Varattu nainen/mies: oletko koskaan ihastunut työkaveriisi tai muuhun tuttuun?
Jos olet, miten toimit asian suhteen?
Tai oletko itse päätynyt ihastuksen kohteeksi?
t: Utelias
Kommentit (65)
Olen. Odotin, että tunne haihtuu. Parin vuotta siihen meni, mutta sitten helpotti.
Kyllä, aloitin varattuna sivusuhteen, koska intohimo vei mennessään. Toisinaan hävettää, kun mies on kotona lasten kanssa ja minä "ylitöissä". No, kerran täällä eletään.
Olen, useampaan otteeseen vuosikymmenien aikana. Olen odottanut että tunne menee ohi, joskus on kestänyt kuukausia, joskus vuosia. Viimeisin ihastus vaihtuikin sitten uudeksi puolisoksi. En olisi uskonut, että niin käy 15 vuoden seurustelun jälkeen, mutta niin vain kävi.
Nuorempana biletin pomoni kanssa iloisesti.
Olen, miehen isäpuoleen. En ole tehnyt asialle mitään. Eipä ole mennyt ohi vaikka vuosia on mennyt.
Olen, lapseni kaverin isään. Heillä oli hankala eroprosessi päällä, en halunnut mukaan siihen soppaan, joten työnsin omat tunteeni sivuun.
Ihastus ei ollut ihan yksipuolista, joten olisi tässä toisinkin voinut käydä. Vieläkin - vuosikymmenen jälkeen - tunnen perhosia vatsassa kun ajattelen häntä, hänen liikkumistaan ja ääntään.
Luulin ihastuneeni, mutta sitten tajusin etten ollutkaan. Joskus voi olla vahvoja tunteita jotain ihmistä kohtaan, vaikka ei olisi ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Luulin ihastuneeni, mutta sitten tajusin etten ollutkaan. Joskus voi olla vahvoja tunteita jotain ihmistä kohtaan, vaikka ei olisi ihastunut.
Mitä tunteita ne sitten olivat, jos vaikuttivat ihastuksen tunteita ensin.
Vierailija kirjoitti:
Ihastuin korviani myöten mieheen, joka oli yhtä palavan ihastunut minuun. Niinpä päädyin vaihtamaan työpaikkaa, koska en halunnut tuhota avioliittoani ja menettää miestä, joka on minulle oikeasti kaikkein rakkain.
Sama, paitsi työkaveri vaihtoi työpaikkaa
Olen ja todella pahasti. Mies vetäytyi eikä lähtenyt leikkiin mukaan. Päädyin vaihtamaan työpaikkaa kun häpesin niin
Eiköhän kaikki ole. Ihastuminen on vain kehon kemiallinen reaktio, ei sen kummempaa. Ja se menee ohi. Eli anna olla.
Vierailija kirjoitti:
Olen ja todella pahasti. Mies vetäytyi eikä lähtenyt leikkiin mukaan. Päädyin vaihtamaan työpaikkaa kun häpesin niin
Miksi häpesit? Vai tapahtuiko jotain enemmän? Ei tunteilleen mitään voi, ainoastaan teoille.
Olen. Pantiinkin yhden kanssa autossa. Vaimo löysi meidät ja jäimme rysänpäältä kiinni mutta se vain kiihotti meitä ja jatkoimme toimintaa. Vaimoni alkoi masturboimaan katsellessa meitä ja sai orgasmin.
Ihastuin korviani myöten mieheen, joka oli yhtä palavan ihastunut minuun. Niinpä päädyin vaihtamaan työpaikkaa, koska en halunnut tuhota avioliittoani ja menettää miestä, joka on minulle oikeasti kaikkein rakkain.