Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua alkanut toden teolla ahdistaa tämä Pride vouhotus.

Vierailija
24.06.2025 |

Mitä tehdä tän ahdistuksen kanssa? On ollut jo vuosia. Minulla ei ole mitään ketään vastaan ja on ollut kaikennäköisiä kavereita. Ei siinä mitään mutta kun tää agenda on niin agg ressiivinen ja politisoinut.

Ei voi enää mitään viihteestä nauttia tai ylipäätän käydä edes kaupoilla kun joka paikassa on tää ns. Pride huntu päälle. Jopa kirkokin on uhan alle mennyt mukaan. Ei oo enää yhtäkään paikka missä tämä ideologia ole.

Tuntuu et asuis n Saksassa jossa on punaisia lippuja joka paikassa mihin katot.

Mua alkaa ahdistaa kuinka ylimitoitettu asia ja mitä se oikein ajaa?

Mulla on jopa syyllinen olo siitä että olen normaali perinteinen nainen. Koen että on vaikee olla sellainen nykyään.

Kommentit (782)

Vierailija
521/782 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seta-aktivistit Pride-tunnelmissa:

https://x.com/No_sillee/status/1918336866413318502

Vierailija
522/782 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmillaan pride yhteisön muita kohtaan osoittama suvaitsemattomuus saattaa kasvattaa seksuaalivähemmistöihin kohdistuvia ennakkoluuloja ja syrjintää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/782 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seta-aktivistit Pride-tunnelmissa:

https://x.com/No_sillee/status/1918336866413318502

Katos vaan, siellähän on Kommaritransu kaiffareineen!

Vierailija
524/782 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni Priden alkuperäinen tarkoitus oli puolustaa seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen oikeuksia. Nyt monien mielessä tapahtuma profiloituu hyvin vahvasti vihervasemmistolaiseksi aatteensa. Tämä varmasti vieraannuttaa sellaisia ihmisiä, jotka muuten tukisivat vähemmistöjen yhdenvertaisuutta, mutta eivät jaa samaa vihervasemmiston poliittista maailmankuvaa.

Tämä kehitys on mielestäni ongelmallinen, koska ihmisoikeudet eivät todellakaan ole puoluepoliittinen kysymys. Priden tulisi olla aidosti koko kansan ihmisoikeusliike tilaisuus, johon kuka tahansa voi osallistua vakaumuksesta ja puoluekannasta riippumatta.

Yhdenvertaisuus ja ihmisarvo ovat arvoja, joita voi ja pitää puolustaa yli poliittisten rajojen.

Jos Pride haluaa olla aidosti vaikuttava ja yhdistävä liike, sen on pystyttävä puhuttelemaan mahdollisimman laajaa joukkoa, ilman että se näyttäytyy vain tietyn poliittisen ryhmän keppihevosena.

Vierailija
525/782 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin outoa että pitää erikseen perustella miksei osallistu johonkin tapahtumaan. Jokaisella lienee täysi oikeus osallistua tai olla osallistumatta. Paitsi niillä joiden Pride ei suvaitsevaisuydessaan anna osallistua.

Miksi ihmeessä osallistuminen Pride tapahtumaan olisi ainoa osoitus siitä, että suvaitsee vähemmistöjä?

Pridesta on tämän takia tullut täysin poliittinen liike, joka on ottanut oikeudekseen jakaa ihmisiä ja yhdistyksiä hyviin ja pahoihin.

Vierailija
526/782 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä noi Pride jutut vaikuttaa joltain homojen hommilta...

Vierailija
527/782 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni Priden alkuperäinen tarkoitus oli puolustaa seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen oikeuksia. Nyt monien mielessä tapahtuma profiloituu hyvin vahvasti vihervasemmistolaiseksi aatteensa. Tämä varmasti vieraannuttaa sellaisia ihmisiä, jotka muuten tukisivat vähemmistöjen yhdenvertaisuutta, mutta eivät jaa samaa vihervasemmiston poliittista maailmankuvaa.

Tämä kehitys on mielestäni ongelmallinen, koska ihmisoikeudet eivät todellakaan ole puoluepoliittinen kysymys. Priden tulisi olla aidosti koko kansan ihmisoikeusliike tilaisuus, johon kuka tahansa voi osallistua vakaumuksesta ja puoluekannasta riippumatta.

Yhdenvertaisuus ja ihmisarvo ovat arvoja, joita voi ja pitää puolustaa yli poliittisten rajojen.

Jos Pride haluaa olla aidosti vaikuttava ja yhdistävä liike, sen on pystyttävä puhuttelemaan mahdollisimman laajaa joukkoa, ilman että se näyttäytyy vain tietyn poliittisen ryhmän keppihevosena.

Homot on ihan yhtä yhdenvertaisia kuin kaikki muutkin. Ihan turhaa kitinää. Ja seksuaalisuutensa voi pitää kaapissa, kuten kaikki muutkin hillitsevät himonsa ihmisten ilmoilla.

Koko pridejuttu on pelkkää lapsellisuutta ja huomionhakua. Tyyliin, "kato äiti, mulla onkin pippeli!"

Vierailija
528/782 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan voi tietää toisen suuntautumisesta? No siten, että tämä haluaa kertoa sen framille nousten ja suureen ääneen itsensä muiden yläpuolelle nostaen ja muilta kunnioitusta vaatien!

Vierailija
529/782 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anti-genderliikehdintä. Onko tämä ketju nyt sitä? Vääränlaista näkemistä ja näkemystä.

Vierailija
530/782 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anti-genderliikehdintä. Onko tämä ketju nyt sitä? Vääränlaista näkemistä ja näkemystä.

Osaisitko määritellä antigenderin omin sanoin? Ovatko biologiset tosiasiat, naisten oikeudet ja homoseksuaalisuus tätä antigenderiä?

Vierailija
531/782 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko kullittomat naisten ja tyttöjen tilat, vessat, pukkarit, pesutilat ja urheilusarjat antigenderiä?

Vierailija
532/782 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hankkisit elämän. Minä en edes huomaa mitään vouhotusta. Tapahtuma muiden joukossa. Kuten Suviseuratkin. 

Vierailija
533/782 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa hankkisit elämän. Minä en edes huomaa mitään vouhotusta. Tapahtuma muiden joukossa. Kuten Suviseuratkin. 

Jospa hankkisit käytöstavat. Jos sinä et ole jotain huomannut, niin sitä ei ole olemassa :D

Vierailija
534/782 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pridea turkuun.ei pridea mihinkään!

Unkarissa hallitus uhkaa marssijoita seuraamuksilla. Orban kertoi juuri MTV3:lla uutisissa Unkarin olevan sivistysvaltio.

-winner-

Vierailija
535/782 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan voi tietää toisen suuntautumisesta? No siten, että tämä haluaa kertoa sen framille nousten ja suureen ääneen itsensä muiden yläpuolelle nostaen ja muilta kunnioitusta vaatien!

Jos vaikkapa heteromies työkavereiden kanssa keskustellessa mainitsee vaimonsa niin se on suureen ääneen suuntautumisensa muiden yläpuolelle nostamista?

Vierailija
536/782 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pridea turkuun.ei pridea mihinkään!

Unkarissa hallitus uhkaa marssijoita seuraamuksilla. Orban kertoi juuri MTV3:lla uutisissa Unkarin olevan sivistysvaltio.

-winner-

Niin? Mitä tekemistä lasten transiuttamisella ja kullin viemisellä naisten tiloihin on sivistysvaltion kanssa? Kannattaa perehtyä Setan, Priden, vihervassujen ja transujen tavoitteisiin. Joko sinä olet löytänyt itsellesi oikein mehukaspilluisen transmaskuliinin, kuten Seta, transit ja vihervassut toivovat?

Vierailija
537/782 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incelit ja pridet on samaa porukkaa  ajattelevat asioista samalla tavalla. 

Vierailija
538/782 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä olen todella väsynyt Priden markkinointiin. Olen väsynyt myös uutisointiin ilmastonmuutoksesta, sodista ym. Luultavasti väsyisin aivan minkä tahansa asian uutisointiin, jos se asiaa toistettaisiin tiedotusvälineissä alituisesti. Toistaminen alkaa tuntua pakkosyötöltä

Minun puolestani jokainen saa rakastaa ketä tai mitä haluaa sekä olla ja nukkua yksin tai kenen tai minkä tahansa unikaverin kanssa haluaa.

Pakkosyöttö kääntyy ennemmin tai myöhemmin asiaa itseään vastaan.

Vierailija
539/782 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiipumassa oleva uusmarxistinen muoti-ilmiö.

Vierailija
540/782 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin sairasta nykyään, ei voi naisena mennä naispuolisen kaverin kanssa matkalle samaan huoneeseen, koska luullaan lepakoiksi.