Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luuleeko joku mies oikeasti, että nainen katsoo rahaa tai autoa?

Vierailija
23.06.2025 |

Plääh!!! Sarjassamme kun ei miehessä ole yhtään mitään kiinnostavaa, vedotaan noihin.

Kommentit (133)

Vierailija
121/133 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikos MF 135 ja MF 165 jotain..?

Vai pitäisikö olla MTZ 520? Löytyisi myös MF 168, jos traktorit saa kuumaksi.. :) 

Vierailija
122/133 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos baarissa on mies pieruverkkareissa ja toinen mittatilauspuvussa niin arvaa kumman ympärillä naiset pörrää kuin kärpäset?

Sen jolla on komeampi naama. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/133 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos baarissa on mies pieruverkkareissa ja toinen mittatilauspuvussa niin arvaa kumman ympärillä naiset pörrää kuin kärpäset?

Sen jolla on komeampi naama. 

Tai paremmat jutut.

Vierailija
124/133 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat aina vain rahan ja materiaalin perässä jos rahat katoavat niin lähtee nainenkin. Poikkeuksena ovat nämä naiset jotka ovat persauksisten jänniksien kanssa.

Vierailija
125/133 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson molempia. Jos mies on pa, niin sitten on vaarana lokkeilu minun siivelläni. Jos mies ajelee halvalla rupuautolla, sitten iskee miehinen kateus minun autostani ja mies yrittää alkaa nakertaa minun itsetuntoani ilkeilemällä. 

Eikä ole yksi tai kaksi kertaa kun näin on käynyt. Että siinä mielessä on syytä katsoa sitä miehen omaisuutta. 

Vierailija
126/133 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on edellisissä suhteissa kuunnellut miten rahaa ei ole vaikka puoliksi jaettiin kulut enkä vaatinut ylellisyyksiä, en edes päässyt ravintolaan välillä syömään.. ja silti mies tissutteli iltaisin ja pelasi pleikkaria - nostin tasoa ja nyt olen tapaillut kahta komeaa nuorta miljonääriä, ei tule valitusta rahasta ja elämäntavat kunnossa. 

Jos joku sanoo, että olen kylmä - katselin 10 vuotta miehen tissuttelua ja hoidin lapset ja harrastukset 50/50 kaikki kulut puoliksi, ei enää ikinä. Olin todella typerä. Ottakoot sellaisen, joka juo ja elelee sohvalla valittaen. Jokaiselle löytyy se oikea puolisko. Minulta on monesti kysytty miten jaksoin 10 vuotta. Olen vielä kaikenlisäksi itse kaunis ja ottajia olisi aina ollut. No, nyt olen 35, lapset on tehty ja minulla ei ole sitä painetta enää että saanko lapsia ja lähteekö mies jonkun matkaan, kun on omat tulot edelleen. Jos minut vielä rengastetaan valikoin hänet tarkoin, ei tissuttelua, sohvalla lojumista ja masentumista, jos joku on niin taitava että saa minut vielä ylipuhutta lapsiin, niin sitten minulla on kodinhoitaja ja kokki kotona 🙏 Enkä edes pelkää tätä sanoa ääneen, hyvää kesää kaikille. Ja kuten sanoin, minä tiedän mistä puhun

Vierailija
127/133 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin katsotaan mela ja sitten lompakko.

Bimbo varmaan katsookin. Miehen tason näkee bimbosta.

Dumbo a bimb

Vierailija
128/133 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen fiksun herrasmiehen. Äkkiskannauksella pieruverkkarimies tulee arvioitua juntiksi, mittatilauspukumies kusipääksi. Olisi pakko keskustella kummankin kanssa, ennenkuin oikeasti tietää. Vaatteilla ei ole loppujen lopuksi mitään merkitystä, kun niiden vaikutus voi olla ohi viidessä sekunnissa. Toki jos ollaan liikkeellä gold digger -tavoitteilla, mittatilauspuku taitaa olla paras vaihtoehto.

Vierailija
129/133 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensisijaisetsi kyllä katsotaan komeus, pituus, status, ulkonäkö ja jykeväleukaisuus. Jos nämä kunnossa, auto ja raha eivät -niin- paljoa merkitse. Pääasia ettei mies ole kaljuuntuva tavis.

Vierailija
130/133 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet luulee ja samoin jotkut naiset jopa tekevät noin. Se nyt vaan on tosiasia.

Vierailija
131/133 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On homoa hakea huomiota toisilta miehiltä kelloin tukin ja autoin.

Vierailija
132/133 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on edellisissä suhteissa kuunnellut miten rahaa ei ole vaikka puoliksi jaettiin kulut enkä vaatinut ylellisyyksiä, en edes päässyt ravintolaan välillä syömään.. ja silti mies tissutteli iltaisin ja pelasi pleikkaria - nostin tasoa ja nyt olen tapaillut kahta komeaa nuorta miljonääriä, ei tule valitusta rahasta ja elämäntavat kunnossa. 

Jos joku sanoo, että olen kylmä - katselin 10 vuotta miehen tissuttelua ja hoidin lapset ja harrastukset 50/50 kaikki kulut puoliksi, ei enää ikinä. Olin todella typerä. Ottakoot sellaisen, joka juo ja elelee sohvalla valittaen. Jokaiselle löytyy se oikea puolisko. Minulta on monesti kysytty miten jaksoin 10 vuotta. Olen vielä kaikenlisäksi itse kaunis ja ottajia olisi aina ollut. No, nyt olen 35, lapset on tehty ja minulla ei ole sitä painetta enää että saanko lapsia ja lähteekö mies jonkun matkaan, kun on omat tulot edelleen. Jos minut vielä rengastetaan valikoin hänet tarkoin, ei tiss

- - - 

"Jos minut vielä rengastetaan valikoin hänet tarkoin, ei tissuttelua, sohvalla lojumista ja masentumista, jos joku on niin taitava että saa minut vielä ylipuhutta lapsiin, niin sitten minulla on kodinhoitaja ja kokki kotona"

- Tiedän päin vastaisen tarinan, jonka juuriongelmat lienevät perustuneet siitä, ettei seurusteluaikoina osattu tai kehdattu puhua avioliiton lapsitoiveista. Siinä tarinassa mies oli hyvinkin lapsisuuntautunut ja vaimo puolestaan hyvin, hyvin kielteisesti suhtautuva. Hän kuitenkin myöntyi yhden lapsen hankintaan sillä ehdolla, että mies hoitaa kotona KAIKEN ja hänen ei tarvitse puuttua huusholliarkeen. Ja näin sitten myös toimittiin.

- Asia paljastui itselle, kun muuten kädettömien kokkien ruskaretkiporukassa oli yksi itselle ennalta tuntematon ja poikkeuksellisen osaava keittiön puolella. Lapsi oli silloin jo kolmekymppinen aikuinen...

Vierailija
133/133 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakon on hyvä olla samaa tasoa kuin minullakin, mutta autolla ei ole mitään merkitystä poislukien bemarit tai oikesti hyvin kalliit autot. En halua miestä, jonka sijoitustaidot ovat niin huonot, että laittaa rahaa tai edes liisaa kallista autoa. Kaikista kuumin mies kulkee joka tapauksessa lihasvoimalla. Olen alkanut seurustella parin autottoman miehen kanssa, mutta eipä parisuhde autottomuuteen kaatunut lopulta, eikä lompakon paksuuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi