Mistä se kertoo, jos on onnellisimmillaan aina kun aviopuoliso on matkoilla?
Onko kukaan kokenut vastaavaa? Ollaan naimisissa, kaksi lastakin on (toinen menee tokalle, toinen vielä päiväkodissa). Ja huomaan olevani onnellisimmillani ja paljon rauhallisempi ihminen aina kun aviopuoliso on matkoilla. Tuttavapiirissä moni äiti valittaa, että taas mies lähti työmatkalle tms reissuun ja jätti hänet yksin vastaamaan lapsista ja arjesta, on kamalaa ja uuvuttavaa ja inhottavaa. Minä taas oikein odotan niitä hänen matkoja ja tosiaan, niiden aikana olen tyytyväisin kuin mitä muulloin. Mistä tällainen voi kertoa? JSSAP on liian yksi kertainen tähän. En nimittäin erosta kuitenkaan haaveile.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Ei ole yhtään edes ikävä, vaikka olisi kauemmankin pois
Ja täällä. Mukavan rentoa kun rouva on pari kuukautte reissussa, anopilla ja pojallaan käymässä. Vaikka pikkuasioista kiukuttelemiseen ja huutamiseen ja raivoamiseen on jo totuttu niin joka kerta on aina tosi masentavaa. Nyt on hyvä olo.
Olet naimisissa väärän henkilön kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Ei ole yhtään edes ikävä, vaikka olisi kauemmankin pois
Ja täällä. Mukavan rentoa kun rouva on pari kuukautte reissussa, anopilla ja pojallaan käymässä. Vaikka pikkuasioista kiukuttelemiseen ja huutamiseen ja raivoamiseen on jo totuttu niin joka kerta on aina tosi masentavaa. Nyt on hyvä olo.
Öö siis miksi oikein olet hänen kanssaan jos tuo on totta?
Mutta ei tuo totta taida ollakaan, kunhan trollailet.
Jotkut ihmiset vain on energiasyöppöjä.
Tarvitset vain enemmän omaa tilaa, vaikka sinulla on hyvä puoliso. Et mieti eroa, mutta hengität paremmin kun toinen ei ole liian lähellä koko ajan. Tiedän tunteen.
Vierailija kirjoitti:
En siis mitenkään inhoa häntä. Mutta kaikkia asiat kotona on jotenkin vain kevyempiä, helpompia, nopeampia, mukavampia ja iloisempia kun hän on pois. Siis lastenkin kanssa. Mietin vain mistä se johtuu. Ap
Itse koen myös jotenkin "vapauttavaksi", kun mies reissussa ja olen yksin kotona lapsen kanssa. Tiedän silti varmuudella, että rakastamme puolison kanssa toisiamme. Jos mies olisi koko ajan reissussa niin varmaan ikävöisin häntä.
Näin oli ainakin minulla. Olin avoliitossa. Huomasin, että olen onnellisin, silloin kun mies ei ole kotona. Tajusin, että paras erota, koska suhtauduin mieheen hyvin välinpitämättömästi