Minua alkanut toden teolla ahdistaa tämä Pride vouhotus.
Mitä tehdä tän ahdistuksen kanssa? On ollut jo vuosia. Minulla ei ole mitään ketään vastaan ja on ollut kaikennäköisiä kavereita. Ei siinä mitään mutta kun tää agenda on niin agg ressiivinen ja politisoinut.
Ei voi enää mitään viihteestä nauttia tai ylipäätän käydä edes kaupoilla kun joka paikassa on tää ns. Pride huntu päälle. Jopa kirkokin on uhan alle mennyt mukaan. Ei oo enää yhtäkään paikka missä tämä ideologia ole.
Tuntuu et asuis n Saksassa jossa on punaisia lippuja joka paikassa mihin katot.
Mua alkaa ahdistaa kuinka ylimitoitettu asia ja mitä se oikein ajaa?
Mulla on jopa syyllinen olo siitä että olen normaali perinteinen nainen. Koen että on vaikee olla sellainen nykyään.
Kommentit (782)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pride on sairasta. Luulevat olevansa maailman napa. Pakko hoitoon koko typerä porukka
Taitaa se pakkohoidon paikka olla teillä persujunteilla, kun jankutatte näistä asioista enemmän kuin pride väki
Mistä sulle taas persut tuli mieleen?
Mistä teille tuli homot/lesbot/trans/pride sun muut mieleen? Kokoajan jauhatte ja jauhatte, kuin kunnon ääripäät. Antakaa muiden elää miten elävät...
No siitä kun Prideä tungetaan esiin joka paikassa!
Vierailija kirjoitti:
Mua ei pride ahdista, mutta kyllästyttää. Keksikää jo jotain muuta minkä puolesta marssia kuin pervoilu. Perushomot ja lesbothan eivät tuohon porukkaan ole aikoihin kuuluneet. Tuntemani homot ja lesbot eivät tarvitse tavalleen elämää kulkuetta ja jatkuvaa huomiota.
Aina nämä pridestä vieraantuneet homot ovat niiden kavereita, joiden mielestä pridessä marssitaan "pervoilun puolesta". Ihmeellistä.
Itseäni ei ole, koska en huomioi kyseistä tapahtumaa sen ihmeemmin. Joo, onhan tuosta medioissa kirjoittelua, mutta eipä häiritse itseäni. Jutut, mitkä eivät kiinnosta, voin sivuuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei pride ahdista, mutta kyllästyttää. Keksikää jo jotain muuta minkä puolesta marssia kuin pervoilu. Perushomot ja lesbothan eivät tuohon porukkaan ole aikoihin kuuluneet. Tuntemani homot ja lesbot eivät tarvitse tavalleen elämää kulkuetta ja jatkuvaa huomiota.
Aina nämä pridestä vieraantuneet homot ovat niiden kavereita, joiden mielestä pridessä marssitaan "pervoilun puolesta". Ihmeellistä.
Jos jollain on koiranaamarit päässä, jotain talutetaan hihnassa ja näkyy ties mitä nahka-asua ja muuta kinkyä, niin ei se pervoilun puolesta kuulosta kovin kaukaa haetulta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"
En ole, eikä tietenkään tietoisuus konsensuksen sisällöstä tuollaista edellytäkään.
Joudunko vastaamaan vielä moneenkin sinun esittämääsi kysymykseen ennen kuin sinä vastaat siihen, jonka minä esitin?"
Joudut. Sinä et tiedä mikä se poikkitieteellinen konsensus on, etkä edes pysty erittelemään niitä tieteenaloja joiden poikki konsensus kulkee.
Esitä sitten ne kysymykset, joihin minun pitää vastata jotta saan sinulta vastauksen.
Turha vaiva. Tyyppi keulii hienolla tietämyksellä transpsykologian suhteen, mutta ei halua jakaa sitä muille
En minä ole keulinut yhtään minkäänlaisella tiedolla, vaan saada vastaus kysymykseen "Tiedätkö, mikä on ylivoimainen poikkitieteellinen konsensus siitä, mitä transsukupuolisuus on?" En tiedä, mitä sinä luulet näkeväsi kysymyksen takana piilevän mutta asenteesi perusteella näet harhoja.
Vierailija kirjoitti:
"Mistä muka tiedät että syrjintää EI tapahtuisi????
Meillähän jopa lakeja on muutettu eli sitä ennen esimerkiksi homoseksuaalisuus on ollut joko rikos tai sairaus. Miksi luulet että iäkkäitä homoja on pilvin pimein muuttanut Suomesta Ruotsiin viime ennen kuin meillä lait muuttuivat?
Väkivaltaa on ollut ilmeisesti paljon, nytkin poliisi kertoo että viharikokset LGBTQ+ ihmisiä kohtaan ovat lisääntyneet eli ei se viha ja väkivalta ole loppunut -- olethan itsekin yksi tätä vihaa levittävä henkilö. Pride on olemassa sun takia."
Suomen laki ei tunne viharikoksen käsitettä joten poliisilla ei ole mitään keinoa, syytä tai perustetta raportoida tuollaista.
Minun tehtäväni ei ole selvittää mitä ei ole tapahtunut. Yksikään ei kykene artikuloimaan mitä tämä syrjintä on. Sinäkään et pysty.
Lässyti lässyti. Olet väärässä.
https://poliisi.fi/viharikokset
https://poliisi.fi/-/25254699/viharikosepailyjen-maara-viime-vuonna-kor…
https://poliisi.fi/-/25254699/viharikosepailyjen-maara-jatkaa-kasvuaan
jne jne jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset aloitukset vain todentavat sen, että Pridea edelleen tarvitaan.
Miten niin? Jos aloittajaa ahdistaa se, miten paljon asiaa tuutataan, niin voitko kuvailla sen tavan, jolla lisää prideä vaikuttaisi tähän halutulla tavalla?
Eihän AP:tä oikeasti ahdista. Jos ahdistaisi hän voisi helposti olla kiinnittämättä huomiota aiheeseen.
Hän keksi tämän aloituksen muka ahdistuksesta vain siksi että pääsee levittämään vihaansa.
Pride ei ole mitään muuta kuin miesten ylivallan ja heidän kieron mielensä huipentuma. (ne muutamat naispuoliset ovat siellä vain näön vuoksi, koko show pyörii yksinomaan penisten ympärillä) Kun tajuaa tämän tajuaa mikä on tuon liikkeen idean takana.
Jännä kaikki nämä trollit jotka selittävät kuin yhdestä suusta "ööööh en mää vaan oo huomannu mitään. Ei tää vaikuta mihinkään" vaikka lakia jo muutettiin niin että mekkomiehet voivat pelkällä ilmoituksella päästä sisälle naistentiloihin ja setan saarnaajat käyvät vähän hämmentämässä lapsia kouluissa(ja kohta tarhoissa). Ei tää vaikuta mihinkäääään..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"
En ole, eikä tietenkään tietoisuus konsensuksen sisällöstä tuollaista edellytäkään.
Joudunko vastaamaan vielä moneenkin sinun esittämääsi kysymykseen ennen kuin sinä vastaat siihen, jonka minä esitin?"
Joudut. Sinä et tiedä mikä se poikkitieteellinen konsensus on, etkä edes pysty erittelemään niitä tieteenaloja joiden poikki konsensus kulkee.
Esitä sitten ne kysymykset, joihin minun pitää vastata jotta saan sinulta vastauksen.
Mitkä tieteenalat ja mikä se konsensus niiden poikki on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Jos aloittajaa ahdistaa se, miten paljon asiaa tuutataan, niin voitko kuvailla sen tavan, jolla lisää prideä vaikuttaisi tähän halutulla tavalla?
Eihän AP:tä oikeasti ahdista. Jos ahdistaisi hän voisi helposti olla kiinnittämättä huomiota aiheeseen.
Hän keksi tämän aloituksen muka ahdistuksesta vain siksi että pääsee levittämään vihaansa.
Melkoisella foliohattupohjalla vastaus. Mutta voidaan leikkiä, että noin on. Tällöin, mikä on se konkreettinen mekanismi, jolla lisää prideä auttaisi laannuttamaan vihan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pride on sairasta. Luulevat olevansa maailman napa. Pakko hoitoon koko typerä porukka
Taitaa se pakkohoidon paikka olla teillä persujunteilla, kun jankutatte näistä asioista enemmän kuin pride väki
Mistä sulle taas persut tuli mieleen?
Se on kaappipersu katsos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"
Mitkä tieteenalat ja mikä se konsensus niiden poikki on.
Vastaan ensimmäiseen, toiseen voin vastata sitten kun olet vastannut yksinkertaiseen kysymykseen, johon hyväksyttävän vastauksen ei tarvitse olla kuin yhden tai kahden sanan mittainen ja jonka esitin luokkaa 10 viestiä sitten, ennen yhtäkään minulle esitettyä kysymystä.
Biologia, lääketiede, psykologia, sosiologia nyt ainakin.
Vastaatko nyt kysymykseen: tiedätkö, mikä on poikkitieteellinen konsensus siitä, mitä transsukupuolisuus on?
Avustaakseni vastauksesi hahmottamista boldasin vielä sen kysymyssanan, johon vastausta haetaan. Kysymys ei siis ole "mikä", eikä kysymys ole "mitä", vaan kysymys on "tiedätkö".
Translaki pitäisi kumota välittömästi. Samalla tähän mennessä annetut vastakkaisen sukupuolen sukupuolimerkinnät pitäisi palauttaa alkuperäisiksi, myös hormonaalisen sukupuolenmuokkauksen läpikäyneiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etenkin sateenkaarilipun järjetön rinnastaminen n-Saksan lippuun kertoo kaiken oleellisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etenkin sateenkaarilipun järjetön rinnastaminen n-Saksan lippuun kertoo kaiken oleellisen.
Jos ei kumarra lippua, tarvitaan lisää lippua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, ap on hysteerinen drama lama joka ei osaa keskittyä omaan elämään ja itseä kiinnostaviin asioihin, vaan roikkuu kaikessa mikä aiheuttaa ahdistusta. Luultavasti täysin somejättien ja algoritmien orja, niin pahasti että jo mielikin on myrkyttynyt.
Luulee sitten olevansa joku "normaali, perinteinen nainen" :D
Vierailija kirjoitti:
Montaako kertaa ajattelit spämmätä tätä(kin) typerää kirjoitustasi ap? Poistohan se olisi.
Sinäkö sen yksin päätät mikä on poistettavan tyhmää? Melkoinen ego.
Minua vain säälittää. Olisi surullista olla niin tyhjä sisäinen maailma, että täyttääkseen tyhjyyden pitää tarratua ohi lipuviin trendi-ilmiöihin kuin hukkuva oljenkorteen. Koko elämä, trendin aallon päällä taiteilua, seuraavaa ilmiötä jonka varaan rakentaa olematon identiteetti jo tähyillen.
Joko vapaa palestiina -kyltit on taiteiltu arvon seksuaali- sekä sukupuolivähemmistöläiset?
Itsemurhassa on sulle pelastus.