uhri ja erityisellä tavala seksuaalinen on. Ainakin mun piireissä. Oletko oikeasti jossain porukoissa, jossa joku sanoo, että "homot on jees, mutta minä hetero". Tuollaista en ole itse kuullut koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä pride?
Varsinkin yritykset ovat tajunneet että 99% asiakkaista homot ja lesbot mukaanlukien ovat niin koviaan myöden täynnä tätä yhden käsittämättömän kovaa rääkyvän prosentin eqotrippiä että ovat tänä vuonna vaiennet koko touhun kuoliaaksi.
Sillä ei saa enää posiviitista somepöhinää eikä pois jääminen aiheuta someraivoa tai oikeastaan mitään reaktiota.
Ellet asu Helsingin keskustassa, prideily ei näy ympäristössäsi millään tavalla
Tuntuukin että tällä palstalla lähes kaikki asiat katsotaan helsinkiläisten näkökulmasta.
Äläs nyt. Sana on vapaa ja kerro vaikka sinä, miten paikkakunnallasi pride näkyy. Mua ainaskin kiinnosta näin helsinkiläisenä.
Tuo Lidlin mainos on kyllä mauton. Varmaan joku markkinoinnin kesähessu saanut älynväläyksen. Prideen liitetään nykyään jo muutenkin niin paljon kritiikkiä, että tämä ei ainakaan auta asiaa. Erikalla ei myöskään tunnu olevan minkäänlaista itsekritiikkiä tai edes halua tehdä mitään muuta, kun provosoida. Hän on ilmeisesti masokisti ja nauttii tällaisesta huomiosta. Hupinsa kullakin.