Varattu nainen/mies: oletko koskaan ihastunut työkaveriisi tai muuhun tuttuun?
Jos olet, miten toimit asian suhteen?
Tai oletko itse päätynyt ihastuksen kohteeksi?
t: Utelias
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko, jos on pannu firman pikkujouluissa?
Mieti ite!
Pisimmän parisuhteeni aikana ihastuin TV:stä tuttuun ihmiseen, eli mielikuvaan ihmisestä. Kun sanoin sen ääneen, ihastus loppui muutamassa vuorokaudessa, ja ihastuin uudestaan kumppaniini. Hän ei sitä tietenkään ymmärtänyt ja erohan siitä tuli.
Varmuudella tiedän, että parisuhteen aikana tulevat ihastukset pitää sanoa ääneen, jolloin niiden järjettömyys palauttaa maanpinnalle. Sen verran toki opin, ettei niistä ehkä kannata kumppanilleen kertoa.
Tai, opin ja opin, yksin olen elämäni elänyt sitten vuoden 1997.
Mä olen niin kiimakalle, että panisin kaikkia meidän työpaikan naisia. Tällä hetkelläkin mulla on vaimon lisäksi kaksi vakipanoa plus satunnaiset säädöt. En vaan voi sille mitään, kun tekee mieli. M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti ite!
En keksi, vaikka kuinka mietin, että lasketaanko tässä yhteydessä ihastumiseksi se, että penis työnnetään pilluun.
Edellisessä työpaikassa kyllä.
Se päätyi nuoruuden typerästä omistushaluisuudesta eroon eikä kukaan ole aiheuttanut sen jälkeen samanlaisia tunteita tai yhteenkuuluvuutta.
Vierailija kirjoitti:
Pisimmän parisuhteeni aikana ihastuin TV:stä tuttuun ihmiseen, eli mielikuvaan ihmisestä. Kun sanoin sen ääneen, ihastus loppui muutamassa vuorokaudessa, ja ihastuin uudestaan kumppaniini. Hän ei sitä tietenkään ymmärtänyt ja erohan siitä tuli.
Varmuudella tiedän, että parisuhteen aikana tulevat ihastukset pitää sanoa ääneen, jolloin niiden järjettömyys palauttaa maanpinnalle. Sen verran toki opin, ettei niistä ehkä kannata kumppanilleen kertoa.
Tai, opin ja opin, yksin olen elämäni elänyt sitten vuoden 1997.
Ääneen sanominen ei ole auttanut. Puhu vain omasta puolestasi.
Muuhun tuttuun olen.
Lakkasin käymästä hänen liikkeessään= en enää nähnyt kyseistä henkilöä. Ihastus meni ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti ite!
En keksi, vaikka kuinka mietin, että lasketaanko tässä yhteydessä ihastumiseksi se, että penis työnnetään pilluun.
Pelkkää seksiä ei lasketa ihastumiseksi. Pitää olla tunnettakin mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti ite!
Pelkkää seksiä ei lasketa ihastumiseksi. Pitää olla tunnettakin mukana.
No onhan siinä. Sehän tuntuu hyvältä. Ei kai sitä kukaan muuten tekisi.
Olen ihmisenä. Mutta en romanttisessa mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin ihastuneeni, mutta sitten tajusin etten ollutkaan. Joskus voi olla vahvoja tunteita jotain ihmistä kohtaan, vaikka ei olisi ihastunut.
Mitä tunteita ne sitten olivat, jos vaikuttivat ihastuksen tunteita ensin.
Varmaan seisokkitunne.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen niin kiimakalle, että panisin kaikkia meidän työpaikan naisia. Tällä hetkelläkin mulla on vaimon lisäksi kaksi vakipanoa plus satunnaiset säädöt. En vaan voi sille mitään, kun tekee mieli. M42
Taidat olla se Marko 42v. naisten pellavahousuketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Ihastuin korviani myöten mieheen, joka oli yhtä palavan ihastunut minuun. Niinpä päädyin vaihtamaan työpaikkaa, koska en halunnut tuhota avioliittoani ja menettää miestä, joka on minulle oikeasti kaikkein rakkain.
Eli et oikeasti ihastunut.
Olen, ja olisin halunnut vaihtaakin häneen. Mutta mies jänisti ja siihen se sitten jäi. Lähdin silti aiemmasta (avo)liitostani, jossa lapsia, hermo oli mennyt jo edelliseen siippaan.
En ole tämän jälkeen ihastunut, pidän ihan naurettavina väitteitä, että joku ihastuu, eikä muka halua vaihtaa. Miten sellainen voi kenenkään elämää haitat, että kantsii asiaa edes mainita missään???
Ja siis vahingoniloisille tiedoksi, että lasteni isä on minua 21v. vanhempi, olemme edelleen hyvissä väleissä, eikä kummallakaan ole uutta. Asumme vain eri osoitteissa, mutta lähekkäin. Ja oon hyvin tyytyväinen omaan rauhaani.
Vierailija kirjoitti:
Yhden ainoan kerran tosissani. Vastapuoli toi ihastumisensa ilmi ensin. Omalta puoleltani tätä on jatkunut 3 v, en tiedä toisesta kauanko. Itse voisin edetäkin, mutta en halua hänen elämäänsä sotkea, vuosikymmenien liitot molemmilla takana. Ja työkavereita siis ollaan.
Huh, kolme vuotta! Ittellä takana ihastusta tuohon verrattuna rippusellinen ja on raskasta.
Työparini vaihtui ja tajusin vartin juttelun jälkeen, että mun on saatava tuo mies. Siihen aikaan olin naimisissa ja pieniä lapsiakin kaksi. Aloin odottaa töihinmenoa, viikonloput olivat vain maanantain odottelua. Kolmen kuukauden jälkeen tein peliliikkeen, mies vastasi tunteisiini ja puoli vuotta salasimme suhteen. Sitten samalla kertaa erosin lasten isästä ja vaihdoin työpaikkaa, nyt olemme olleet yhdessä 9 vuotta.
Olen ja seksiäkin on ollut. Mutta pidän tunteeni kurissa, en odota tai oleta tästä mitään.
Olen sinkku ja toinen osapuoli ei. Ollaan hyvissä rennoissa väleissä ilman häpeää tai paineita mitä jatkossa. Kivaa oli, se oli hupia, eikä vaikuta työntekoon tai työasioihin.
Vierailija kirjoitti:
Olen ja seksiäkin on ollut. Mutta pidän tunteeni kurissa, en odota tai oleta tästä mitään.
Olen sinkku ja toinen osapuoli ei. Ollaan hyvissä rennoissa väleissä ilman häpeää tai paineita mitä jatkossa. Kivaa oli, se oli hupia, eikä vaikuta työntekoon tai työasioihin.
Miten sä voit ihastuneena ottaa varasijasi noin rennosti? Ja osaako toinen osapuoli suhtautua pettämiseensä samalla rentoudella?