Olen aloittanut valmisruoka-dieetin, annoskokojen hillitsemiseksi!
Itseasiassa isoin ongelmani syömisessä ei taidakaan olla välttämättä niinkään sisältö vaan kohtuuttomuus. En tietenkään voi syödä juuri makeita koska se menee aivan yli mutta olen päättänyt, että koska yksin asuvana voin vaikuttaa jääkaappini sisältöön niin se on nyt käytännössä tyhjä.
Käyn joka päivä kaupassa ja haen lähinnä vain sen määrän ruokaa mitä syön sinä päivänä. Tänään söin leipäjuuston palaset (ne kaksi pientä pyöreää, Pirkka), kanakeiton ja juustosämpylän ja illaksi vielä spagetti bolognese. Ostin suurimman osan alennuksesta ja näitä valmisruokia on joka päivä alessa. Minusta ei tule edes kalliiksi koska normaalisti söisin valtavia annoksia koska en pysty hillitsemään itseäni jos tiedän että vielä olisi ruokaa tarjolla enemmänkin.
Kokkikartanon tuotteissa ei edes ole niin paljoa lisäaineita ja ne on todella herkullisia. Äskön söin kermaisen kanakeiton, ovat tehneet itse liemen, ai että mä nautin kun söin sitä.
Miltä tämä kuulostaa? Laihdun 20 kiloa.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Minä pudotin näin 15 kg parikymmentä vuotta sitten. Putosi puoli kiloa viikossa. Olen myös onnistunut pitämään saavutetun painon. Saas nähdä, miten käy, kun pian jään eläkkeelle.
Monta ateriaa söit?
kuulostaa hyvältä
samalla systeemillä pudotin painoa 10 kg kolmessa kuukaudessa
Toivottavasti saat valmisaterioista riittävästi proteiinia. Muuten diettisi kuulostaa hyvältä. Itsellekin on tuttua annoskokojen kanssa kompurointi. Tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
kuulostaa hyvältä
samalla systeemillä pudotin painoa 10 kg kolmessa kuukaudessa
Oliko sinulla ylipainoa paljon?
On mennyt todella hyvin. Mielitekoja makeaan ei ole ollut eikä nälkäkään ole ehtinyt yllättämään oikein missään vaiheessa. Tosi helppoa ja mukavaa. Kalorit ovat pysyneet alle 1600 ja 10 t. askelta tullut päivittäin täyteen.
Olisinpa jo aiemmin suostunut syömään säännöllisesti ja sallivasti. Se on niin tärkeää. Ap
Minä pudotin näin 15 kg parikymmentä vuotta sitten. Putosi puoli kiloa viikossa. Olen myös onnistunut pitämään saavutetun painon. Saas nähdä, miten käy, kun pian jään eläkkeelle.