Mummo toi 5-vuotissynttäreille kissanpennun lahjaksi! Täysin käsittämätöntä!!!
Siis kuvio se että oli viikonloppuna esikon 5-v synttärit. Mummo ja vaari kävivät ja toivat lapselle elävän kissanpennun lahjaksi! Siksi kun lapsi on sitä niin kauan toivonut, eihän lapselta voi kieltää sellaista mitä niin paljon haluaa ja lasten pitää tottua olemaan eläinten kanssa! Mitä ihmettä tässä voi tehdä, lapsi tietysti onnellinen kissasta mutta mua se niin raivostuttaa! Onneksi ei asuta kerrostalossa, vaan okt:ssa, mutta silti - en tykkää kissoista ja vanhenpani kyllä sen tietävät. Ei ole muita eläimiä meillä, joten tuosta tulee iso riesa jos se jää meille. Kertokaa hyvät ihmiset mitä voisin tehdä?????
Kommentit (63)
Isovanhemmat järjestykseen eli kunnon puhuttelu asiasta ja sen jälkeen isovanhemmat IHAN ITSE saavat sellittää lapselle, että miksi kissa tuleekin nyt heille asumaan. Siinä onkin mummolla miettimistä...
Siinä sen kummempaa. Lapsi saa pettyä ja se kuuluu elämään, että kaikkea ei voi saada vaikka jotkut niin olettaakin.
" Mies sano, että minun pitäisi päättää kissa-asia, sille on ihan sama. Se ei inhoa eikä tykkää, jos joku muu kissan hoitaa. "
Kukahan se muu mahtais olla?