Buranaa ei myydä kahta pakettia kerralla mutta jos maksan yhden ja haen toisen samantien?
Vai onko tunnin välein hakeminen ok? Kerran päivässä?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
On. Eivät hirveästi motkota vaikka ottaa 2 pakettia, ainakaan täällä paikallisessa apoteekissa.
Ei saa myydä kun 30kpl kerralla mutta miten tuo kerralla määritellään?
Pyydä reseptiä lekurilta niin saat ostaa sen 100 kpl kerralla
Itse hain ketoprofeiinia 2 pakkausta, kassa mutisi että vain yksi, mutta sanoin että toinen ei tule minulle, kuten ei tullutkaan, vaan koiralleni nivelrikkoon. Sai ostaa
Tää on ilmeisesti ihan apteekkikohtaista miten nipoja ovat. Itse jouduin kerran vänkäämään kun ostin samalla kertaa itselleni 400mg vahvuista särkylääkettä ja lapselle 200mg.
Nyt kukaan ei vastaa ap:n kysymykseen vaan horisevat omiaan
Ei sitä mikään kiellä myymästä kahta pakettia.
Typerää touhua. Meilläkin on tässä keskustassa neljä apteekkia parin sadan metrin päässä toisistaan ja niissä kierroksen tekemällä voi ostaa neljä pakettia vaikka joka päivä. Suomi on holhousyhteiskunta 🙄
Buranaa ja esim panadolia saa ostaa yhtäaikaa kun niissä on eri vaikuttava aine
Vierailija kirjoitti:
Itse hain ketoprofeiinia 2 pakkausta, kassa mutisi että vain yksi, mutta sanoin että toinen ei tule minulle, kuten ei tullutkaan, vaan koiralleni nivelrikkoon. Sai ostaa
Mitä on ketoprofeiini?? 😂
Vierailija kirjoitti:
Typerää touhua. Meilläkin on tässä keskustassa neljä apteekkia parin sadan metrin päässä toisistaan ja niissä kierroksen tekemällä voi ostaa neljä pakettia vaikka joka päivä. Suomi on holhousyhteiskunta 🙄
Matkustele vähän maailmalla niin tajuta ettei Suomi ole holhousyhteiskunta.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun pidät koirulista hyvää huolta. Olet kyllä ihana ihminen💗
En ole koskaan kuullutkaan tällaisesta käytännöstä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkustele vähän maailmalla niin tajuta ettei Suomi ole holhousyhteiskunta.
Olen matkustellut, kiitos vaan. Olen jopa asunut ulkomailla, entä sinä?
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kuullutkaan tällaisesta käytännöstä!
Ilmeisesti tuo on joku uusi käytäntö. Minulle myivät kaksi pakettia särkylääkettä kun sanoin että on pitkä matka apteekkiin.
Apteekissa alkoivat tuon saman väkäämisen, ettei saa ostaa kuin yhden paketin. Kysyin, saanko ostaa toisen jos käyn ulkona välillä. Myivät sitten kaksi pakettia.
Vierailija kirjoitti:
Tää on ilmeisesti ihan apteekkikohtaista miten nipoja ovat. Itse jouduin kerran vänkäämään kun ostin samalla kertaa itselleni 400mg vahvuista särkylääkettä ja lapselle 200mg.
Eikös nämä eräät keränneet korona-aikaan apteekit tyhjiksi Panadoleista ihan trokaamista varten mut taisivat osata oikeat "taikasanat" sekä habituksen ja kun niiden teho yhdessä apteekissa loppui jatkoivat seuraavaan
Hanki resepti ni saat ostettua 100 kipaleen purkin. Ni ei tartte olla jatkuvasti apteekissa ramppaamassa.
Mihin tarvitset noin paljon särkylääkettä? Osta isompi pakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Hanki resepti ni saat ostettua 100 kipaleen purkin. Ni ei tartte olla jatkuvasti apteekissa ramppaamassa.
Tämä ei ole vastaus ap:n kysymykseen
On. Eivät hirveästi motkota vaikka ottaa 2 pakettia, ainakaan täällä paikallisessa apoteekissa.