Joka vuosi tää hemmetin Pride saa aikaan vaan riitoja ja turhaa vänkäämistä
Miksi tätä uskonnolliseen lahkoon verrattavaa ihmisten käännyttänistä ei jo voi lopettaa
Kommentit (280)
Vierailija kirjoitti:
Pride on ollut jo kauan olemassa, mutta vasta nyt 20-luvulla se on muuttunut friikkisirkukseksi. Homoseksuaaleista ei ole ollut kyse enää pitkiin aikoihin, koska heidän osaltaan maamme "on jo valmis", siinä ei ole kerrassaan mitään ihmeteltävää. Nyt kun tapetilla on lähinnä trans- ja fetissiasiat niin onko se ihmekään että vastustustusta alkaa ilmetä, jopa niiden homojen suunnalta.
Nythän pride näyttäytyy ainakin somessa lähinnä seksuaalisuuteen liittyvien mielenterveysongelmien paraatina. Vaikea sellaista on mitenkään juhlia...
Kreml Pride ja White House Pride tarvittaisiin pikaisesti. Tulisi monenlaista fetissiä pinnalle ;DDDDD
-winner-
No entä urheilu sitten? Tampereella Ilveksen kannattajat heittelivät Tapparan kannattajia kaljatuopeilla. Sama meininki prideen?
Tunnen lesboja ja homoja. Yksikään ei ole koskaan yrittänyt kääntää päätäni. Olen heteronainen, naimisissa heteromiehen kans.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nythän pride näyttäytyy ainakin somessa lähinnä seksuaalisuuteen liittyvien mielenterveysongelmien paraatina. Vaikea sellaista on mitenkään juhlia...
Lienemme erilaisessa somekuplassa, koska itselläni Pride ei näy mitenkään somessani kuin ehkä jonkin firman sateenkarimainoksena. Ainoa asia, mitä noissa mainoksissa ajetaan on kyseisen firman promoaminen,
Voi kääntyä itseään vastaan.
Kuvottavaa aivopesuahan tuo on ja kuten tapoihin kuuluu toisinajattelijat hiljennetään sekä vain oikeille mielipiteille on tilaa mediassa.
Koko priden saisi lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pride ei ole kaikille.
Pride syrjii vammaisia, konservatiiveja, heteronaisia ja -miehiä, oikeistoa, kristillisiä, kokoomusta, perussuomalaisia, lestadiolaisia, tavallisia kirkossa kävijöitä, jne.
Ei kai Priden olekaan tarkoitus olla kaikille? Kyseessähän on seksuaalivähemmistöjen tapahtuma. Siksi sivuutankin koko Priden suosiolla. Ksokee minua yhtä paljon kuin kohta alkava Hesa Cup jalkapallossa. Antaa niiden touhuta, ketä asia koskee.
Suurin osa "osanottajista" on heteronaisia hyvesignaloimassa. Minäminäminä olen HYVÄ ihminen! Seksuaalivähemmistöt ovat vain keppihevonen nostaa itseään jalustalle.
Se on vain yksi osa persuvänkäämistä. Kiellä persut, niin on vielä vähemmän tätä.
Muistan ajan kun Pride-suhtautuminen ei ollut puoluepoliittinen asia, vaan jokaisen henkilökohtainen ratkaisu. Sitten Persut toi ulkomailta ajatuksen wokeilusta, ja mädätti suomalaista keskustelukulttuuria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pride ei ole kaikille.
Pride syrjii vammaisia, konservatiiveja, heteronaisia ja -miehiä, oikeistoa, kristillisiä, kokoomusta, perussuomalaisia, lestadiolaisia, tavallisia kirkossa kävijöitä, jne.
Ei kai Priden olekaan tarkoitus olla kaikille? Kyseessähän on seksuaalivähemmistöjen tapahtuma. Siksi sivuutankin koko Priden suosiolla. Ksokee minua yhtä paljon kuin kohta alkava Hesa Cup jalkapallossa. Antaa niiden touhuta, ketä asia koskee.
Suurin osa "osanottajista" on heteronaisia hyvesignaloimassa. Minäminäminä olen HYVÄ ihminen! Seksuaalivähemmistöt ovat vain keppihevonen nostaa itseään jalustalle.
Kolmanneksella nuorista naisista on nykyään vähintään toistuvia fantasioita toisesta naisesta eli eivät ole oikeata heteroa nähneetkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole juurikaan miettinyt, koska on paljon muitakin arkisia asioita mielenpäällä. Mutta voit avata minulle, millaisia yleisiä epämukavia tilanteita voi tulla vastaan? Kaikille meillehän niitä joskus tulee.
Eli koit tarpeelliseksi tyrmätä ajattelematta juuri mitään. En ole yllättynyt.
Ja sinulta on vissiin turha saada vastausta kysymykseen. Eli koit tarpeelliseksi tyrmätä aihe samantien. Ihan hyvällä ajattelen ja halusin saada mieltä avartavaa vastausta.
Ei vaan minä en ole aseksuaali. En voi siis vastata sulle aseksuaalin kokemuksista. Meidän ero on se, että minä ei-aseksuaalina en ala heterospleinaamaan hänelle omaa elämäänsä ja kokemuksiansa.
On olemassa elämää sun kokemuspiirin ulkopuolella. Aina ei ole tarpeellista verrata ja käsitellä asioita sen oman navan kautta.
Pride näkyy minun arjessani kun menen töihin. Pitäisi olla pinssiä, kaulanauhaa ynnä muuta härpäkettä päällä. Ei ole minun tyylistäni. Kannatan myös luonnonsuojelua ja lasten hyvinvointia eri yhteisöjen kautta. Mutta ei minun pidä heidän symboleihin pukeutua, kannatan sitä toisin tavoin.
Toinen asia, mikä on minusta väärin, että luin juuri tekstin, jossa henkilöt boikotoi kauppaa, koska se ei prideliputa tänä vuonna. Kauppias kertoi, että tänä vuonna heidän teemana on muut vähemmistöt. Mitä väärää siinä on? Siltikin heidän arvot on edelleen samat.
Muuten pride ei minun elämää häiritse, jokainen kukka kukkikoon.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten käännyttäminen? 😁
aika helpolla sut voidaan taivutella
Katsoin äsken YouTubesta videon My Toddlers Favorite Books for Pride. Videossa esitellään pienille lapsille suunnattuja LGBT-kirjoja, joita on nykyään todella paljon.
Käännyttäminen on huomattavasti helpompaa, kun aloitetaan jo taaperoista.
Huomisessa Helsinki Priden puistojuhlassa on toki myös Lasten alue ja Nuorten alue (Kinky Forestin vieressä).
Vierailija kirjoitti:
Pride näkyy minun arjessani kun menen töihin. Pitäisi olla pinssiä, kaulanauhaa ynnä muuta härpäkettä päällä. Ei ole minun tyylistäni. Kannatan myös luonnonsuojelua ja lasten hyvinvointia eri yhteisöjen kautta. Mutta ei minun pidä heidän symboleihin pukeutua, kannatan sitä toisin tavoin.
Toinen asia, mikä on minusta väärin, että luin juuri tekstin, jossa henkilöt boikotoi kauppaa, koska se ei prideliputa tänä vuonna. Kauppias kertoi, että tänä vuonna heidän teemana on muut vähemmistöt. Mitä väärää siinä on? Siltikin heidän arvot on edelleen samat.
Sua ei häiritse, mutta häiritsee kuitenkin. Muistithan vähän nillittää luontoliiton tai Pelastakaa Lapset ry:n paitoja käyttäville, että onko pakko laittaa noita härpäkkeitä?
Ja pikkuvinkkinä. Jos joku erikseen tiedottaa, että emme Pride-liputa, koska teemanamme on muita asioita, niin se on kannanotto. Jos haluat ottaa kantaa, niin joku saattaa siihen reagoida. Mistä lähtien porukka on kokenut, että täytyy ilmoittaa, jos ei aio osallistua Prideen? Ja kokevat sen sitten olevan jotenkin neutraalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sua ei häiritse, mutta häiritsee kuitenkin. Muistithan vähän nillittää luontoliiton tai Pelastakaa Lapset ry:n paitoja käyttäville, että onko pakko laittaa noita härpäkkeitä?
Ja pikkuvinkkinä. Jos joku erikseen tiedot
MUUTEN ei häiritse, paitsi hieman nämä kaksi asiaa. Nillitän harvoin, se tuo vain negatiivista energiaa. Ja jokainen saa vapaaehtoisesti pitää minkä teemaisia paitoja yms. rekvisiittaa haluaa. Sinä kyllä joka tikusta väännät jotain, mistä voit nillittää. Relaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja pikkuvinkkinä. Jos joku erikseen tiedot
Kauppa ei itse tiedottanut mitään, tätä alettiin heiltä kyselemään, kun lippua ei näkynyt.
Entäs telkkarista tulevat sarjat, elokuvat, nykykirjallisuus, sitä samaa pakkosyöttöä.
Jos se on niin normaalia, niin miksi sitä pitää väkisin tunkea kaikkialle.
Vierailija kirjoitti:
He vaatii että heidät pitää hyväksyä mutteivät hyväksy sitten niitä jotka ajattelee eri tavoin. Eläisivät ja antaisivat muidenkin elää.
Ilman että leimataan rasistiksi tai fasistiksi. Juuri näin.
MUUTEN ei häiritse, paitsi hieman nämä kaksi asiaa. Nillitän harvoin, se tuo vain negatiivista energiaa. Ja jokainen saa vapaaehtoisesti pitää minkä teemaisia paitoja yms. rekvisiittaa haluaa. Sinä kyllä joka tikusta väännät jotain, mistä voit nillittää. Relaa.
Tämä koko palsta on täynnä tyyppejä, joita "ei häiritse", mutta... Eikä varsinkaan Pride, mutta...
Vierailija kirjoitti:
Tämä koko palsta on täynnä tyyppejä, joita "ei häiritse", mutta... Eikä varsinkaan Pride, mutta...
Nii-in, asiat eivät ole niin mustavalkoisia. Teille asiat on myös joko tai; olet täysillä pridessä mukana tai sitten olet persu :)
Vierailija kirjoitti:
Pride on ollut jo kauan olemassa, mutta vasta nyt 20-luvulla se on muuttunut friikkisirkukseksi. Homoseksuaaleista ei ole ollut kyse enää pitkiin aikoihin, koska heidän osaltaan maamme "on jo valmis", siinä ei ole kerrassaan mitään ihmeteltävää. Nyt kun tapetilla on lähinnä trans- ja fetissiasiat niin onko se ihmekään että vastustustusta alkaa ilmetä, jopa niiden homojen suunnalta.
Monesta näistä näkyvästi aktiiveista paistaa ilottomuus ja onnettomuus. Jokin autenttisen riemun puute. Ehkä se onkin viimeisin trendi näyttää mahdollisimman mt vaivaiselta kapitalistisen patriarkaatin polkemalta ja riistämältä reppanalta?
Kyllä kelpaa kuulua tuollaiseen hengen eliittiin.
Lienemme erilaisessa somekuplassa, koska itselläni Pride ei näy mitenkään somessani kuin ehkä jonkin firman sateenkarimainoksena. Ainoa asia, mitä noissa mainoksissa ajetaan on kyseisen firman promoaminen,