Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan ns. rakastunut ensi silmäykseyllä?

Vierailija
23.06.2025 |

Heti huomannut että joku ihminen vetää magneetin lailla puoleensa vaikka häntä ei edes tunne.

Kommentit (170)

Vierailija
41/170 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, kassajonossa aloimme juttelemaan. Siitä on nyt 15 vuotta ja edelleen yhdessä. Tuntui heti siltä, kuin olisimme tunteneet toisemme aina. 

Vierailija
42/170 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus ihastunut silmittömästi;

kuin lekalla päähän. Kyllä.

Mutta olen sillä tapaa niin juurevasti järjen 

ihminen, että mtn Vegasiin lähtöjä

en lähde hulluttelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/170 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Olimme molemmat nuoria aikuisia umpihumalassa, mutta ensimmäinen katse on jäänyt molempien mieleen. Siitä se lähti rytinällä. Ei mutkattomasti tosiaankaan, mutta nyt 26 vuotta yhdessä, 22 naimisissa ja neljä ihanaa lasta kasvatettuina. Vieläkin on intohimoa ja myös ystävyyttä, välillä toki vaikeitakin aikoja kuten jokaisessa pitkässä suhteessa varmaan on. 

Vierailija
44/170 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Olin 19 ja heti, kun katsottiin silmiin ja tämä mies sanoi mulle lauseen, jonka muistan edelleen sanasta sanaan, rakastuttiin molemmat. Erinäisistä syistä silloin alkanut suhde katkesi. 24 vuotta myöhemmin tavattiin uudestaan ja sama tunne heräsi (, jos koskaan oli kadonnutkaan) yhtä voimakkaana. En vois tuntea mitään vastaavaa kenenkään muun kanssa tässä elämässä. Nyt ollaan oltu näin vanhemmalla iällä yhdessä 2,5 vuotta.

Ihanaa ihan kuin romanttisesta romaanista tai niistä lehdistä Hertta sarjaa jen- mutta tositarina ja livenä. Onnea sinulle tuollianen on kyllä superromattista:)

Vierailija
45/170 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kerran. Siitä tuli kuuma lomaromanssi. En ole kaivannut samantyyppistä "rakkautta" lisää, oli enemmänkin dramaattista kuin tarvitsen.

Vierailija
46/170 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti. Karmea kokemus jossa ei ole päätä ei häntää.

Vierailija
47/170 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ei uskoisi, että vielä tässä iässä voi käydä niin. Jalat alta vievä magneetti. Ollaan varmaan tunnettu jossain toisessa ulottuvuudessa.

Vierailija
48/170 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. lasteni isä käveli yökerhossa vastaan ja olimme yhdessä 20v

Vierailija
49/170 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ensirakkauteni teininä, ja tunne oli molemminpuolinen. Tavattiin kesäleirillä. Katseeni nauliintui häneen heti kun tyyppi ilmestyi näkökenttään. Ekana iltana hiivittiin jonnekin pussailemaan. Muut leiriläiset sanoivat, että me luultiin teidän tuntevan toisenne jo ennestään, kun oltiin jo parissa päivässä täysin toistemme lumoissa ja kuin pariskunta. Ah, nuoruus!

Vierailija
50/170 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Viimeisimmän kanssa naimisiin ja pari kymmentä vuotta tuijoteltu silmiin. Vaimolla meni kuukausi lämmetä.

Vierailija
51/170 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkokysymys : Kuinka kauan meni että olitte panemassa ??

Sitä voi ajautua sänkyyn samana iltanakin.

Vierailija
52/170 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus joku ihminen tuntuu siltä niin kuin olisi tuntenut hänet aina vaikka on juuri kohdattu.

Vierailija
53/170 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan kerran, se oli ihan käsittämätön reaktio kun näin hänet niin mun päässä soi vaan että tää se on. "Alku"huumakin kesti oikeasti pitkään, varmaan seitsemän vuotta. Ollaan yhä 12 vuotta myöhemmin yhdessä, elämän heittelyistä ja suhteen ulkopuolisista vaikeuksista huolimatta.

Vierailija
54/170 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, onhan sitä. Joskus nuorena pojankloppina, jo vuosia ennen armeijaan menoa. 

Mitähän niistäkin olisi "syntynyt", mikäli olisin saanut niiltä naisilta vastakaikua? Yhdenkin kanssa kävi niin, että oli vain nippu toiveita ja märäksi uneksi jäi. 

Vierailija
55/170 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen! Nykyiseen aviopuolisooni, lasteni isään. Kemia oli käsin kosketeltava. Nyt yhdessä 13vuotta ja edelleen rakastetaan hulluna ja halutaan toisiamme muutenkin.

Hänen kanssaan ei myöskään tullut sellaista alun ahdistustunnetta, jota aiemmin koin aina alkaessani seurustelemaan jonkun kanssa, vaikka olisin ollut ihastunutkin.

Vierailija
56/170 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt että näin voi käydä yksipuolisestikin, mutta näköjään joillekin on käynyt.

Vierailija
57/170 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen! Se oli ihanaa ja hullua ja loppui olosuhteiden takia. Olemme kotoisin maapallon eri puolilta ja kohtasimme kolmannessa maassa jossa kumpikin silloin oli duunissa. Edelleen ajattelen häntä lämpimästi, ollaan molemmat nykyään tahoillamme naimisissa ja perheellisiä mutta nähdään aina kun satutaan samaan maahan, eli noin kerran viidessä vuodessa. 

Vierailija
58/170 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkerhossa olin jotain 4-5v. Muistan vieläkin sen tytön punaisen vakosamettitakin. Muistan vieläkin miten halusin pussata häntä suulle. Tyttö ei halunnut, sanoi että aikuiset pussaa. No parempi niin, pussattiin toisiamme poskelle. Oltiin samassa luokassa 1-6lk. Rakastin koko ajan. Yläkoulussa ujosteltiin mutta tunteita oli. Mitään ei uskallettu tehdä. Sitten lukioon eri tietä, minä suhteeseen toisen kanssa, hän myös. Vieläkin nostalgian huurussa yllättää omat fiilikset. Ei ne kai katoo koskaan...

Vierailija
59/170 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Muutamaan kertaan, mutta heistä ei kukaan tarttunut matkaan. Monia muita sen sijaan ja suhteita ilman palavaa rakkautta. Nyt tullut jo aika antaa periksi ja unohtaa.

Vierailija
60/170 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tavattiin muutama vuosi sitten ja oltiin molemmat varattuja. Varattuja ollaan yhä, asutaan eri puolilla maata, mutta suhde jatkuu. Kumpikaan ei halua päästää irti tästä suhteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme