Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattu nainen/mies: oletko koskaan ihastunut työkaveriisi tai muuhun tuttuun?

Vierailija
23.06.2025 |

Jos olet, miten toimit asian suhteen?

Tai oletko itse päätynyt ihastuksen kohteeksi?

t: Utelias

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
13.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
62/73 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Pantiin työpaikan vessassa. Kortsu puhkes ja nyt kaksoset tulossa

Onnellinen isukki

Vierailija
64/73 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Pantiin työpaikan vessassa. Kortsu puhkes ja nyt kaksoset tulossa

Onnellinen isukki

Onneksi olkoon!

Vierailija
65/73 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen, ja olisin halunnut vaihtaakin häneen. Mutta mies jänisti ja siihen se sitten jäi. Lähdin silti aiemmasta (avo)liitostani, jossa lapsia, hermo oli mennyt jo edelliseen siippaan. 

En ole tämän jälkeen ihastunut, pidän ihan naurettavina väitteitä, että joku ihastuu, eikä muka halua vaihtaa. Miten sellainen voi kenenkään elämää haitat, että kantsii asiaa edes mainita missään???

Ja siis vahingoniloisille tiedoksi, että lasteni isä on minua 21v. vanhempi, olemme edelleen hyvissä väleissä, eikä kummallakaan ole uutta. Asumme vain eri osoitteissa, mutta lähekkäin. Ja oon hyvin tyytyväinen omaan rauhaani. 

Etkö tiedä että tuollainen ikäero on nolo?

Vierailija
66/73 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hieman ihastunut tietyllä tavalla tälläkin hetkellä työkaveriin. Tuossa ihmisessä on jotain käsittämätöntä seksuaalista vetovoimaa ja ajattelen haluten tätä naista usein. Usein puhumme töissä kaiken muun ohessa myös kaksimielisiä ja huumorimme on yhtä roisia. Jäänee fantasiaksi kuitenkin, vaikka mieli tekisi pitää hauskaa.

Vierailija
67/73 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuin korviani myöten mieheen, joka oli yhtä palavan ihastunut minuun. Niinpä päädyin vaihtamaan työpaikkaa, koska en halunnut tuhota avioliittoani ja menettää miestä, joka on minulle oikeasti kaikkein rakkain. 

Tuo on pelkuruutta. Jos oma miehesi on oikeasti sinulle kaikkein rakkain, sinun ei tarvitse vaihtaa työpaikkaa. 

Vierailija
68/73 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Ihastuminen on täysin normaali tilanne riippumatta siitä onko parisuhteessa vai ei. Jos joku muuta väittää, valehtelee tai psykopaatti. Se on sitten eri asia miten ihastumisen tunnetta käsittelee ja miten toimii.

Vierailija
69/73 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut tämän yli 10 vuoden avioliiton aikana vaikka kuinka monta kertaa. On paljon ihania ihmisiä, joiden seurassa tuntee himoa ja riemua. Toisinaan tunne on molemminpuolinen, mutta eipä se asiaan vaikuta.

Nautin siitä tunteesta, mutta se saa jäädä siihen. Tunteita tulee, tunteits menee. Minulla ole mitään halua särkeä hyvää liittoani.

Vierailija
70/73 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen.

Ihastuminen on täysin normaali tilanne riippumatta siitä onko parisuhteessa vai ei. Jos joku muuta väittää, valehtelee tai psykopaatti. Se on sitten eri asia miten ihastumisen tunnetta käsittelee ja miten toimii.

Oikeasti hyvässä suhteessa, jossa kaksi toisilleen sopivaa ovat löytäneet toisensa ja rakastavat toisiaan kuten aikuisten parisuhteessa on tapana rakastaa, ei mitään isompia ihastuksia pääse tapahtumaan. Tämä mantra siitä että ihastukset muihin on parisuhteen normaalitila on vain defenssi jottei tarvitsisi oman suhteen tilasta myöntää erilaisia tosiasioita 

Vierailija
71/73 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen.

Oikeasti hyvässä suhteessa, jossa kaksi toisilleen sopivaa ovat löytäneet toisensa ja rakastavat toisiaan kuten aikuisten parisuhteessa on tapana rakastaa, ei mitään isompia ihastuksia pääse tapahtumaan. Tämä mantra siitä että ihastukset muihin on parisuhteen normaalitila on vain defenssi jottei tarvitsisi oman suhteen tilasta myöntää erilaisia tosiasioita 

Et uskalla kohdata tunteitasi, vai oletko muuten tunnevammainen? Ihastuminen on täysin normaali osa ihmisen psyykettä. Kaikki kokevat ihastumisen tunteita, ja siihen ei vaikuta se onko parisuhteessa vai ei. 

Vierailija
72/73 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut pari kertaa työkaveriin. Ei seurannut mitään. Sehän on vain itsenäinen spontaani reaktio. Olen ollut naimisissa 20 vuotta ihastumisista huolimatta

M42

Vierailija
73/73 |
30.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavia liittoja🤭 kunnioitus puuttuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän