Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitenkäköhän asiat jatkuvat Ukrainassa. Mikä on tilanne, jos ja kun Venäjä on saanut kokonaan haltuunsa siihen liittyneet alueet, mutta Ukra

Vierailija
22.06.2025 |

Mitenkäköhän asiat jatkuvat Ukrainassa. Mikä on tilanne, jos ja kun Venäjä on saanut kokonaan haltuunsa siihen liittyneet alueet, mutta Ukraina vain ei suostu rauhaan Venäjän ehdoin. Täytyykö Venäjän silloin vielä valloittaa puskurialueet uusien alueidensa turvaksi ja tyytyä konfliktin jäätymiseen. Mahdolliset Ukrainan hyökkäykset torjuttaisiin ja Ukrainaan viety liian vaarallinen aseistus tuhottaisiin, mutta muutoin asetuttaisiin aloilleen ja keskityttäisiin jälleenrakentamiseen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole hetkeäkään kiinnostanut tai huolettanut Ukraina. Koska sota ei ole Euroopan sota, mutta taitavasti Ukrainan presidentti sodan Euroopalle myi lauseellaan "me taistelemme koko Euroopan puolesta", mietin tuolloin että milloin korruptoitunut ja kommunistinen maa on taistellut kenenkään toisen puolesta? Tapelkoon, ei kuulu mulle maiden "ahdinko" jossa korruptio rehottaa ja sen vuoksi oman maan puolustukseen eivät aikoinaan itse ole satsanneet. 

Se vain tuntuu hölmöltä että Suomen omat asiat on päin persettä ja kohta viedään tuhkatkin pesästä Ukrainaan jotta kultaisia huusseja saadaan sinne lisää ja tämä on päättäjille ihan ok. Me olemme todellakin hölmöjä hyväuskoisia ja ihan itse tämän maineen maallemme hankkineet (slavimaat pitävät suomalaisia "sinisilmäisinä" ja helposti höynäytettävinä) sanon tämän nyt kun olemme niin kovasti huolissamme maamme maineesta rajojen ulkopuolella :D.

Vierailija
2/3 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian on se tilanne että me joudutaan sinne sotaan koska stubbi lupasi länsimaiden avun jos venäjä ampuu yhdenkin ohjuksen rauhan aikana. Ja ihan varmasti ampuu. Rauhaa sinne ei tule seuraavaan 20 vuoteen. Länsimaiden kyvyttömät asiantuntijat antaa ukrainan alueet venäjälle koska pelkäävät usaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida ukrainalla olla muuta vaihtoehtoa kun hyväksyä tilanne. Outo maa siinä mielessä että kansa ei halua alueluovutuksia mutta vapaaehtoisia miehiä rintamalle ei pahemmin tungeksi vaan miehistä on pulaa. Sekin on outoa että maassa ei ole täyttä liikekannallepanoa vaikka yksi maailman sotilasmahdeista hyökkää sinne. Kaikkea vaativat mutta itse ei olla 100% ajamassa tunkeilijaa pois. Trump on ikävä kyllä oikeassa siinä mitä sanoin silloin ensimmäisissä neuvotteluissa valkoisessa talossa että ukrainalla ei ole kortteja tilanteessa. Ja nyt ollaan juuri siinä mistä silloin oli kyse. Alueet lähtenee.